ditt leende saknar jag


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

Idag har jag vart med Viktoria på stan, allt är klart med julklappar, nu ska man bara ha ork att slå in dom. Sen åkte jag hem till Johannes, lagom när vi kom hem sa jag att jag ska nog ta en buss hem till pappa. så nu sitter jag hemma hos pappa & ska sova. (ska till skolan en stund imorgon, fast jag har lov)

sen när jag kommer hem tänker jag svara på kommentarer, jag älskar att få många. och idag fick jag även den bästa på länge. '' din blogg suger, min är så mycket bättre. pusssssssssss ooooccchhhh kraaaaaaaam'' sen när jag trycker in på bloggen, så är det kissies blogg. jag tror verkligen hon kollar min blogg, men bra försök till den som gjorde det!

godnatt, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

jag har frågestund på bloggen, du kanske skulle vilja ställa ngn fråga? :)

jag har frågestund på bloggen, du kanske skulle vilja ställa ngn fråga? :)

jag har frågestund på bloggen, du kanske skulle vilja ställa ngn fråga? :)

åå jag vill också ha en systemkamera, har en långzoomkamera nu, men får vänta lite med en system för det är för dyrt tyvärr.

sv: jag håller på att färga håret och ser på film. Härlig måndagssyssla!



har du din naturliga hårfärg?

sv: ingen orsak :D

kram♥

hihi tack tack detsamma:D <3

Väldigt fin bild :)



Allt bra idag?

Kram

haha! komiskt! alla läser kissies blogg för att hon är så patetisk. ;p



kissies blogg suger, medans din är bäst :) <3

träffa lite folk och så :D

Vad ska du göra på julafton?

Idag är det bara 2 dagar kvar (om man inte

räknar idag och julafton.). Är alla julkalppar

inslaggna än?



Kram <3

sv: hoppas du får en fin dag =)

hahah skön ;)

Detm är bara bra :) Sitter i skolan och väntar på alla, vi börjar visst 9 idag :P Lyckad morgon! Vad ska du göra idag?

så vacker bild :D

Det är kanonbra! Vad ska du göra idag då?

Kram

Hej, tänkte bara önska dig en riktigt god jul :)

- jag ska fira jul med familjen & Farfar! , dagens planer?

sv; En del människor asså ><

älskar verkligen dina bilder(:

- vaknade för etttag sedan och har bara degat framför datorn, dd?

sv; Tack så jätte mycket sötan :).

- OK, morgondagens planer?

sv: hehe vsg, läget?:D<3

Det är väl bara att sätta upp den?

Eller har ni riktigt gran? :)

hej,allt bra? =)

sv: härligt, jod et är kanon :D vad gör du då?:)

- samma, blev väldigt trörr igår ;).

Sv; ska inte ljuga och säga att det e bra med mig för det är det inte, ligger hemma och sjuk "/

Kram <3

Vilken mysig bild :)



sv: haha precis! :)

sv: hehe :D samma här.

vad har du för lektion då?:D

Dagens blogg-vinnaren är utsedd!

Kolla & se om det blev just du!

kram / stella.

sv; Allt bra idag :)?

- japp, morgon dagens planer?

sv:Nää inga nyårslöften här inte ;) dem hålls aldrig ändå :b haha!



Va hittar du på idag då? Inte snöat fast någon stans? ;)

sv, bättre lycka nästa gång ;)

- samma! Ska vi följa via bloglovin?

men gu va barnsligt, om det nu var kissie som kommenterade det var det så fånigt så det finns inte. Annars är det väl bara någon som vill driva med dig och det är minst lika fånigt det!

har du sovit gott sötan? :)

- sak till när du addat med så lägger jag till dig ;).

- ok var e du nu? Skriv en kommentar när du gjort det, då lägger jag till dig :).

- ahha! Får ni hålla på med datorerna?

fin bild :)

jag kikade in, ha en skön dag!

sv: ska bara ta de lungt :D hihi!!

har du något nyårslöfte då?? ;)

jag ska försöka, den har inte börjat direkt bra men :)

sv; :)

sv: inga löften här inte ;) de bara bryts ändå! hihi..

fy tusan va kallt de är idag.. brr.. längtar till sommaren.. vilken är din favvo årstid?? :D

älskar dina bilder<3

Fin bild :)

hej! :) fina bilder du tar!

hur gör du för att få så många besökare osv? :)

skriv gärna ner något tips :)

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback