nu börjar skolan, en helt ny skola




väskorna kommer från H&M, och jag gillar dom starkt
(iaf på bild)

Godmorgon, bloggen idag är det den 24 augusti och det betyder att jag börjar skolan idag. bussen går runt 07:30 och man får sitta i bussen en timme, bara för vi ska åka runt allt. om vi inte skulle behöva åka runt alt, skulle jag inte behöva sitta i bussen mer än 10 minuter. sen ska jag ännu byta buss och sitta där i 30 minuter.  men iaf känns som skolstarten kommer bli super bra, får se hur bra dagen blir. och hur nöjd jag är, när jag är hemma någon gång mot fyra tiden.

igår efter jag hade på tv, kom jag på att kanske kolla på en ny väska. efter som min andra som jag gillar så mycket börjar gå sönder. hittade dom här bara genom att gå in på h&m, dom vill jag ha. men ska bara vänta på min löfn, och den får jag på fredag.

ha en bra dag hemma, på jobbet eller i skolan.

Kommentarer

hoppas du får en bra dag då! :D

Allt bra?:)

sv; härligt, vad ha rdu gjort under den veckan då?:D

:)<3

Lycka till idag då. :)

sv. hehe a :)



godmorgon! ha en bra tisdag

fin väska :D

sv ; samma här ;D

å den bruna ska bli min

snygga! yesbox, det var det :D

jo allt bra, sj?

har kikat på dom

Jag har inga speciella planer än så länge.



Allt bra med dig?

Kram

Snygg väska! :D

Sv: ok.

Tycker också att de är väldigt fina!

sv. hihi det e bra att du känner igen dig! :))

Snygg väska!



allt bra med dig idag?

Jodå, allt är finfint.

Händer idag ? = )

gud vilka snygga!

den e fin:D

låter härligt, vad händer nu i veckan då? :)

Vilken färg gillar du bäst av dem, jag gillar den svarta som vanligt ;o) Hihi!!

nae det är lite jobbigt

- snygga väskor:)



allt bra idag?<3

Sv: Åh, det var så lite så, men jag har verkligin saknat din uppdatering! :D<3

den svarta va snygg!:)

de står på bloggen sötis!

hihi okej :) nä kom precis hem från skolan ;)

Yes! Idag började allt, dudå? :)

Svar: nja.. Förkylningen tar död på mig typ endast.. :) Själv?

lycka till



sv; hihi jadå!:D<33

Riktigt snygga!

Det är bara bra! :D Fina väskor ja! Ja är ute efter en fransväska ;) Vad gör du då?























Follow my on Bloglovin







Trackback