det var på tiden..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Viktoria Molin
Kameran: Nikon 3000D (skolans)

texten är inte allt om bilder, tänkte bara säga att hon är otroligt söt.

Idag har jag och Emma vart och sett hockey, riktigt mysigt. Synd att vårat lag som vi tycket skulle vinna inte gjorde det. Det blev 3-6 och det blev två sakadade i visbyroma bj, men det gick nog bara tror jag. Men jag tycket dom seplade riktigt bra ändå för att förlora. Ikväll vet jag inte vad som händer, min bror & hans flickvän drar snart iväg på julbord. & jag ska sitta här hemma och hoppas på att det händer något. Annars blir det kanske att gå och sova lite tidigare eller något sånt, vi får se vad som händer.

Färg eller inte färg?


Kommentarer

båda var väldigt fina men jag gillade nog svartvit bäst :)

fryser hon inte utan jacka :)

hej!

ska vi lägga till varann i blogglovin ? kika in mitt senaste inlägg "bloglovin" isf! puss

svar: vsg :)

Haha, har hört att det regnar en del men det verkar ändå vara rätt så härligt iallfall!Haha har ännu inte börjat. Jag funderar på bygg men det blir nog teknik :-)

färg :)

va bra då :D

va hittar du på ?

hur mår du? :)

ja,så hur mår du idag? :)

fina bilder :)

Absolut, fin bild :-)

sv' då får du hjälpa mig att fixa de:)

sv: är den skönt med helg da? :)

KRAM

Bra :)

sv' kommentera mycket hos mig (a)

okej, jo jag mår helt okej :)

sv' hehe vadådå?:)

det är både fint med färg och svartvitt!

vad tycker du sj? :D

sv' hehe så gullig du är :)<3

vad sla du göra ikväll då?

sv' åh nej! de är ju du som hjälper mig med att komma till listan :)

sv: hehe ja!

vet du vart hon har köpt tröjan?

den är väldigt snygg :)

sv' de är ju jättesnällt av dig :o<3

kanske träffa en kompis och ska till pappa :)

sv' riktigt bra personlighet du har då :)<3

sv' tack själv:)

ja :)

sv' :) nu får vi bara hoppas på att jag kommer dit också ^^

sv: haha! ja fråga du :D

SVAR: Tack! =) llt bra?

gjort idag då? :)

Jaa verkligen:)

sv' haha men de är inte så många kommentarer i dom :/

sv: säg gärna till när du fått reda vart den är ifrån, om hon säger! x)

okejokej :)



bara sovig typ.

sv' de kanske de gör ^^

sv: eller så frågar jag bara lite då och då! :D

ja :D

sv' hehe ^^

Hhi:)



Tycker bilden var finare i färg!

sv : mh :) mår du bra ? =)

sv: hehe lugnt och tack det ska jag allt ha! :D hare bra hemma!

SV: Åh tack! :D

tack så mkt :D Allt bra?

sv' fick 110 kommentarer i mitt förra inlägg. kommer nog tyvärr inte få de i detta :(

sv' fick 110 kommentarer i mitt förra inlägg. kommer nog tyvärr inte få de i detta :(

Den här dagen har bara flugit förbi..

sv' man kan ju alltid hoppas. men de är inte lika många som skriver nu :(<3

Tack snälla du! Vad glad jag blir :)

söt bild =)

Svart vitt tror jag! :D

varsegod:D

fin bild!:d

sv; ingen fara :)



fin bild, gillar färg mest :)

haha :)

Otroligt fin blogg! :)

sv' de beror på hur länge älskling ska spela. stänger ner datorn när han inte ska spela mer liksom :)

De rä lugnt .)

allt bra idag ?

nja. :) 40 minuter med buss kanske.

sv' hehe ;D

har du skilda föräldrar?

hehe japp :D

sv: taack!

sv' åka hem från älskling, skriva lite på ett arbete och ta de lugnt. själv?:)

sen hur länge tillbaka? :)

Varsågod :D

färg!

hej ska vi följa varandra via bloglovin? :D

tack :) de gick bra :D

ett tag sen alltså :)

följa varann via bloglovin ? :)

Vilken fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin' ? :)

ser lite kallt ut..

sv: åh tack =) hoppas du har en bra helg!

ja, visst är dom :) hihi

jag kom precis hem



tänkte dricka te o kolla tv

bor du hos båda? :)

Jag gillade den i färg :)

ha en fin kväll tjejen!

varför? :(

;D

sv . jag mår också bra ! :)

fina bilder! är allt bra? :)

men träffar du henne? :)

SVAR: härligt! jo det är toppen :)

har du haft intresse för att fota länge? :)

sv: tack så mycket! :D

okej:)

okej, vad kul :)

Fina bilder :)

Planer för söndagen :)?

Kram

sv. najs, yes ;)

va gör du för mys då

bra det :)

Plugga ännu mer :)

tar d lugnt framför tv.n

Vad har du gjort idag då? :)

sv; :).

Vilken fin header!:)

varsegod(:

har du haft en bra helg änsålänge?(:

gjort under dagen då? :)

.........................

Jag dammsuger bloggvärlden på spartips och inkomsttips, vilka är dina bästa knep?



/Att bli miljonär - ett experiment

Joppsi:) gör du då?

sv: okej, ja faktiskt. Vi har bakat,gått promenad och bara haft mys kväll. Du då? Kram

det är helt ok. själv?

vad gör du? :)

Fotar du manuellt?

sv: det är bara bra med mig :)

KRAM

herregud.. läst om bombningarna på drottningatan/olof palmesgata? jag jobbade precis när det exploderade bredvid oss..:/

svar: med mig äre toppen :D

vad göru?

Kikar in! hoppas att du kikar in på våran!

Tackar :D

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!



popssR'

sv: svarar på kommentarer! :D hihi allt bra idag?

för min bästa vän har gått bort



http://open.spotify.com/user/agladhf/playlist/2LfUFpVXsvgROON050Jn2B

jadu, glad blev jag :)

Gomorron!



allt bra? ;)

svart/vit :)



SV: Jag ska träffa min pojkvän :)

SV: Haft en bra helg ?

fina bilder!

tack detsamma (:

sv : ska du göra idag då? :D

Dagens lucka är redan öppnad. kolla om de va du som fanns där bakom.

om inte kan du anmäla dig till lucka 13 i samma inlägg :)

kram

Din tur slåt in snart ska du se :D

Typ jag med :) eller åt frukost nyss

sov du gott då? :)

sv: har hon berättat vart hon köpt tröjan? :D

Vilken fin bild !

Den var jättefin i svartvitt men hon är vacker i färg också!

Fin!!Du är riktigt bra på att fotografera!























Follow my on Bloglovin







Trackback