flera mil i från mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Måndag, tisdag, onsdag & torsdag snart helg. Idag har jag vart i skolan, jag & Viktoria började på en julkalender som jag ska ha här i bloggen nästa år. Jag börjar tidigt med att ta kort i skolans studio, så slipper jag stressa lagom till nästa jul. Efter ett tag så kunde vi inte göra så mycket mer. Då gjorde vi inget alls, vi skulle få börja skriva ut lite tavlor & sånt man kan ge bort i julklapp.

Men tror ni datan ville funka, lagom när jag fick tid att skriva ut. Då lägger internet av & vi måste ha det för att allt ska funka. Vi försöker fixa det och lyckas men då har jag ingen data istället så dom där bilderna kom aldrig ut idag. Men imorgon tar jag med mig en egen data så jag kan fixa alla bilder. & jag saknar Elin grymt mycket det har bara gått 3 dagar det är ännu 13 dagar kvar tills du är hemma igen. men hoppas du har det super skönt, och njut medan du kan ♥

har ni haft en bra torsdag & vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

gott med godis ! ;-)

Uh gott med godis :D

slappat slöat:D

guuud vad gott de ser ut med godiiis

Fin blogg :) Har en fototävling om du är intresserad :)

gott med godis :D



svar: ska hoppa in i duschen, sen städa mitt rum som jag inte hann göra igår :P

åh mina favvo godisar

- varsågod :)

allt bra?

haha tack ;d

- okej, jo de är bara bra :P

gjort idag då?

vad gör du? ;D

skicka hit lite på posten va:D

aa :)

görs då?

- japp! :)

okej, skolan och sen grannen :P

HIHI BRAAA DE DU:D

hur länge har du/ni fotograferat?

okej,haha typ tänker :p

näe inte direkt, för ja har onge godis hemma, bara kex chokla

du tar jättefina bilder! :)

gott!

SVAR Tack :)

haha :D

åhh:D vad kul Jag älskar med att fotografea:D

skaffa sådana texter:D

Gud vilken fin bild :) Ser super gott ut med godis :) Tråkigt att datan inte ville funka!!

haha ja :D

- japp :D

gör du nu då?

njaaa ska snart käka:D du d?

tack babe

Okej, tack för hjälpen! Hittade dock de inte men får en vän att hjälpa mig :) Men tack för tipset, känns skönt att kunna leta upp vem det är! ;)

gott med godis :)

jo det är kanon!=) Ha en fin kväll!

- okej, svarar fortfarande på kommentarer och lyssnar på musik :D

Tack ;)

okej:D

Jättefin blogg :)

Tack så mycket!=) gott det ser ut :D

tack så mycket, nu blev jag ju inte alls godissugen eller så... ;)



sv; så skönt då!

hehe nja :P

Är tillbaka på banan igen. har börjat blogga :D Ville bara säga de så du vet... Hoppas du har haft en bra dag? :)

SVAR Haha :D

Gott med godis, får mig att vilja åka och inhandla mig en påse. Hehe!



Allt bra?=)

Gött med godis :)

sv: haha ja :)

Ohh vad ja blev godissugen :O

:)

annars:D?

- japp :)

längtar du till julen då?

jag skulle mer än gärna ha den där skålen jämte mig just nu!

I helgen blir det festa :D:D själv? <43

sv; hahah! lugnt ;D

Hejhej. Skulle vara jättegulligt av dig om du kunde svara på frågan i mitt senaste inlägg, det är om hur jag ska ha mitt hår när jag är Lucia. Tack :)

vad gör du?

sv: så lite så :) gör du då? hehe

a,åh va sugen jag blev på godis nu haha :P

tja! behöver hjälp! är på jakt efter ett par bekväma stuprör jeans i svart! har du någon aning om vart jag kan hitta ett par riktigt perfekta? förutom Ch.Monday jeans :)

tack på förhand!

sv. jaao :d

svar: var så god :) haft en bra dag??? :)

jag är precis hemkommen från min lärares syster. :)

ska du göra något mer i kväll då? :)

Ja men vintern är fin den också! Hoppas bara att man slipper allt slask :(

har haft en bra torsdag :) dudå?

okej :) inget speciellt

:P

hihi jaa:D

Sv: Tack, och tack! :))

sv; tackar =)

sv okej va härligt :) samma här!

oja! vad gör du?:)

åååh gott de såg ut

vad gör du?

Varsågod snygging ;)

sv: tack :)

haft en bra dag?

KRAM

härligt, jodå det är bra: )

Mums vad gott med godis! :D

ja :D

SV: Händer i helgen då ?

sv' ska du göra i helgen då? :)

SV: Okej, jag vet inte :) Ska du titta på idol ikväll då? :)

gillar bilden,mums :)

ja det är fint, själv? :)

Dagens lucka e öppnad :) kolla om de va du , om inte anmäl dig till lucka 11 redan nu i samma inlägg

kram

muuums !!

saknar dig superdupermycket ocksa! men jag har det for javla bra :)) <3

ska du kolla idol final ikväll då?:P

sv : okej :) Vad gör du ?

Tack!

Jaa de har du rätt i , häldre segt än inga bilder alls !

SV: Hihi ^^ Vem röstar du på i kväll då(idol)

Så lite så :) alt bra med dig :)

tack babe

härliga bilder du tar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback