in till visby

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Sandra & Pelle
kamera: canon eos 500

det här är en bild från möja när vi var på, bröllop. och vi fick inte gå så nära. men någon bra bild blev det iaf, och lyckliga var dom verkligen. och alla gäster hade underbara snygga klänningar

idag ser min dag ut så att jag tar bussen till visby är med lowisa och emma. och senare får jag träffa min älskade moa. och sen ska jag gå blodomloppet med mamma, och min bror och lite. (ni som inte vet vad det är så går man 5 km tror jag) och sen stannar jag kvar i stan ett tag, och jag tror jag inte hör av mig på dagen. eller kvällen vi hörs på torsdag efter skolan.

vi hörs på torsdag efetr skola
n.

Kommentarer

fin bild:)

sv; skönt !:) själv har jag jobbat haha xd

låter fint

Sv: Ja, här är detfint, själv?

God morgon!

fin bild, hah, jag gillar bröllop. :P :D

tack så mkt!

Godmorgon blåbär! Vad ska du hitta på idag?

Kram

Sv; oekj :) ja allt är bra här, själv? :)

sv; Tack, et är bättre nu :).

hai hai allt bra denna lill lördag ? :P

Gud så vacker bild :)

sv. så äre:)

ja :D

vad gör du ? :)

sv: och det gjorde vi också :d

vacker bild:)

vad vacker hon va :)

ojoj vad det regnar här..kom precis in från en promenad med hunden, hur är vädret hos dig?

Everything is good! Tog körkort idag!

Hej bilden är jättefin! :)

Jag kommer köra "Gissa Kändis" snart och om man gissar rätt först får man ju en länkning :D

sv: i 9:an :)dudå? :)

SV; :)



Göra idag då?

vilket fin kort på brudparet =) händer ikväll då?

Hallå! :) Nu är jag tillbaka för tillfället efter en liten blogg-paus.

Vad har du för dig? :D

svarar på kommentarer :)

sv: hih, jaa :D

Vilken fin klänning hon hade!

svar: absolut!

allt bra med dig?

kramar

Jaja, vad går du för linje då? Eller läser du på gymnasiet? :)

sv: wow, får ni göra det redan nu?!

SV; Verkligen :D

sv: gött o höra :D

- härligt:)

njaa, typ bara skola haha!

va msyigt med bröllopp!

sv: hihi visst e han :D

Fint foto! :D

FINT :D

fiin blogg :D

sv; hur e edet? :9

Hejhej, fina bilder du har! :)

okej, kollar runt lite ;p

Hej hej, hoppas du har det toppen :D

Jag skulle bli jätteglad om du kunde lägga din åsikt på ett inlägg som heter Bajs eller najs? Har precis updaterat den, ha det bra!

va bra :)

Skönt med att skolan börjat igen? :)



SV: Härligt :D

sv: hänt idag då? :)

hihi ;D

oki :)

jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik!

allt är mer än bra:D

med dig då?(:

välkommen tillbaka då!

Jodå allt är bara bra med mig hur är det med dig ? =)

godmorgon!



Allt bra med dig idag? :)

vacker bild,älskar bröllop!

okeyy, va bra :D:D

HÄRLIGT DET :D



Ja de är bra här, själv ?



vilken vacker klänning hon hade:)

Härligt att gå :)























Follow my on Bloglovin







Trackback