jag klara inte en sekund mer..


miss you, miss you, miss you, miss you, miss you ♥

Jag tror jag dör av saknad nu, jag klarar inte en hel vecka till. du har bara vart borta en vecka, och det är ännu en till. varje gång jag kollar på klockan tänker jag lite, sen börjar jag räkna sex timmar uppåt med fingrarna. nu är klockan runt 20:30 då är klockan 02:30 hos dig, du ligger och sover just nu skulle jag kunna gissa på.

det är känns bara drygt att inte kunna prata med dig som man kan göra när du är här hemma. ikväll har jag tänkt extar mycket på dig Elin, saknar dig så grymt mycket. & det skulle kunna vara mycket bättre om du var här hemma på Gotland.

Kommentarer

ahhhh:D vad gör du?

Händer något speciellt i kväll? :-)

okej!

njaa käkade nyss. Bråkat med syster !:/

fin blogg :)

kommentera gärna min :)

fin blogg :)

kommentera gärna min :)

Näää, jag har en trotsig lillasyster, som bara går mig på nerverna hela tiden:!

OJa, lugnt :D



Vars är hon?^^

yes I'm :) hihi på din header är de du i mitten då?:D

aa.. :)

Måste säga att du är otroligt vacker:D

Kikar in, hoppas allt är bra med dig :)

Kram!

:)

Händer iveckan?:)

nu har jag äntligen fått upp inlägget från dagen! :D

tack ska du ha söötnos: vad glad jag bli:D

MEn vars är din vän som du saknar?:)

så fin bild! :)

gör du för något?:)

Okej,skola och sen på torsdag ska jag klippa mig!:D

:)!!

sv: härligt, jo det är bra med mig med. gör dudå :)?

tack!!

yup :D

Ja verkligen, vi alla i landet är nog lika chockade.. vi får se fram nu och vara glada att han inte lyckades ! <3

är de din kompis som e bortrest ?

vad gör du?

sv: Jaha! Vad kul! :D

okej:) jag gör inte mke alls just nu faktiskt, ska snart gå och duscha hade jag tänkt!

ska sova :)

Neeeej du är galeeeeeeeet fin! :D

Vad gör du? :D

ohh fan va nice :D

JAA, jätte! :)

kolla in min syras blogg och kommentera babyylemon.blogg.se

Åh gumman nu är jag hemma <3























Follow my on Bloglovin







Trackback