hiss eller diss?



hiss eller diss?
jag tycker dom är skit snygga!

Kommentarer

Hihi, okej^^



Snygga :D

SV: Tack, hiss :)

Sv: Ja :) idag blev jag inte så jätte glad..

sv. mst fixa mig sen centrum:/<3

sj ?

hiss , men diss till dom bruna armbåge sakrna :D <3

fan vad kul! :) jo festa jag med :D

den tröjan är skitsnygg ja. Jag har en likadan grå fast utan text från gina :)

sv; åh, tack så mycket! :)

hur är det med dig?

Tävling på bloggen :) vinst: länkning :)



Dom är hiss! :) ♥

Nu har jag shoppat. Vad tycker du om mina nya grejer? :D

SV: :D <3

Nu finns en ny sångvideo att se om du vill! :) Kramar

sv: hihi awesome! Fick du några bra julklappar då? :)

Tja, jag måste ju säga hiss eftersom jag äger en sådan tröja(A) Annars vore jag ju lite... konstig. Men de är fett coola, för att inte tala om hur underbart mjuka de är i tyget. KÖP DEM! "hjärntvättar dig" haha:D♥

Håller med dig, dem är skitsnygga!

Hiss! =D Älskaaar din blogg. Hade dödat för en systemkamera som din..

/Louise, www.myanything.blogg.se

hiss!

Allt bra?:)

jag tycker dom är skitsnygga! dock är dom inte så mysiga :(( dom är liksom lite hårda eller va man ska säga i tyget, annars hade ja köpt en direkt! :D

sv: okej, ska snart äta :P

allt bra idag? :)

nu kan du kolla in min blogg för en länk till dig :D

tack! ;D

jag gillar de också (:

kika gjärna in på min

SV: Jupp..

Haft en bra dag ?



Jag hissar den tröjan.=)

Hiss =)

sv, Varsågod :).

Speciellt den till höger ^^

vet inte om jag tycker hiss elr diss.. nånstans mitt emellan :)

Hiss! De är så mysiga :) Definitivt tummen upp.

( Lyssna gärna på min låt , feedback uppskattas )

fin blogg! :D

snygg!!:D

sv: åh tack :D den där tröjan är snygg!

Hiss utan tvekan :) Trots att jag tycker det köpte jag inte en sådan då jag testade den, får väll säga så här.. den passar säkert bättre på andra än på mig :P

härligt! jo de är okej.

sv: Kul du tycker det:) jag är riktigt nöjd med inköpen.



Absolut hiss!

Oj vad snygga! Gina tricot eller :)?

Vad kostade dom :)?



Kolla : http://typsouie.blogg.se/

Längtar du till nyår och 2012? Vill du se mig i TV rutan 2012? Kan bli möjligt att det blir så, passa på och lär känna mig innan så jag känner mig lite säkrare när jag står på scenen :) Kramar Souie

HISS:D

Dom är assnygga Bea! Jag kollade på dom förut om det är från Gina? :D KÖP! <3

vet du hur man fotar hjärte bokeh? :D jag kan inte få til ldet.. haha

Diss tycker jag :)

Bara bra:)

sv: Tack!

nice, det är bra här med. :D

nej men typ riffsig elller va man ska säga ;9 ja trodde typ den skulle va mjuk o gosig bomull typ ^^(a)

Hiss :)

har den svarta tröjan hemma ^^

sv: hehe japp, ganska ofta faktiskt :P



Vad gör du ikväll då? :)

sv: Najjs! :D <3

hiss =)

hejsan, allt bra idag? :)

haha, tack ;) ha en underbar dag :D

jo men de kan jag ! men hjärte bokeh, sök p de på google :)

hiss på den svarta :D

Oki <3

Har du nå spec. planer för imorn ? <3

sv' de är fint med mig :)

sv: jaaa:D allt bra?

sv okej va härligt :) samma här!

åh tack :)

sv. yes :d hur mårs ?<3

hur är allt idag? :p



-jag har på mig min sån tröja just nu :D

hiss :D

hiss!

Hiss

Helt klart hiss!

kolla in bloggen ! <3

hiss , men jag tycker dom förstör tröjan med att sätt atyp en lapp vid armbågarna

enorm hiss! :)

jag har en och dom är jätte sköna med:D

Fin:)

HISS! tröjan är snygg!

hiss! :)

Hiss, skitsnygga men liten diss på att dem inte sitter så bra på :/

absolut hiss :D

ja håller me dem e skit snygga!!!

HISS HISS HISS :)

ja , den är inte ful men jag hissar den iallafall :)

jag tycker tröjan ser bra ut (:

Hiss! Funderar på att köpa :D

dem är snygga men gillar nt det där, där bak :/

Tycker den högra tröjan var fin i alla fall :) Fast jag gillar inte riktigt de bruna lapparna på armbågarna på den vänstra haha :P

Den vänstra är så mycket hiss som det kan bli! Och den andra är ju inte fy skam den heller!

jag provade en sån där svart med tryck, den var fin, men hade lite konstig modell :/ men men, den sitter väl olika på andra !:D

Jag tycker att den är jättesnygg !;D

HISS HISS HISS :D

Hiss absolut!

hiss, dom utan text!

Jag har en son så Hiss! :D

Hiss :)























Follow my on Bloglovin







Trackback