här kommer länkarna..

vem var det som fick länkarna, tryck in och se om det är du ♥

(kolla om det är din blogg, LÄNK)
den här personen som äger bloggen har jag träffat i verkligheten.
En underbar tjej, med ett väldigt söt utseende.
Hon har mycket ni skulle vilja läsa och ni kommer inte bli besvikna.

(kolla om det är din blogg, LÄNK)
den här personen som äger bloggen, är väligt söt.
första gå gången jag är inne på hennes blogg och jag gillar hennes blogg.
kolla in hos henne.

(kolla om det är din blogg, LÄNK)

den här personen som äger bloggen är väldigt snäll och trevlig.
hennes blogg har jag kollat flera gånger.
kolla in i hennes blogg hon har mycket att dela med er.

Kommentarer

det vore roligt om du ville anmäla dej till dagens blogg!

http://emmilima.blogg.se/2010/december/anmal-dig-till-dagens-blogg-3.html#comment

nice=)

psst, du vart bloggvinnaren ;)

stort grattis !

sv' absolut!

planer för kvällen då? :)<3

sv:okej nice:D jorå det är skit bram ed mig me :D

händer idag?

sv: hihi ja :)



hur har din dag varit?

kram<3

thihi :)

Yes:)

sv. yeaa :D

sv. mår bra lite hungrig ska äta snart <3

sv' bara va hemma :)<3

Hej! hur mår du idag? :)

Hoppas Julen var bra

Sv: Ja då :)

sv' yes, finns inte så mycket mer att göra tyvärr :)

hihi, mm <3 har en rosa!

haha aa :D

okej :) nja ser på tv bara :D

yeeh=)

sv: så bra, jo då :P

vad gör du då? :)

sv: HAHA,det är superbra,lite hungrig bara :)

sv: JA absolut:)

tack så mycket för att jag fick länk, snälla du :D

slappa :D <3

sv; jaaaao (:<3

sv: hehe nice, vad gör du då?:D<3

Skit också! Missade detta :(.

kikar in :D

vad gör du ikväll?

Kul idé :)

Hej, hej. Ville bara tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna ett supercoolt örhänge. Allt du behöver göra är att kommentera inlägget. Så varför inte ta chansen? Det kanske blir just du som vinner!http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling-avalutas-pa-nyarafton.html#comment

sv :)

Planerat ngt för nyår?:D

sv. hihi :d va görs sötis ?<3

Sv: Ja Canon och Nikon verkar vara märket de flesta rekomenderar :)

skriv gärna några frågor till min frågestnd :d

skriv gärna några frågor till min frågestnd :d

du är bästast!

Nae tack vad söt du är! Blir jätteglad Tack så mycket <3

Hej! Nu har jag första och sista frågestunden 2010 i min blogg. Jag skulle bli glad med massor av frågor så jag kan svara på några i alla fall. Har du lust att hjälpa mig att få lite frågor? Kommentera då under inlägget "frågestund" i min blogg. Det kan vara vilka frågor som helst, tex från vilken min favorit parfym är till vad min lilla syster heter :) Tack i förhand! Kram Rebecca

Deras bloggar är bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback