vilken härlig bild, me like


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Joel Lehdonheimo
kamera: canon eos 500d

Godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort riktigt gott. nu är det bara att fixa sig lite och sen ska jag och moa åka upp till hemse. sen åker jag vidare till havdhem eller burgsvik, är det sol senare blir det burgsvik och bada med emma. och annars blir det att vara i havdhem med emma och ta det lungt tills spelningen på fiket. (ikväll)

jag hör nog av mig om det blir havdhem, annars gör jag inte det. då hörs vi imorgon, men det märker vi.
jag hör av mig, men jag ska försöka höra av mig sen.


uppdatering av emma onsdag den 11 augusti klockan 21:30
Hej Hej beas bloggläsare och blogg, även hej bästa bea! (:

Just nu ligger bea och jag i min säng och chillar, har spendera tid i visby idag, har bland annat sovit mitt ute på gräsplätt eller för er som vet var vi vid strandpromenaden. var riktigt  skönt att sova där ett tag, haha! imorgon blir det förhoppningsvis sol och bad och sen skall bea få träffa mitt andra tjej gäng, skall bli super kul att presentera bea för dom :) men nu skall jag och bea hitta på något annat, Och bea skriver som vanligt på lördag, för vi har fullt upp! och en grej till, bea är bäst i världen och jag älskar henne! PUSS PÅ ER. och juste, läs min blogg, mjausingen.blogg.se!

Torsdag: jag(emma) bokar upp bea på sol och bad i lickershamn, pizza mys med tjejerna på kvällen!
fredag: Fest hos en tjej som heter Erica, jag bjuder med bea och får se om vi åker dit, alltså troligtvis fest"
lördag: Jag lämnar bea och hon åker hem mot landet och återgår till bloggen och sen drar hon till möja på måndag, KOMMMER SAKANR HENNE! <3 men pusshejdå! :)

Kommentarer

ja ;p go bild :D

re: ja ^^



åh så du bor också på Gotland? :)

okej :) , vad ska du hitta på idag ? =) förlåt för seeennnnttttt svar ! :/

Jag vet inte :D <3

Gomorron!

sv; tack sötnoz<3

haha varsågod för hjälpen :}



hah svårstavat efternamn på den där pojken!:)

SVAR Ja! :D Ha en toppendag!

ska du hitta på idag då:)?

sv; jag ska görA mig i ordning snar XD



Skiv jätte gärna frågor i frågestunden som pågår nu kram :)

Hoppas du har en bra dag! :D



SV: Tänkte väl det :)

riktigt härlig bild :D

Godmorgon! Allt bra? =)

God morgon!

Svar: heh :D

Fin bild:)

Ja, det var en härlig bild!

Sovit gott? :)

SV; VSG:)

härlig bild:)

Låter bra :) ja allt är bra med mig också.

Vad händer för kul idag då?

okej ;)

vad ska du göra idag? :)

hur många syskon har du? ;)

Nawe så söt! Gillade bilden.



Fixar du design?

Hahah va sööt :)

sv: ingen orsak :D

super söt bild! :)

Idag kör vi veckans blogg för första gången=)

De enda ni behöver göra är att skriva "jag är med" och varför just du ska vinna,

så utser jag en vinnare vid 17.30 idag(10/8)

har lagt upp en ny video på bloggen. Kolla, men läs texten först.

http://musiklowa.blogg.se/2010/august/lekstuga-2-bakom-kulisserna.html#comment

underbart foto :D

sv haha okej! :)

hääääärlig blogg! =D

söt :D

Hejsan ! <3

Kan du hjälpa mej att välja en adidas kofta kommentera bara 1 , 2 eller 3



http://danamisaghi.blogg.se/2010/august/vilken-adidas-kofta-tycker-ni-jag-ska-valja.html#comment



/Destiny

gör dudå?

härlig bild. Hur mår du idag då? :D

sv: Åh hihi me loove it!:D

Oh, vad är det för spelning?♥

sv: jadå, det är bara bra!

händer ikväll? :) kram

sv: det är helt okej med mig tack, själv då?



Hjälp mig att stoppa pälsindustrin - se filmen på min blogg..!

hur många syskon har du? :)

sv:snällt erbjudande! ;) men du får behålla sötnosen haha! =) hoppas allt är bra! kram

sv; förhoppningsvis har dem lärt sig det nu :).

Hur gick kubbVMet då? :D

jag har jobbat :)

oj så fin bild!

hihi :)

Du har fått en award av mig :)

Kika in i bloggen för att se mer ^^

Kram

sv: Köp då:) Härlig bild!

Är allt bra idag? :)

fiin blogg, allt bra med dig ? :)

hejsan sötnos! :D är nere i skåne nu. allt bra?

Haft en bra dag?

Förlåt för sent svar men jag och min blogg har haft ett långt sommarlov! :) Tänkte mjukstarta lite nu innan skolan drar igång igen!



Haft en bra sommar ? :)

härligt!

Hellu! Allting bra idag :)?

göra imorrn då? :D

haha jättehärlig bild :D

Hehe:)

mysigt

sv; kom precis hem(:

sj?<3

hej vad händer idag da?? :D



Tänkte ha en frågestund idag så det är bara o fråga på :P

ska se på film nu, typ :)

Fy vilken cool bild! Kolla in min blogg :D

FRÅGESTUND I MIN BLOGG NU :)

SV: Ah! När börjar du plugget? :)



Åh vilken härlig bild!

sv. jag med :))

SVAR. ja! =) <3 nje, vad söt bild!

Härlig bild:D

sv: verkligen! :)

va duktig du e på att ta bilder:)

SVAR:tv :)

otroligt härliga bilder i bloggen!

vad händer idag då?(:

Härlig bild!



allt bra?

riktigt härlig bild

varsågod :)

hejsan !

hur mår du idag då ? :)



Vad ska du göra idag då ?? :D

titta gärna in på min blogg :)



Kram My

Haha så härlig bild =)

söt bild!

sv: :D

Allt bra med dig :)?

Hoppas du får det bra! Vad är det för spelning?

Låter kanoners! Jodå, jag har haft en helt okej sommar.

Hej vännen! Vad gör du?

Kram

Hoppas dagen rullar på fint. Tänkte bara att du har skrivit och svarat på mina "debatt - tyck till!" inlägg förut och ville bara kika in och berätta att ett nytt är upplagt. Det handlar om olika klädstilar! Läs och tyck till vettja.

Tack på förhand :)



(tycker du inte om att jag gör reklam till dig så är det bara att ta bort det)

så kul=D!

ska bort ;)

Vill du ha fler besökare? Gå då in här: http://bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=LinneNea

Svar; Haha, okej:D Jag gör inte mycket alls;P

Allt bra?

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

sv; haha tack :) svara gärna på en fråga i mitt nyaste inlägg om vad du tycker om jackan/kavajen ;) kram

sv; okej så bra,det är toppen med mig :)

tack så mycket

härlig bild!

fin blogg! :D

förlåt för sent svar, men jag har inte haft så mycket tid med bloggen !

allt bra med dig ? :)

det låter som att du kommer få en mysig dag idag:)

Sommar sommar och sol havet o vinden lalala, haha

Hej, allt bra?=)

Jag har frågestund på min blogg just nu!

Det skulle betyda väldigt mycket om du ställde en eller flera frågor !!^^



Puss & Kram <3

jätte cool bild ! :)

Hur känner man igen sig själv?

Oftast brukar det väl vara utseendet som kännetecknar sig själv, men om man helt plötsligt börjar tveka på om det är Jag som är där i spegeln, eller på bilden på kameran - hur gör man då?



Diskutera med mig, har jag blivit galen?

Haft en bra dag?:)

Härlig blogg!

och grymt fina bilder! :)

allt bra med dig ? :)

Nu hittar du mig på cajsaphoto.blogg.se så följ den istället och säg till att du följer mig så jag kan följa din med. :D



Ska till mormor idag och kommer inte hem förens på tisdag. Lägger till dig så fort jag bara kan när jag har kommit hem. :D Så du vet. :)

haha,

skulle du kunna vara jättesnäll och rösta på mig här:



http://johannahtuolja.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-rosta.html#comment

hej! allt bra med dig?

hehe jag håller helt med dig, jätte härlig bild!! :D

Hej!

Förlåt för sent svar men jag har inte haft tid med bloggen tyvärr!<3

Men nu är jag tillbaka!:)<3

Allt bra med dig?:)<3

haha underbar bild ;d

jag har varit dålig på att svara på kommentarer.

jag har inte varit så aktiv som förut, förlåt.

men nu hade jag lite tid över och kika in här.



hur är det ? haft en bra sommar ?

härligt bild =D

Vsg. :)

allt bra? :D

sv: jo :)

ja okej.. men alla kompisar är tyvär inte äkta heller :/

Hej, titta gärna in och lämna en kommentar med din åsikt om min blogg. Ha en fin dag! Juliapaulina.bubbleroom.se

fin blogg :)

Vilken härlig sommarbild! :O























Follow my on Bloglovin







Trackback