bara några timmar sen är du vid mig igen..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Godmorgon, har ni sovit gott? Jag har sovit riktigt gott, nio timmar det var länge sen man fick sova så mycket! Jag tycker det räcker för mig, nu ska man bara se om man kan hitta på något att göra idag. Jag skulle vilja ut och ta kort på någon, men alla går ju i skolan så det är inte lätt! Annars blir det bara att sitta hemma och ta det lungt, inget annat för mig..

Igår efter jag och pappa hade julhandlat så åkte vi till Johannes & Kristina och fikade lite. Riktigt mysigt, nu känner man bara att snart är det julafton. Idag är det sista dagen för Elin, för imorgon kommer hon hem sköönt! Jag ar saknat henne så mycket, men får ändå inte träffa henne efter jul tror jag.. ♥

Vad har ni för er den 20 december?

Kommentarer

Dagens lucka är nu öppnad ! kolla om de va du , om inte så anmäl dig till mogondagens luca (21)

redan nu i dagens inlägg om daens lucka :D

kram

jag ska julhandla det sista :)

självdå?

Godmorgon :)

okeey :)

frågestund på bloggen, fråga gärna ngt om d vill! :)

Allt bra med dig idag? :)

samma här :)

Vad bra :) Vad händer idag?

Ohja :)

Ohja :) vi ska shoppa julklappar och så.

Mysiga bilder :)

ja :) har du köpt alla dina julklappar?

Sv:Tack så mycket:)



Va gott det ser ut på dina bilder:)

vad ska du köpa till honom då? :)

sant.. :)

du kan ta kort på mig haha har tråkigt jag.. :(



allt är bra med mig ;D<3

Oj.. till farfar, pappa, en kompis och min syster :D :D bara köpt två julklappar

oh, va mysiga bilder :D

idag ska jag åka hem till morsan, du då? :)

Ååh mysiga bilder :D

allt bra?

sv; tack desamma! :)

sv: idag ska jag småshoppa hehe sj? :P

Jaha typiskt!

svar: okej, det ska jag också göra ;)

btw, tycker du om scones? :D

Ja, jättekul :)



Ha en toppenmåndag! :)

händer i veckan?

Jag ska iväg & jobba kväll :)

svar: javisst äre smaskens? :D

pojkvännen väckte mig i morse och sa att det skulle bli scones till frulle :D

Ja de hade varit kul ;D du tar fina foton :)

Händer idag?:)

sv; hihi jo det är bra, men nu måste jag gå på min lektion.. hah! Tungt att gå i 7an ;)

Fina foton!

BTW. Jätte snygg blogg, verkligen! ♥♥

sv: okej det e jue najs ;)

sv: händer i veckan då? :)

Ja :D

sv: okidoki, jag vet inte riktigt fira jul och mysa och sånt haha :P

vet inte vad jag ska köpa till pappa ;(

mysiga bilder :)

sv: hehe yes ;)

svar: varför inte? :O

ja, gör det ;D

jättefina och mysiga bilder!

sv: händer ikväll då? :P

tack sweetie :)

tack sweetie :)

ja.. :(

sv; Ja :).

SV: Härligt , vad görs?

Pepparkakor är freakin sweet. Morsans är dock bäst givetsvis ^^

svar: aj fan, varför hinner du inte det? :/

SV: Varit på sjukan :)

svar: aj fan då, börja gå upp lite tidigare efter jullovet då? :)

sv: så lite så =)

allt bra med dig? =)

Så fin blogg! :)

Kolla gärna in på min och min kompis blogg :)

hej :D

okejokej ^^



allt bra?

sv. yes :d va gör du?<3

svar: ja, det gör du rätt i, för frukost är den viktigast måltiden på dagen :)

sv: vad härligt =)

jodå det rullar på ^^



vad gör du då? =)

SV: :) Träffat narkosläkaren

svar: usch, ajja bajja på dig :P

svar: det tycker jag att du ska göra! :)

tjatja :D



allt bra ?

SV: Ja jag har fått en akut operationstid imon.

sv: jag gör inte så mycket ^^. ändrar lite inställningar på camen bara ^^

hello! :D whats up?

Mysiga bilder :)

sv. samma :)<3

vad lyssnar du på då ?

SV: BRa att få det gjort :)

sv: jadå det funkar väl ;)

Jo, allt är bra :D

Själv då??

Jättefina bilder :D

låter super :D

jag ska köpa julklappar snart :D

sv: aa, verkligen ^^

ingen orsak ^^

visst är den! :D så klockren!! =)

kram♥

okej, jag är barn/hundvakt :)

Samma här:)

Hejjsan!

var gärna med i vår tävling på våran blogg! (:

LYCKA TILL

hah :)

Yes<3

fin blogg :) haft en bra dag!

Sjukt fina bilder, särskilt dina naturbilder! :D

Jag är själv fotointresserad och har velat ha den kameran du har ett tag :)

Den är go va? :D

mums mums! mysiga bilder :)

vad gott med julgodis. funderar på att göra knäck nu!

Min dag har varit bra, näst sista skoldagen avklarad. Så det har varit helt okej. :)

Är allt bra med dig?

KRAM.

mysigt det såg ut :)

Fin blogg =) Det där såg mysigt och gott ut! :D

faan va göttt med kexchoklad!

jag har vart i skolan och så har jag vart och repat :) vad har du själv gjort?

Mmmmmm kexchoklad :D Ser riktigt mysigt ut!

shit vilken julstämning jag fick när jag tittade igenom din blogg :D

Mysiga bilder:)























Follow my on Bloglovin







Trackback