<3



nere på stan och träffar den här snyggingen, vi hörs sen ♥

Kommentarer

sv. musik :d

va ska ni göra då ?

have fun!

Snygg blogg! :) Sjunger du? Isåfall, lägg ut lite videoinlägg när du sjunger, det lockar läsare! :) Var med och tävla om att bli veckans blogg, gå in på min blogg och läs om hur du ska anmäla dig! :) Vinnaren får en länkning och jag skriver ett omdöme om bloggen. Lycka till! :)

Allt bra idag snygging? =)

Joo :(

sv: okej, skönt med lite ledig tid också! ;)



kram

Shoo! Hur ska du fira jul?<3



Ha en bra dag, Kram (L)' ~

hoppas du haft en bra dag =)

okej :))

okej, jo jag mår bra:) görs?

sv; jaa, haha precis! :D

go bild!

sv: just perfect ;)

har du haft en bra dag? :)

SUPERFIN Header <3

sv: samma här hehe :P

gillar du julen '?=)

härligt, jag är sjuk ;/

Fin blogg! Jag har också en Canon 500D ! SJukt bra är den. Kika in till min blogg (: ??

Hoppas du får en fin kväll KRAM

mysigt! =)

fin bild! :D

sv: hihi, nej men efter ett tag förstår man :D

kram♥

helt okej tack, vad gör du då?

Jättefin design du gjort! :D



Hoppas allt är bra!! :)

Kram! <3

Sv. okey:)

vad gör du? :)

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

fin blogg!

allt bra med dej?:)

Glädjespridande bild :}.

du får ha en mysig måndag kväll.



kicka ärn ain på min blogg och lämna gärna ett fortspår efter dig.

vore tacksam om du raderade detta pågår koden.



Min kod.



Darling

123456

först och främst ska vi få jullov, vi har nämligen inte fått de än :O

sv: jaha, vad har ni gjort där då?

idag kollade jag på bio med min klass :)

hoppas du har det kul på stan! :) ♥

Jag har varit i skolan och sen träffat en tjej som jag fotograferat :)

Kram

Hej, hur mår du idag?:)

har du haft en bra dag idag? :D

sv: hehe ja =P

sv, Ja, jätte skönt :).

Jepp :) sista dagen imorgon! Sjdå? :)

Ha så kuul:d

sv: haha:)

Haft en bra dag?

have fun :)

Vad skulle du helst vilja vinna i filmväg om du var med i en filmtävling?

En fet filmbox, Tv-seriebox, samlarutgåva eller en vanlig dvd/blu-ray?

Vilken filmgenre gillar du mest? Komedier, skräck/rysare, action, sci-fi eller drama?

Slutligen: Vilken film hade du helst velat vinna?!



Med vänliga hälsningar Nathalie - Bloody Disgusting

vad har ni hittat på då`=)?

SVAR haha :D























Follow my on Bloglovin







Trackback