helt okej helg, men massvis med bråk.


foto: Fanny Jakobsson

fredag: upp tidigt för att spela kubb, och så bra som det gick iår så bra har jag aldrig varit. vi vann två och förlorade två. (riktigt nöjde med det) och hade en super bra dag, senare hämtar vi emma vid bussen. åker hem lagar mat och sen till fide, ett misstag. för det var inga alls där, åkte tillbaka till rone. och gick hem och sov. (fast den kvällen bråkade jag med min bästa vän, men man måste säga till om det går över gränsen)

lördag: vilken seg morgon, det började med att se film. men efter klockan två var vi tvugna att fixaoss för att gå bort till kubbvm. och såg lite kubb, sen hem och fixa sig för släktträffen. (emma följade med ditt) alltid lika god mat, och trevligt och träffa alla. (UNDERBART!) och sen var vi på kubbvm och festade och hade det kul. (men lördagen slöt samma som fredagen, jag fick säga ifrån och blev sur och bråka ännu med en vän)

söndag: emma åkte hem, och jag var bara hemma och satt och latade mig, tills vi åkte till visby och handlade lite. på vägen hem, tog vi en sväng förbi min syster alltid lika trevligt!

mina bråk, hur lyckas jag?
jag kan berätta lite, jag ställer verkligen upp till 100% men ibland går gränsen. och sen när jag ber dom förlja med hem, för att vi ska sova. då vill dom inte det, dom får fan anpassa sig till mig när jag vill hem. och när dom bara klickar en och säger jag sover på trappen. jo sov på trappen hejdå. det var dom själva som valde. visst jag gör något dumt och lägger ut sakerna och låser, men klickar dom och säger att dom ska sova på trappen så visst. där imot hade vi sagt redan på fredagen när vi går hem går hem. ska man vara sur och klicka folk, får man faktist skylla sig själv.(JAG LIDER INTE AV DET) för jag vet själv att jag hade fel men jag hade mer rätt än fel att säga till! (och lagom när man säger till då lyssnar inte folk, vad fan ska man göra då?)

mycket text, men det kommer flera bilder sen.

Kommentarer

Sv: Hihi, ja ;)

Tack! :D

Bara bra:)

Sv: Oh, jag satt och följde auktionen här hemma och såg allt typ, och zigge14 var envis, haha,

Jag satt också typ varende gång du la ett bud, jag ba: MAMMA, NU HAR BEATRICE LAGT ETT BUD, det måste vara hon som jag har snackat med på bloggen!

Haha, synd att du inte fick den tycker jag! :/

Mm<3

vad gör du? :)

Ingen fara:) oj oj vilken fartfylld helg du har haft, min har varit lugn och stilla haha!

Lust att rösta på mig här: http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=ebpzm20100809093921xf



Skulle verkligen vara jätte gulligt! :)

Förbereder mig lite inför jobbet

Okej :( tråkigt med bråk! hoppas det löser sig! <3

sv; Bra tack! :D Vad ska du hitta på idag då? Kram, din blogg är riktigt snygg och bra! =)

sv; Vara med lite kompisar =) Kram, hoppas du får en bra dag!<3

jag läste hela saken om dina bråk, jag lyckas åxå bråka med mina vänner ofta (inte för att jag vet om du gör det) men de lät så..



jag vet inte vad jag ska säga men.. hoppas allt löser sig, kram

Händer idag?:)

sv: Haha, jo.. men det finns nog rätt många fina på tradera också tror jag! :D

Sv; vad bra :) allt bra idag då?

nice grönt pannband ngn har ;)

Ska strax dra till gymet:)

taack=)

inte så roligt när de blir så¨där:/

Sv; jag mår jättebra :) men börjar bli hungrig hehe :D

:)

okej.

vad ska du göra idag då?:)

hehe.. ^^

Sv: Nä, det är just det, man måste ju kunna lita på den som säljer, inte så kul att betala men sen inte får nå grejer :/ fattar inte riktigt hur man kan göra så

Ja, nu e esemestern slut

jasså, var de mkt bråk? ♥

sv:Jätte bra;)

Vad ska du göra idag då?:D

Sv: jajamen =)

Gissa kändisen är nu uppe i bloggen, vet du vem det är? Om du gissar rätt blir du länkad, lycka till! :)

Ja, det känns lite segt..

Vet inte riktigt :) dra iväg och handla med mamma och pappa vet jag iaf.

Ska rida senare idag och så ska jag vara med en kompis;)

Anmäl dig gärna till dagens blogg, jag väljer ut en vinnare ikväll :)

ajda :(♥

mm, när jag säger ifrån brukar mina kompisar ibland bli sura.. De kan störa mig men vad ska man göra :D

ROligt, lycka till D:

vad ska du göra?

varse :)

vad gjorde ni mer där da? ;D

sv: Varsågod! :D

Jag gör precis samma sak, svarar på kommentarer (:

okej (:

vad gör du då? :)

jaa, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken -.-' och de råkar vara så att jag alltid blir väldigt bra kompisar med killar. Och de är bara så de är, och de kan störa mina kompisar väldigt mycke. Särskilt när dom gillar nån av killarna jag blir bra kompis med, och dom kan kalla mej för syster och sånt, de är inget mer med det. och då ska mina kompisar gå i taket (fult uttryck) och blir sura för att dom tror att jag försöker ta dom ifrån dom.. du kanske inte fatta men.. :P

ja, här hänger regnet i luften :S

okej (:

sv: Allt är bara bra, hur är det med dig ? :D

= )

Allt bra ? = )

Okej samma :)

Vad gör du?

ps. ha en bra dag :)

Sv; vad kul att du har kommit tillbaka nu då :).

SVAR: Ja,verkligen!: )

vad tycker du förresten om bilden i mitt senaste inlägg? :D

så.. men jag vill inte mina kompisar nå ont egentligen :P

Va tråkigt;/! hoppas att det löste sig.

kramis

SVAR: Ja, vist är den!!: D

sv: Så bra :D

Jag gör typ inget (:

Sv; ja ska bli riktigt mysigt :) var längesen jag gjorde det :)

SVAR: Jadå! :)

vad ska du hitta på idag då? :D

sv: Vad gör du för något då ? :D

hoppas de ordnar sig=)

sv: hihi, ingen orsak! :D

kram♥

sv: Okej, jag har inte kollat ut genom fönstret än xD

Har ALDRIG förstått mig på kubb :D

haha ;)

sv: usch, är du med förskyld? jag har varit det i ca 2 veckor nu! :o



händer imorgon? :) kram ebba

SV: hehe vsg



Låter som en händelserik helg.

synd att det blev en hel del bråk.. men det löser sig nog:)!

Va tråkigt!

sv: de e bra med mig också:)

händer idag då?:D























Follow my on Bloglovin







Trackback