en hel vecka med emma

modell: Emma Thörnhammar & Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

några av er kanske såg emmas uppdatering som hon skrev i mitt förra inlägg. jag kände att om jag ska sitta och svara på kommentarer när det är sol ute är den nästan värdelös. jag var tvungen att njuta av den sista dagarna på sommarlovet innan jag åker till möja.

tisdag: först var jag i församlingshemet och gick igenom lite om möja. sen åkte jag och emma till min bror, och satt ute på hans gård och åt lite. eller rätt mycket goda saker, iaf senare åkte vi till burgsvik. för det var spelning på fiket. sista fiket spelningen, och det var den roligaste kvällen (tyckte jag)

onsdag:
åkte vi med johannes in till visby, sen åt jag och emma på max. och gick ner till strandpromenaden. där satt vi och pratade och somnade till lite, så trötta var vi. senare när vi kommer hem till emma, fixar vi mat och sen somnade vi.

torsdag: åkte till lickershamn med emma och badade och solade. eller bada kan man inte säga att jag gjorde. men emma badade iaf lite. senare på kvällen tog vi bussen till visby och åt pizza med emmas kompisar. (fanny, anna & my) riktigt mysigt var det och träffa hennes kompisar.

fredag: på hela dagen gjorde vi inget, men på kvällen åkte vi hem till mig och såg film med min lillebror och hans kompis. först såg vi sex and the city 2 (har redan sett den, super bra) sen såg vi the last song (har med redan sett den, men inte emme) gråter lika mycket till den som första gången.

mycket text, men det kommer fler bilder senare
hur har eran vecka vart?

Kommentarer

sv; jaså, vart ska dudå? :) vid 16 ska jag och familjen hem till farmor på en bit mat sen blir det talangen efter det disco! :D

härligt! :) jo det är bara bra här med :)

Kan inte riktigt ha en.. det finns så många otroligt härliga människor inom blogg världen så blir så glad av att prata med dom, därav är det svårt att hålla sig borta från bloggen, men jag vill inte bara tänka på den :)

Allt bra?:)

så lite så :) allt bra? :)

Okej så bra :)

det är bra med mig.



Har du för dig då? <3

Samma här:)

låter som en trevlig vecka =)

Hej du, fin blogg! :}



Allt bra med dig denna lördag?



kramar

sv: okej! men det är inte så svårt att komma in :) dem brukar vara snälla ;D

SVAR: vad gör du? ♥

Bara bra! Hur har helgen varit än så länge?:)

Lät som en helmysig vecka! :D

det är bara bra:)

Söt bild på er!:)<3

SV; :)



Göra idag då?

Vad ska du hitta på ikväll? :)

sv: Åh tack :D

Härlig bild!

klart man ska njuta av det sista på sommarlovet :D

Haha ;)

vad gör du? :)

Svar: aa ;D

sv: Tack :)

händer ikväll?

sv: jo tack det är bra med mig! =) hur är det själv? kram

ya :D

ja vet inte sj d¨?

Låter som att du haft en bra vecka? :D

Samma=)

Min vecka har varit bra :)

sv: åh tack:)

sv: åh tack så mycket =)

SVAR Så lite så! :D

knas, vart ska du? :)

sv: vad glad jag blir :D hoppas du får en fortsatt bra helg!

SV; Vet inte, tror det blir film ikväll:)

Vilken fin bild :) händer idag då? :D

Jaha! :D Där är det fint. Jag bor omkring där, på värmdö :)

Jag med, sen ta det lugnt :) <3

Händer ikväll?:D <3

Det låter toppen det!



Tack du, roligt att du gör de :)

Sv: Åh, tack så mycket! :D

Jepp! Vad gör du?

Vad hittar du på ikväll då¨? :D

Sv: Åh, tack så mycket, vad gullig du är!

Sv: haha, åh, gud vad du är snäll asså!

Haha, typ samma här :D

Haft en bra sommar?

haha, ja ;D

vad söt blogg du har ;) Allt bra med dig sötnos? Kram// Dannie <3

SV: Okej jag börjar den 17:nde. Vilken klass går du i?

Ska gå ut med Nalle:) Jag börjar nu på måndag

fin bild! :)

:) jag har precis blivit klar med att dela ut flyers inför fitnessdagen..sj?























Follow my on Bloglovin







Trackback