vatten bilder

foto: Beatrice Jakobsson
kamera: canon eos 500d

inte värdens bästa bilder, men jag blir jätte glad av att se på dom. riktigt härlig grön färg tycker jag, tog dom bara för några minuter sen. och nu ska jag ta och ringa jobbaet, och säga att jag inte kan jobba mer. det kommer inte gå och sitta i en källare och jobba utan te och allt. jag kommer inte bli frisk till helgen, men jag kommer att må bättre om jag tar det lungt och vilar upp mig. sen ska jag verkligen äta halstabletter så det bli lite bättre i halsen.

kanske till och med åker hem idag till mig, och vilar upp mig där. (men först måste jag se om jag verkligen får vara hemma) skriver senare om jag måste jobba eller vad.

nej upp till affären och köpa halstabletter.
vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv; haha :D

söt blogg :) hur mår du? ♥

härliga bilder! :)

sv. hehe yes :) vilken klass går du i ?

Fina bilder :)

hihi:)

Allt bra med dig idag då?

yes :)

Härliga bilder

Hihi :)

Fina bilder!

oki :)

ska snart gå och äta hade jag tänkt!

sv: :D jaapp! :D

SVAR: Jadå, allt bättre nu?

:D

krya!

FETT FINA! ! ! I LIKE IT!

vad ska du göra idag? :)

jag äter frukost haha, du då? :)

jarå ;D

riktigt fina bilder :)



allt bra med dej? :D



kram <3

Hej! såg att man kunde fråga lite om din kamera. det är nämligen så att jag önskar mej en systemkamera i födelsedags present. Den här frågan är inte om just din kamera men du verkar vara en som vet mycket om kameror. så vet du vad det lägstaste priset på en systemkamera kan vara?

hör gärna av dej<3

usch då, va tråkigt. Krya på dig :)



vad händer ikväll då? ♥

SVAR: bra då!

oki :)

fina bilder :D



Rösta gärna på mig här! http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=54vpl20100804014834n8

Jag länkar alla som har röstat sedan! :)

deem e sjuukt snygga. Men när jag skulle beställa dem så hitta jag inte dem längre:S har du dem länkade eller?



Oj då inte så roligt o höra! krya på dig.. Jag mår hur bra som helst!

god morgon! allt bra?

hehe ja

fina bilder

sv; varsågod!! ;D

fina bilder :)

Svar: Nae, kollar på tv :)

hehe 0)

hur mår din hals då? :)

Hej!

Besök gärna min nya fotoblogg!:)<3

///

Emma

Allt bra idag? :)

hihi :D snygga bilder!

drick masssaaa :D

sv; hoppas på att solen ska titta fram! hihih..

sj ? ;)

jag tror att det är jag som håller på att bli sjuk nu. :P

coola bilder, har också lust att gå ut och foto vattnet, här öser regnet ner ... -.-

fin bild :)

har du för plan idag då?

händer idag?

tack tack =)

vsd har du för väder? :)

okej, :) Ont i nacken..

Sv: taack :)

regn&grått :/

allt bra?

ja :(

ha en bra dag du! :)

ska städa lite :)

okey ;)

Sv: ;D

Jag gillar bilderna :)

Väldigt fina :D

Hoppas du har det bra!



Nu kan du vara med och vinna länkning i min blogg genom att vara med i min tävling som pågår just nu. :D Det enda du behöver göra är att gissa hur många bandtröjor jag äger. Lycka till.



Ursäkta om du inte villa ha spamkommentarer om tävlingar då är det bara att radera :)

tack ska jag allt ha :)

Jag mår bra. Då får vi väl hoppas att du blir frisk :)

sv; gott :p

Okej!

Ska fira Moa, så det blir middag och mys!

Svar: Ja, riktigt kul :D

varsegod :)!

Händer idag?:)<3

häner idag? :)

okej :)

sv; Tack:)



Tråkigt att vara sjuk:(



Fina bilder!:)

härliga bilder :)

det e bäst ;)

sjukt fina bilder! :o

hehe ja

Okejj, jo, det är bara bra med mig:)

vad ska du hitta på idag då?:D

Kram

SV: Ah det blir nog så för mig med. Hemma bara hehe

Hejsan! ASFIN BLOGG! (L)

du kan vinna min tävling, allt du behöver göra är att kommentera att du är med i "Veckans blogg" inlägget!

Kram!

oki, kompis :)

Okej,jag tro jag antingen ska springa en runda eller gå en fotorunda!:)<3

så lite så :)

ja :).

nejnej.. jag väljer bara ut 2 av dom jag tycker har finast blogg av alla som är med i tälvingen:)

Hej! Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en personlig almanacka! Vinnaren designar sin egna almanacka. Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen är att skriva en kommentar: "Jag är med och tävlar" + ditt namn + bloggadress/e-postadress!

Hoppas att du vill vara med :-)

händer idag? :)

SV: Nja ganska.. blir lite tråkigt i längden!

av: Yes Yes :)

Vsg!

Vad händer idag då??

jag vet faktiskt inte än, sj? :)

sv' ok. hoppas du blir frisk snart :) med mig är det jättebra.

å har du ont i halsen? :/

ja det göre :D sj?

sv´ ja? :) <3

min kompis ska ha födelsedagsfest :) sj då?

ja verkligen :-)

Svar: haha :D jag diggar din med :)

Sv: haha absoluuuut inte ;)

sv: Jadu ingen aning :)

Packa ska jag iaf göra :)

gud va fin blogg du har tjejen! :-D

svar: jag kom precis hem efter en båttur :D

jag har faktiskt ingen aning, funderar på att åka till min pappa.. själv? :)

ja okej va roligt, lycka till :)

hundvakt, haha :D

Fin blogg :)

jodå allt bra med mej! :)



händer idag då?



kram <3

Det är ju bajsväder idag också så har faktiskt ingenting planerat, själv då?

fina bilder btw :)

eller hur !¨



http://www.cocoo.se/ haha det där är den enda sidan jag vet(A)

sv. heh ;p

sv: hihi:)



hey, de bilderna var visst fina ju!Man ser verkligen vattendropparna och så, tycker det är skitjobbigt att fånga dem(A) ♥

Gud va fina bilder!

Hej! vad fin blogg du har :)

Förlåt om detta verkar vara som reklam eller spamm eller något.. meen menar verkligen inte det :) vill bara gärna ha din hjälp med att bli medlem i http://www.gratismakeup.se/?r=242682 för att hjälpa mig med att samla poäng, skulle vara riktigt tacksam över det, om du inte vill vara medlem där så kan du ju alltid bara bli medlem sen skita i de ? ;) kram på dig, & tack i förhand :)

Fin blogg du har ! Vilka fina bilder ! :D

Jätte fina bilder (. Kramix (:

fint :D

fina foton

Härliga bilder! :)

grymt fina bilder !

du vet hur man fotar ! =)

Fin Fina bilder!

Fina bilder! :D

fiiina bilder! :)

superfina bilder!: )

Jätte härliga bilder! :D

Skit fina bilder!

Fina bilder!

Du är väldigt duktig på att ta kort måste jag säga.

Gillar bilderna väldigt mycket :D

härliga bilder! :)

Fina bilder, fin blogg..:)

Vad bra du fotar :)

Besök/kommentera :D www.cenail.blogg.se

Fina bilder! Gillar din blogg och din header!

vackert! jag älskar vattendroppar.























Follow my on Bloglovin







Trackback