emma är för underbar

foto: kent andersson

snart börjar det närma sig till släkt träffen, eller grillfest kanske man ska säga. det här är bilder sen förra året, alltid lika mysigt att vara där. och grilla lam, och äta efterrätt. så på lördag, kommer det bli riktigt roligt. och god mat. det ser jag fram imot, kan hoppas att det inte regnar just på kvällen.

sov ett tag, förut fast det var inte så långt tid. kanske bara en halvtimme, sen fick jag gå upp och dricka mer te. kristina kom hem för ett tag, och johannes kommer hem snart. så det blir väl kvälls mat någon gång, har faktist inte ätit mer än lite glass och drickat te. sen har jag pratat med emma nästan två timmar, det finns mycket att prata med henne.

vad har ni gjort ikväll?


Kommentarer

Men glass och te är väldigt gott:)

Nu ikväll blir det film för mig, du har kanske nåt filmtips:P?



Förresten har inte lust att rösta på mig (nr:6)

I Månadens blogg? Alla som röstar blir länkade:)

http://epicfaiil.blogg.se/2010/august/finalisterna.html#comment

du är underbar Bea! och ja vi har alltid mycket att prata om ;) haha <3

Jag har inte gjort ett skit. Bara suttit i soffan typ :P

tack jag hade jätte kul också :):)♥



varit på fotboll typ :p

bra ;D

Det var gott också:D

Hej! Jag undrar om du hade kunnat hjälpa mig med en bloggdesign? Jag hade velat börja blogga, men vet inte hur man får till en design, eller åtminstone en bakrundsfärg... :/ Hoppas att fu kan hjälpa mig! Kram :)

hehe ;D

sv: Tråkigt :/

Joda de e finfint ;)

Hej, haft en bra tisdag? (:

Kram

tack de samma baby<3

Usch tråkigt :/ , de e bra med mig! :)

krya på dig <3

Svar: Ja, verkligen! :)

JAAA.. grymt snygg, fanns ju typ i alla som "höstfärger" puderrosa, svart , grå, mullvadsbrun och vit.. så jäkla synd asså.. hoppas de kommer nått liknande iår :)

sv' :):) allt bra?

jag ska nog kolla lite tv nu...

aaaaaahaaa xD coolt(:.

Sv: hehe okej smarrigt ^^

Tack:*

Sv: höhö.

fin blogg :)

sv' okej vad jobbigt. krya på dig. med mig är det kanon :)

du får gärna gissa på min blogg ;)

Allt bra med dig :)?

smile :)

Sv; jo det är ju det :)

:D

:D

ojj skicka till fel person hahah men hur e de?? ;)

ja!:)

Jag har bara slappat (:

gör du just nu?

jajemen :D

ska bara ta de lungt och titta på film faktist :)



KRAM KRAM

tillbaka igen... springer fram och tillbaka.. :P

Varsågod. :) och tack tack. :)



När har du namnsdag?



Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Jag tror du skulle tycka lika. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det är bra.



Direktlänk till inlägget kommer här: http://thefworld.blogg.se/2010/july/ur-ett-brustet-perspektiv.html



Kram!

hihi naaw tack! :D

sv' bra :) har du gjort idag då?

SVAR: näe är time to sleep för dig?

Tack för din gissning! svaret hittar du imorn kväll ;) sov gott :D

SV; varsågod! :) vad gör du då?

sv: tack :)

Sv: Mm verkligen ((:

Vad gör du? :D

tack! :)

i kväll har jag suttit framför tv men en ben &jerrey´s i min hand ! Mums ! ;)

btw gillar din söta blogg !

sv: har tråkigt typ x)

ska nog sova nu...natt natt!

SV; inget.. sitter bara bid datorn :)

Samma här :P har tråkigt och försöker vara lite social xD

hihi:)

Okej, det är lugnt! Har hittat en gratis-design nu :D

sv' låter bra :D nja inget speciellt.

jag kanske har sagt det förrut, men din blogg är jättefin!!

Hahah nice ;9

Haha, min slöjd lärare heter Kent Andersson!

Superfin blogg!

fin blogg :)

svar: hehe

sv; men detä r du med så! :D

billig fjällräven säljes på bloggen!

Hhee, okej :D hoppas du har det bra där på gotland och att vädret håller sig ;)

Åh, tråkigt!

Jo, med mig är allt bra. :)

sv: usch, va tråkigt.. krya på dig! :)

de är bara bra med mig! :)

kram ♥

sv; Okej, gött:)

Nja inget:) eller ska nog gå o borsta tänderna:)



sovgott!:)

Nu ikväll har jag bara myst =)

Fin blogg du har tjejen:D

kram

hehe :) vad görs? :D

Sv: Tack så hemskt mycket! Det har betytt så sjukt mycket för mig att budskapet kommer ut och når fram. :)

ja :)

hejsan, följa via bloglovin? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback