kärlek till musik



lite musik ♥

Kommentarer

sv: det var det verkligen:D



musik<3

allt bra med dig gumman ? :D

Musik är ett måste här i livet :=) Ha en skön kväll fina du...

Händer hos dig nu då? :)

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

SVAR absolut. :)

SV: Trevligt :) ska snart till östra frölunda,.

Love music!!!:)

Hej! jag säljer dubbelringar,kors örhängen osv! Kolla gärna in min smycke blogg om du har lust =) Önskar dig god fortsättning!

/Csinosbymiki

åh kärlek till musik!!



sv: Allt bra! Själv?♥

sv: så kul att du är med och tävlar :D

- Inte så mycket!:)

SV: har faktiskte inga bilder på mig :) Så måste vänta till jag ska köpa ny kamera (min var ute i regn) eller köpa kabel till mobilen. Ngt av det får det bli. För vill ha bilder till bloggen :)

bloggar ni alla tre som e på headern här?

sv; jo då det är bara bra med mej :)

skönt med lite musik tips :D

- Ahh:)

SV: JO fast min bloggelust är nere på noll nu, så att fota är nere ännu mer nu. Jag skulle köpa en header av ngn och när jag satt in pengarna te henne slutade hon svara :/ Så nu måste jag hitta en ny som kan göra headers..

Vad skulle livet vara utan musiken?

Sv, ja okej (: vad ska du göra där? (:

svar: najs, det vore roligt att veta :D

allt bra idag? ^^

fin blogg!

fin blogg:) hoppas du hade en bra jul!

okej :(

ja okej (: vad roligt, blir det en shoppingweekend då eller? (:

SV: Jag vet inte för jag fick en epostadress av min kompis så jag kontaktade henne att jag ville beställa en design coh hon lät värsta seriös och allt och börja jobba med den. Sen ville hon jag skulle sätta in 50 kronor innan hon börja och så började hon och allt var jätte bra och jag fick se designen via en testblogg som nu är raderad. och jag betalade in 50 kronor till men sen hörde hon aldrig av sig :S Så nu vet man inte vem man ska lita på att göra en.

sv; nej okej (: london är väldigt fint, det kommer du nog gilla (:

Musik livar upp världens tråkigaste & roligaste dag!

svar;

du har inte någon spotify länk att dela med dig av? asså till din spellista? :)

okej, så man får inte så mkt alltså? för vi funderar på att skaffa de, är det rekommenderat?

svar;

hihi, det gör ingenting :) skulle va skönt att ha en lista med andras musik, så man får nått nytt :) du får gärna länka till dom du gillar bäst om du har fler listor :)



är så less på min musik, man lyssnar ju på samma låtar om och om igen ^^ :D

SV: Nej hon hade hjälpt min kompis och hon hade fått sin och allt fastän min kompis har lösen på sin blogg. Och allt med betalningen gick jätte bra. Så då tänkte jag att det blir nog bra för mig med men icke hon blåste mig.. Så känns som att nästa kommer göra det med. Samtidigt som jag inte kan ladda ner photoshop penslar och snygga saker till denna då denna är liten och det är mer som en liten bloggdator och har inte så stort minne om man säger så. Vet du ngn som kan göra headers och är seriös?

sv: jao det är bara bra (;

Själv då? ;D

Din spotifylista? :P

Ha det bra :)

bra låtar =)

- Ja!:D

tack s¨mkt:)

vad händer på nyår? :)

SV: Jaa samma här =) hittade du nå fint ? =)

svar: ja, snälla gör det :D

när ska du skriva om det? ^^



det är toppen med mig :) <3

SV: Hoppas jag med ser mörkt ut för jag beställde den innan jul och betalade innan jul med. Just det där fria händer är mycket svårt att uppnå det tycker jag med. Jag vet ju hur jag vill ha det och hon hade ju gjort det så sen bara sket hon i att ge mig det. Jo i värsta fall får jag betala en gång till.

jaha men oj de va ju en del ändå, vårt videofy är bara uppe i 50 kr xD

God fortsättning! :)

sv; hahah det är ju bra det <3 (;

SV: Det vore super snällt om du med kunde kolla runt lite :). För vill inte bli lurad igen :( Du gör fina så säg inget annat! :)

Haha okej :)

Gillar du musik mycket? ;P

Hej!

Läs gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker!:)

Kram

SV: Åh det skulle vara jätte snällt om du skulle kunna hjälpa mig! :)

Vilken bra låt högst upp ;D

sv: tack så jätte mycket! :)

Haha jag också, lyssnar på det hela tiden typ ;P

Nu har jag målat naglarna vinröda :D

SV: Det kan jag göra :)

en del grymma låtar där :D

haft en bra jul sötnos?:)

ah, men jag har väääldigt blandad musik smak så det är läskigt.. jag kan verkligen lyssna på ALLT!

sv: Tack, allt bra idag? :D

SV: Får vi ser när man får svar :)

den vart kanon!:)<3

A drop in the ocean !

Collide (L)



Fan vad jag älskar de låtarna :D

svar;

åh va snällt! :)

nej då jag ska inte ge ut den ! jag lovar! :)

låter kanon! samma här :D

sv: Jo, men typ lära sig att fota utan blixt, för blixten är ju rätt kass. Och lära sig allt med bländare och slutartid :) <3

- Ja!:)

- indeed!

SV: :) får se om jag hittar fler så jag kan meilja så jag har många.

inte bestämt något än så får se :)

Jag älskar like a G6 ! :)

( Har en tävling i min blogg med , var gärna med! )

Sv: Yess, verkligen:)

Och minnen som föjler med. När jag lyssnar på dem kommer massa minnen från sommaren. Båda bra och dåliga..♥

svar;

åh tacks å mycket :D hihi!

sv: hihi. va händer på nyår? :D

söt blogg! :)

har du haft en bra jul ? kram.

Okej,tack för din årsikt!:D

Hej!

Nu har vi ny header + design på bloggen.

Kommentera GÄRNA, så kommenterar vi din blogg! :D

Kram. /Oss

gjort idag då?:)

SV: Tackar :) för är mkt roligt att blogga med header.

sv; haft en bra dag? kram :D

tack, du med! :)

Jag älskar din header!

Hoppas du haft en bra jul :)

SV: Alltid roligt med massa nytt :) Du får säga till om du vill ha hjälp att koda om bloggen eller ngt :)

Okej,jag har varit i karlskrona!:)

Hej! Vill du vara med i veckansblogg, mer info får du på bloggen :)

sv: härligt! nae jag ska bara passa vovven här hemma :D

SV: Det blir nog fint :) Alltid roligt med nya saker :)

sv; jodå, min jul va helt okej! :)

haft en bra jul?:D

Jo, men det är bara att göra det bästa av situationen^^

svar: okej ^^

Hej hej :)



Är du sugen på att få 5 st biobiljetter, en lyxig skönhetsgoodiebag eller en modegoodiebag? Kika in på min blogg och var med och tävla ;)



Kram

http://chicmommy.blogg.se

hur mår du? :)

Musik <3

Har en 2 outfits i min blogg .

Jag måste välja en av dem till en fest.

Kommentera vilken du tycker är finast.

Det är stooor hjälp :)

jag älskar din lista!

super stort tack för att jag fick den! :D

sv; Jag ´med :).

Musik är underbart. Musik förstår en :). haft en bra dag?

kärlek till spotify <3

Grymt bra musiksmak du har :D

Åh, riktigt bra musik. Gillar smaken!

Och thank god for spottet<3























Follow my on Bloglovin







Trackback