ännu mer ont i foten..


Foto: Elin Sandelin
Modell: Beatrice Jakobsson (jag) & Viktoria Molin

Idag är det måndag en helt ny vecka & nästan den sista veckan för min del. Sköööönt, men ändå inte. Har inte gjort så mycket, har bara fixat med lite bilder iskolan & tagit det lungt. Efter skolan gjorde jag inget, gick bara och mötte Johannes (min bror) efter som han slöt jobba. & jag hade inget annat för mig.

Idag åker även Elin från Gotland & imorgon åker hon bort i två veckor utomlands. Skönt för henne, men kommer sakna henne så grymt mycket. Vi ses iaf efter jul, ska bli mysigt när du kommer hem igen.

dagens händelse var: Jag har riktigt ont i foten och det har jag haft ett tag nu, det sa jag när jag kom till skolan. så kommer Elin och säger '' jag halkar på min fot'' & så säger Viktoria '' det gör Beatrice med snart'' och sparkar rakt på min fot jag skriker till & viktoria ser helt förstörd ut. jag skriker '' det var den foten jag inte kunde gå med'' nu har jag ännu mer ondare i min fot & hoppar över gympan imorgon. men det är lungt viktoria jag gillar dej ändå ♥

Kommentarer

Okejokej :) det är inte så bra här!

vad har du för dig?

härligt, dunder här :D händer ikväll?

fin bild! :D

SVAR: Vad bra! Det är bra med mig :)

sv: Tackar:) allt bra annars?:)

fin bild :D

Skönt :)!

tack så mycket, är allt bra med dig och har du haft en bra måndag ? :)

tack så mycket! :D

sv; Jadå. :)



Vem tror du vinner idol? Jay eller Minnah?

Tack så mycket :) Allt bra med dig idag då?

Kram

Vad gör du? :)

sv; jaha!



jag tror att vi har kommenterats varandras bloggar och pratat innan, bara att vi båda har nya designer nu då ^^

SVAR: Tack så mycket :)

Gjort idag??

hihi:) planer för veckan då?

åt nyss :)

SV: Haft en bra måndag ?

vad skönt att höra :)

tack du :)

gör du?

ohja :)

massor av plugg:(

göres?

sv; :)

- okej, svarar på kommentarer :)

allt bra idag?

sv: hihi men aj då, vad har du gjort med den?♥

sv: med mig är det kalas:) vad ska du göra ikväll?

a, hur äre då+ :)

sv: jotack, det är fint :) själv?

Hej! Jag heter catherine och jag vill bara säga att jag har börjat blogga igen med en HEEEELT ny kamera & ny bloggadress! Så hälsa gärna på och följ mig när jag utvecklas med ett nytt kameramärke! =)



KRAM!

ja :)

vad gör du ikväll?

söt header :)

Hjälp mig och bestämma vilken one piece som är snyggast :) kram <3

http://jeessica.blogg.se/2010/december/one-piece-1.html

Tack! :)

sv' det är inget att tacka för :)<3

hej:D



dt e bara fint med mig..hehe.ha en njas kväll:D

Hoppas din fot blir bättre snart! :)

jodå absolut

fin blogg, allt bra?:)

Ont i foten annars helt ok :) Vad ska du göra ikväll då?

Kram

okej va bra :)



nu kan du bli dagens blogg hos mej, vinnaren väljer jag imorgon.

sv; Okej, hoppas och tror också på Jay! :)

SV: nice :)

vare i skolan och pluggat :)

Är det verkligen okej att skriva såhär om en annan människa på internet?

http://feliciahaldens.blogg.se/2010/december/sjukt.html

Vad tycker DU?

Hoppas allt blir bättre med foten , illa att ha ont i foten , bröt min lilltå förut xD

jo, min måndag har vart bara bra ! :)

tackar.. :D

okej:) ska snart gå och duscha!

Tack!:)

jadå!:)

vilken fin bild!:)

sv; okii, vad bra då.:D

Händer något speciellt under helgen eller ? (:



kram// carro!

men vad härligt:D jo det är bra här!:)

varsegod=) hoppas foten blir bättre snart!

sv; tackar =)

Mysigt :) palner för imorgon=?

hhaa, okej :p :)

SV: Jaa, absolut :)

God morgon :))

Tittar in här lite på din blogg :) händer det något skoj denna tisdagen?

Kramar :)

varse :D

Svar: Tack! Vad ska du göra i veckan då?

Dagens lucka 'är nu öppnad, kolla om de va du bakom :) om inte så anmmäl dig dig till morgondagens redan nu i samma inlägg :)

håller med dig,skönt att de snart är jullov :D

Just nu sitter jag i skolan och har snart lektion :) Själv då?

hejsan sötnos!

allt bra med dig idag?

nice pic!

sv: hahahahha nej du är sötast :)

sv: allt bra? :)

vad har du gjort på armen :o ? <3

på bilden i inlägget "ännu mer ont i foten" :o ? <3

haha jaha ! :) ser ut som värsta såret.

vilken fin blogg och vilken mysig bild! :)

Ahhh, saknar er brudar! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback