inte ett ljud, vad händer nu?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Idag har jag vart på stan med min lillasyster, hennes två kompisar och min pappa. Först gick vi och gjorde ett hål i min lillasysters öron. Hon var super nevös, men det gick ju bra lite tårar sen var det över. Det blev iaf skit snyggt, sen kollade vi på lite kläder hittade två kjolar och tre öron hängen. Sen lämnade vi Fanny och hennes två kompisar på stan så åkte vi till min faster.

Där satt vi och fikade, super mysigt och kakorna var bara för goda. Måste fråga hur man gör alla dom där goda kakorna, sen var min kusins barn där och lekte med min faster. super söt och stor är hon, därefter åkte jag hem till min bror och pappa och dom hem till sig. Ikväll har jag fixat bilder och sånt, håller ännu på med det kommer få sitta med den hela kvällen.

hur har eran dag och kväll vart?

Kommentarer

Gör du gratis designer ? :)

kram <3

Fin blogg! :)



Ta gärna en titt på min med! :)



Krams

du har stavat fel på "händer" i rubriken, det står "häder" ^^



svar: hihi :D

mm

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, gå in & titta om det blev du :) om inte, så finns det en ny chans snart igen :)

kram

sv: okej, är det bra? :D

Hihih, säger du "öronhängen" ? ^^

Fett gulligt:)

HA EN FIN KVÄLL!

Hihi, örhängen ?^^

Tack så jätte mycket!!!♥

nej :( :(

sv: hahaha okej ;) ha en bra kväll ! :D

sv. typ tråkar (:<3

lite stressad. :o

sv. härligt (:<3

mår du bra då sötnos ?<3

var det nt du som gjorde din egen design eller?

hur tar du dina outfit bilder? Är det självutlösaren eller ngn annan som tar på dej?

SV: Händer annars i veckan då ?

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

sv: ja, verkligen! :)

Vad har du gjort ikväll då? =)

de står "i min lillasysters ögron"

Ska man verkligen ta hål i ögonen?:S



svar:

Okej,jo vi har typ 1meter!:D

Din blogg är den finaste jag sett, alla bilder är så fina. Älskar din blogg :)

Vad har du gjort idag? Själv har jag varit på mellandagsrean :)

nu har jag redigerat det men vettefan vad jag ska göra nu..:P

nu har jag redigerat det men vettefan vad jag ska göra nu..:P

sv. mkt o göra :(<33

o kommentarerna tar aldrig slut ojoj :o<3

sv,. jodå de är bra :o<3

hoppas ja iaf :d<3

Vad ska du göra nu på mellandagarna fram till nyår? =)

sv; HEHEHE :D

Tack så mycket :D

gör du?:)

sv; Mja, lite krångligt. Eller så var det bara jag som inte fick till det ><. Har inte programmet på min nya dator. Min låtsas pappa sa att han hade ett annat bra program, så skall testa det på denna :).

ska du hitta på imon=:D

Fina bilder :)

fin blogg hilsen en fra norge

sv; Fast håller med om att det är bra att göra collage i det programmet :).

sv; hihi vet inte heller :P

sv. haha /:<3

sv (:<3

ska du göra ngt sen då ? <3

bränna mina pengar på rean :D

SV: nice :)























Follow my on Bloglovin







Trackback