ännu mer julkänsla idag (y)


tack för hjälpen till sanna (länk)

sitter i min ensamhet och lyssnar på musik. Riktigt hungrig men orkar inte fixa mat, men måste nog göra det. Om jag ska vara ärlig har jag bara ätit lite sallad i skolan idag. Maten såg inte god ut, fast jag brukar vara den som äter allt i alla lägen. Men inte idag, iskolan gjorde vi inte så mycket hade mys med tjejerna i klassen. (för dom andra fick ta sig lediga dag)

Sen mot tandläkaren alltid roligt att får komma varje vecka, nu hoppas jag att min tandställning håller bättre. sen skulle jag cykla hem, det var nog det värsta jag gjort på länge. cykla i snö, bara att kämpa sen var man hemma efter ett tag.

som ni ser har jag gjort lite julfint på mitt skrivbord, & tack till sanna som hjälpte mig.
& tack till alla som säger grattis!

Kommentarer

okeeej, jag gör inte så mycket :D

- japp :)

sv; :)

sv: hehe vad bra ^^ mjoo mår fint , bara lite sjuk och trött :/

hehe ;)

gud vad fint! :D thihi :D <3

förstår de hihi ;p

SV: Haft en bra torsdag ?

sv; tack snälla !

ha en grym kväll!

kram!

härligt:) jo det är bra:)

just nu tittar jag på tv och svarar på kommentarer :) ååh är din mac bra? :)

a, okej så bra då :)

hur mår du idag? =) kram!

yes, min dag har varit seg men bra :) kram

SV: Den har väl varit ok. :)

jorå det fint :) görs då?

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Ska vi följa varandra via bloglovin? Skulle vara jättekul =)

aa hihi ;p

jag ska köpa en snart faktiskt :) vet dock inte vilken jag ska ha, antingen en för 9 000 eller en för 11 000 ^^ men virusskyddet är ju så dyrt till den med :(

Ställ gärna en fråga i min frågastund! Puss och Kram! :D

Hoppas att december har börjat bra för dig!

sv; :)

- hur ska du fira din jul då? :)

fin blogg !

vad tycker du om bilderna jag lagt upp? :)

men det finns virusskydd ^^ hahah

hehe :p

Vad fint det blev!

hur är det :)

hur är det? :)

sv: tack! :D

skönt och höra. jo det är bra :D

- okej, varför? :(

hos mina kusiner med släkt och familj :D

a :)gjort idag?

yes :) men ja jag får väll fråga runt lite när jag ska köpa den så får vi se :)

hej ! såg att du hade en macbook =) är nämligen ny ( har nyss köpt en ) och undrar hur man laddar ned msn & Spotify, jag har sökt på internät men det går inte så himla bra..

fin header :)

hihi ;)

söt ny header du har :)

hur kan man kopiera skärmen så där att det blir en bild, på mac? :)

Sv: =)

Hittar du på då?

haha aa sjukt.. haha :D

SVAR Superkul! =)

Vad mycket julkänsla det var här inne!

- okej, vill du prata om det finns jag här. <3

haft en bra dag?

fin ny design du har!

kram kram :)

sv: det är inte så bra :(

snygg bakgrund!

okej, samma här :p

hehe jaa :) vad gör du nu då?

Jag har lagt till dig nu, lägger du till mig? =)

hihi ja:)

men, vad trist :/

Fin header :D

hehe :D

haha jahajaaa :)

sv: är sjuk :(

vad tycker du om klockan? :D jag vill bara ha den :D haha :D kram

ja,gjort idag då? :D

okej,samma :)

tack :D visst var den? :D älskar den hehe :D gör du nu då? <3

sv: hehe mm :/



fin bakgrundsbild ^^

har du gjort ikväll då? :)



HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, DEN AVSLUTAS I MORGON KVÄLL KL:00:00 OCH DET ÄR ETT FINT PRIS TILL DEN SOM FRÅGAR MEST!!! ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Glöm inte att NI mina läsare är bäst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

varse :p<3

okej vad gott :) vad blev det för mat då? :)

Härligt julig header :)

sv: jag älskar nog att vara snäll:D älskar ju att göra andra glada.

Jag skulle med behöva en ny.

Eller hur. Jag älskar texten.

sv; tack så mkt! :D

Ibland är inte maten i skolan god nej. Jag gillar bidlen, hihi.

Och håller tummarna för att din tandställning åller bättre nu!

julen är underbar!:D

svv; Tack :).

vad kul (: taack själv!

sv: Tack!



Åh, jag vill också ha mac!!!

Taack så mycket :)























Follow my on Bloglovin







Trackback