brinner inte för kärlek brinner för vänskap med dig

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Kom just hem till min bror för ett tag sen, gör inget alls just nu bara sitter och har tråktigt. Men innan jag kom hit var jag på stan med min pappa och lilla syster, vi kör en liten shopping runda imorgon istället. Vi lämnade bara tillbaka några kläder och kollade lite snabbt. Sen skulle vi bort och äta mat, då träffar vi på min farbror vi handlar maten och tar hem den till han. Där sitter vi även och dricker lite kaffe och pratar, riktigt mysigt inte ofta man ser honom.

Nu ikväll vet jag inte vad som händer, men något hittar jag på att göra.
vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Vackra bilder <3 Gud vad liten text ! :O <3

SV; allt bra med dig? :)

ojj såg fel jag hade gjort nåt med skärmen så att allt zoomades ut jäätte mycket så atttexten såg mikroskopiskt ut xD

sv: Varsegod :)

Sv: Tack så mycket! Faktiskt den första som har grattat mig förutom familjen då ^^ :)

Händer imorn :P <3?

sv: Nej, faktiskt inte :)

sv: Har du nå planer för kvällen då? :)

SV; härligt! :) jodå de bra med mig med :)

sv: Jaha okej, har du varit på mellandags rean något då? :)

SV; japp! :)

fick du något fint? :)

Jättefin header & design ! Allt bra ? :)

SVAR

Sv: Jo det är bra:)

Jodå, det är bra :)

Med dig?

bara bra !



vad har du haft för dig idag då ?<3

sv. yes (:<3

va gör du sötnos ?

sv. tog lite bilder men det var för kallt så sprang in o tog kort inne ist xD<3

sv: okej, jag ska nog se på någon schysst disneyfilm tror jag... vilken är din favorit av Disneyfilmerna?

sv: har lagt ut lite av bilderna från julafton :D hoppas du gillar dom! ;)<3

Fin bild :)

jo det är ok med mig. göres?

sv: Jaha okej, vad mysigt :)

sv. inget tråkar , <3

va händer ikv då ?

sv. ja självklart<3

OKej, men så kul :D

riktigt fina bilder!! :D

Hehe, okej :)

sv: tack :D vet du hur man ändrar stil och färg när man har text i menyn? om du förstår? ;)

Hejsan Temen här. Vill bara att alla besökare ska vara medvetna om att någongång under veckan så ska jag tillsammans med min syster som också driver denna blogg gå och intervjua folk vid 10 + års åldern om mobbning, misshandel, sexuella trakassier mm. Detta kommer ske i Gränby området här i Uppsala. Om det är någon som är intresserad så är det bara att kontakta oss. Håll utkik.

kollar på "i form med anna anka".

sv. samma :o ska nog äta snart :D<3

sv: Ska nog in till stan på tisdag en sväng och kika :)

jo det är kanon! händer ikväll då? =)

sv (:<3

va gör du `?

sv. japp :d<3

va med du oxå?

tack sötnos. :) blev nöjd men tror inte att min lärare kommer att vara det. :P

Fin blogg :)

sv; vad härligt!

vart ska ni vara då? :)

sv. yes :)<3

hur blire imorn? ngra planer?

sv. härligt :)<33

sv. kul att du e med sötnos <3

får önska dej lycka till och en toppeen kväll!

sv: tack :) bloglovin? ♥

hon kommer tycka att den är för highteck för en skol- och företagsföreställning men den ska ju liksom få ungdomar mellan 10 - 15 år att vilja gå på en föreläsning så då måste jag göra den lite highteck.. :P

sv: :)

Fixa lite min jacka och spela wii :P och blogga ofc :P <3

hehe hade du kommit fast att det är både foreläsning och sång? xD

Hehe :P <3

Härligt :)

fina bilder !

sv; det blir nog hemma fest detta året :)

kram

hehe ok.. :P va bra då! :D

sv: det gör inget :) orkar inte pilla med det ändå, hehe ;)

sv: Yesyes :)

mysiga bilder :)



sv: jaa :D

sv; :)

fan ska man göra nu då!? xD

sv: ohja,längtar som tusan! :D

hur är allt med dig?

sv. :d<3

händer ikv sötis`?

sv. ner på stan imorn<3

sv. hihi :d<3

sv: Yesyes :)

sv; jo det är bara bra,myser lite i soffan bara :)<3

anmäl dig till dagens blogg ? :)

klicka dig bara in till min blogg och lämna en kommentar att du är med :)

sv. yes (:<3

va gör du ?

sv. tackar :d<3

sv. ingen aning <3

bara tar d lugnt :)

sv: Vad tycker du? shoppa eller färga håret? :)

sv. (aa)<3

nu ska ja äta :o<3

sv. hihi (.<3

Hur var din jul då?:)

sv; gjort idag? :)

Sv: Ska inte åka och rida ikv ;)

sv: okej :)

jaa :)

hehehe ja..xD

fina bilder btw.. :P

hahaha så lite så..xD

ska nog gå och redigera det sista på ettornas krogshow nu så att jag har det ur världen. :P

sv: Vad har du för dig nu då? :)

Ja jag har haft en jättebra jul :)

ja:D

måste bara slita mig från denna dator så att jag kan sätta mig vid den andra där jag redigerar det..xD

snygga bilder!:)

sv: Nice, vad ska du äta då? :) jag tar det lugnt bara :)

sv. :d så nue man tbx!

sv: Haha okej :d

sv: varsegod!

Jooo det tycker jag med, riiiktigt kul:D

haha det går inge vidare..xD fastna vid tvn nu också.. :P

bara tagit det lugnt :)

Fina bilder! :)<3

Härligt:D

min jul var helt underbar ^^

sv; Höhö jag vet! :D

Fina bilder :)

sv: jag ska koka nudlar nu, haha :D

sv; mm ;)

Planer för veckan ? <3

fiint :)

sv. :D<3

vad händer ikv :d ?

SHOPPA :P <3

sv: Haha ja, absolut =)

Fina bilder :)

jadå den har varit kanon än så länge :)

Skulle du kunna fixa mitt kommentarsfält? :)

Jätte fina bilder!

alltid lika coolt att fota eld :D

fin rubrik, vänner går före kärlek :)

bloglovin :D?























Follow my on Bloglovin







Trackback