träffa vänner imorgon, ledig från skolan.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

skön, först börjar man skolan idag och imorgon är man ledig. är det inte skönt, det tycker jag efter för att jag ska träffa några vänner. men jag vill ändå gå i skolan, och bara ha roligt. är taggade för det här året, allt är verkligen som det ska vara. och jag gjorde inte fel att välja detta, skönt.

för er som inte vet, så ska jag gå mediaprogramet. många av er kan gissa att jag ska gå där, efter som jag älskar att ta kort. och det finns bara bilder i min blogg. flera som ska gå mediaprogramet?

jag skriver ett inlägg innan jag dra imorgon, till visby.
godnatt, alla läsare ♥


Kommentarer

inga problem:) planer för helgen?

God natt:D

- vad händer imorgon?:)

sv: ;)

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

cool bild

SVAR Kul att du är tbx :)

Tummen upp för det !

Svar: hehe :D

SV: Åh tack! <3

Svara på min gåtfulla fråga på bloggen och var sedan med i min tävling om priset shower & shave ;)

/lutenn.blogg.se

Det det där låter riktigt bra hörredu, godnatt nu!

haha naww..han e mkt mkt sötare^^

godnatt söt^^

välkommen tillbaka! :D jag har precis fått igång mitt internet igen också! saknat dig MASSOR!

Jag gick Medieprogrammet tre år med inriktning Foto och Grafisk kommunikation, nu ska jag läsa Designa av digitala medier och bildproduktion på högskola, ska bli sjukt spännande. Media-branshen är den bästa :)

va skönt :D

Hejsan :o) Hoppas du får en trevlig dag med vännerna!!!

Mysig bild:)

Älskar bilden:O

fin bild !























Follow my on Bloglovin







Trackback