städa efter små syskon, BLÄÄ



det här är hemma en super snäll vän!

det här är min vän emma, en riktigt underbar vän. just nu sitter jag och väntar på att hon ska svara på sms, jag vill ha sms av henne nu. och när jag kom hem till mitt vanliga hem, gissa vad man åker på att göra då? yes, åker på och städar jag som är sjuk. och försöker bli frisk ska upp och hoppa, för att mina små syskon inte kan städa.

nu står min lillebror fredrik och moa ute och väntar på att jag ska komma ner och sepla kubb.
jag hör av mig senare

Kommentarer

hejsan!

Tävlingen du deltog i är avslutad pga ändrade planer! gå gärna in på min blogg och se om du blev en av vinnarna! :)

kram!

så där :P <3

Sv : Jag kollar på tv. :) Själv då?

Kollar på Tv :D

Du då?

sv: kollar lite på tv, självdå? :)

uscha då! :'(

svar: igenting, själv? :)

Vad skoj! Lycka till



Skulle du kunna fixa en header till mig?

Kram

Hon ser snäll ut :)



Sv; jo jag med :)

sv: Inte så mkt, kollar lite bloggar :)

Själv då? :)

vad söt din vän emma är . :)



jo jag packar lite smått, ska ju åka till mallorca om två dagar.

dudå?



kram.

Hej! Tävling i min blogg just nu, vinnaren vinner en länkning i min blogg ;)www.justaline.blogg.se /aline kram

fin design. Gillar ddina bilder och din blogg i helhet :D

;)

Händer ikväll?:)<3

har du testat dom nyuppfunna dammsugarna?

Scrolla ner till mitt inlägg och säg vad du tycker.

Fin du är:)

följa varandra genom bloglovin? :)

Hejsan!



Jag har dragit igång en veckans blogg, det skulle vara jätte roligt ifall du ville delta, eftersom din blogg är otrloigt fin och bra :D



kram<3

haha ja varför finns det alltid en massa man vill köpa (A)

sv: svarar på lite kommentarer, sj? :)

fina bilder!

Ojdå krya, jag mår toppen :)

SV: Jupp, vad gör du då?

allt bra med dig?:)

i hate it too!

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

hejhej,

vad gör du ikväll? :D

Svar: du får ha en fortsatt bra kväll :)

jobbigt läge haha :)

sv: inget specilet, ska snart forsätta kolla på morden i midsummer :D

tjo! :D va hittar du på snygging?

ikväll blir det lite mys med film o snacks hahah vad ska du göra ikväll?? :P

söt du e :D allt bra idag :D

Nu är jag hemma från norrbotten efter tio dagar. det var grymt där. Vad tycker du om min stora bildbom? =D

sv; jag blev jätte glad iaf! :D allt bra annars? ;)

Fin vän du har. ;D

Aldrig kul att städa:P

Du tar verkligen fina bilder !:)

Kubb är kul!



Aldrig kul att behöva städa efter någon annan...

fANTASTISK BLOGG ;)

sv: lyssnar på musik och skriver med lite folk :)

Durå? :)

hoppas det går bra :)

hihi ;) kram

sv. okaj :D

badat, solat, varit med en massa kompisar och sånna saker typ inget speciellt alltså :)

Hej, hoppas verkligen inte att jag inte stör med denna kommentar. För det är det sista jag skulle göra. Men jag undrar bara om du skulle kunna lämna en kommentar om vad du tycker om min självbiografi som jag har skrivit. http://idagabriielsson.blogg.se/2010/august/sjalvbiografi.html#comment

Tack på förhand!

sv: haha okej :)

Tack för att du har röstat! :D



KRAM KRAM AMANDA RIEEM

syskon är ju great, haha, speciellt småsyskon ;) Vet hur det är ;D

Är allt bra idag?:)

sv: jaha usch vad tråkigt, joda de e finfint med mig ;)

Händer idag då?:)

Skulle du kunna rösta på mig (nr6) här?

http://mandyego.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-kandidaterna.html#comment

fin blogg ! :D

Så gullig vän :)

frågestund på min blogg !

Blir jätte glad om du vill ställa en eller fler frågor som jag sen kan svara på ! ;)



http://feliciaas.bloggplatsen.se

Sv: Varsågod!

Vad tycker du om min blogg då?

Hejsan, har just fixat en frågestund som varar!

passa på & fråga svarar på exakt alla!

KOM IGEN NU VILKEN FRÅGA DU VILL ! ;)

ha de så gott!

du är riktigt sööt!!

och fiin blogg :)



hur är din dag idag då??



Söt frisyr, den klädde dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback