ännu ett försök, men det funkar inte..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Viktoria Molin
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild på Viktoria inget med texten att göra ♥


sitter just nu och väntar på att jag ska få ett sms av Elin, idag kommer hon hem. Snart ska hon vara i sverige, jag är verkligen hur glad som helst. så länge hon är i sverige och det går att smsa henne så är jag glad, det har var riktigt svårt att kunna prata med henne över två veckor. äntligen kommer hon hem, vill träffa henne nu med. men får vänta efter julen..

lämna gärna några frågot här, så skriver jag några frågar till dig ♥ (länk)
vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

Jätte härliga bilder =)

sv; Nemen tackdu! :D

Jo, verkligen! Bra att ha att tidsfördriva sej med ;)



Har du fotat i en studio på bilderna? :D

SV: Men om du skickar din kan jag skicka min :)

Okej,fundera på om jag ska se nån film!:D

Sv. Tack :p Vad ska du hitta på i dag då?

sv. ja :d hur mårs?

fin bild!

Fina bilder:)

hehe :p

Jaha, men nice du! :D

Funkar media bra? Eller går du nån estetisklinje? ;o :)

nja, har precis varit magsjuk. men det håller på att gå över. själv ? :)

var gärna med i min bloggtävling ! :)

Allt bra?

Sv:Allt är bra :)

hej hej allt bra då ? (: <3

hänt idag då ? :)

Fin blogg, besök gärna min :)

jag gillar bilderna, fina :D

Har du en studio eller fotar du bara mot en vit vägg/med lakan?

God jul på dej :D

Bilderna blev fina. :D

sv: det är bara bra :D

KRAM

Hej :-D gud vilken fin blogg du har ♥ hur mår du idag?

fin blogg! :D

sv: vad har du för dig då? :)

Sv. Ska ta in julgranen och klä den =)

sv: japp super mys!! :b

va hittar du på ikv då? :D

Snygga bilder:D



Hur har din dag varit?=)

POK// Juliiastrom

sv; Aw, tack så mycket sötan :).

SVAR: Haha, snäll du är!

fina bilder!

sv <3

sv. yesss ;D

Hej! Funderar på att ha en tävling där man kan vinna en länknig och chans till 200 nya besökare, låter det intressant? :)



Jojjjjoh

sv. ja mår toppen sjdå sötis?<3

Fina bilder!

- Ja!:)

sv okej va härligt :) jo jag mår toppen!

kan inte du fota studion du fotar i någon gång så att jag får lite tips på hur man kan sätta ljus? xD

Okej :) jo det funkar, är sjuk men annars mår jag bra :)

sv: det är kul att jag har kunnat göra det:D

ja tyckte den blev bra :)

ja jag får göra det, ganska tråkig blogg jag har utan bilder :)

vad snäll du är då! =)

SVAR; hihi, tack! :)

fin bild:)

Nice pic ;)

jo visst kan jag det! :D <3

Inget speciellt !

Fin blogg!

Allt bra?

Fina bilder! :)

vad har du gjort idag? :)

Jag gillar bilderna :D

alltså hur tar du sånna bilder? :D

har du någon studio eller redigerar du? för det är ju verkligen inte någon bakrund eller så, bara vitt :D

Hej :)

Hur mår du?

Sv: Okej, inget speciellt, ska snart julpynta mitt rum :)

Vsg sötnos:)

sv: okej :) Vad händer i helgen då, förutom att fira julafton? :)

HAHA gör det :}

Gör du nu då söta bea?:)<3

hahahaha eller inte :P

söt blogg :)

kram

Sv: Har inte varit inne på datorn på ett tag :) Har tittat på tv och julstädat och så :) Hihi :D

Fina bilder! Jag som tappat lite av min foto inspiration får den tillbaka lite grann :)

tja allt bra ??:)

hihi :) Göra i jul?

Eller har jag redan frågat :)

gud vad fin bild :)

fin bildpå dig

sv: tack så mycket :)

Vilka fina bilder :D























Follow my on Bloglovin







Trackback