kommer alltid veta vem du är..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Kommentarer

har nu tävling i min blogg där man kan vinna 2 par hand gjorda örhängen

Det är bara bra :D <33



vad gör du då? <3

gud så fin bild :)



sv; vad bra :) joda det är bra här också :)

tack :)

Fin bild :)

fin bild!

japp ^^

Ja, visst är hon söt! :)

fin bild<3

Hej hej görs ? <3 Gud vad vacker bild ! <3

Ah yea!

Jag taggar till 100, och önskar mig en locktång, pengar, smink, presentkort, en kamera och lite smått och gott!;D

Vad fick du dåD:?

sv: har varit inne i malmö och valt mina egna julklappar, så jag är helt nöjd :) vad har du gjort idag?

allt bra med dig, såhär i juletider? :)

mysig vinterbild :)

bra här med :D

vad ska du göra på julafton då? :D

gått på lov än då? :D

Hej! vilken fin blogg ni har,



Ni borde visa upp den på www.kokakola.se

Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare



Och allt är helt gratis :-)

Så härligt! Med mig är det också bra, tack! :)

Ska du fira jul hemma i år eller hos någon släkting?

Kram!

SV: Tack, vill du ha min?

vilken fin bild :')

så fin bild:)

Hej!



Vad händer på bloggen just nu?



Jo: Fototävling för hundägare - Veckans blogg julspecial där man kan vinna länkning & gästinlägg.



Önskar dig för övrigt en fortsatt härlig kväll!

God jul och gott nytt år <3 åker till morsan och firar jul, så kommer inte kunna uppdatera! puss

fin bild :)

sv: hehe :)

sv; allt bra? :D

vet att de är en bild på snö. ,men den var fin ändå! :) och det är dina andra bilder också.

gillar du snö?

Vilken vacker bild! :)

Fin bild!

Härligt :D Jo de e bra med mig me :)

Mysig bild

Fin blogg! Allt bra med dig finis ? :)

Ha de bra och GodJul :)

jättefint foto!

händer imorgon?

kram

sv, Jag har ingen aning faktiskt :D

kram!



Fin bild

Okej, härligt! :D

Jag hade oxå tänkt det men jag ångrade mej för jag visste inte ifall det var så lätt att få jobb efter gymnasiet och sen skulle jag fått pendlat varje dag till skolan :/



Den bilden var riktigt smexig! :D

har du hållit på att fota länge? :)

- jaså?

tak så mycket :D

Sv: Verkligen.

Nja det börjar bli tunt med grejer att se där...

va kul att du låg på plats 14 på "mest aktiva"-listan på blogg.se :) grattis!



riktigt fina blder, du har talang! :)

duktig du är på att fota :D

skitfin bild! :D

hejsan , min blogg behöver en förändring och undrar om du kan göra en fin header/design till mig ? <3

fin bild! :D

Fin bild! :)

Gillar du att fota mycket? :)

sv: jätte bra själv? :D

sv: haft en bra då? :)

Så söt header:)

Mysig vinterbild :D

Mysig vinterbild :D

Jättefin blogg! :)

jodå , det fungerar , själv? (:

God jul på dig :D

Hej, nytt inlägg i bloggen..glöm inte att det är helt frivilligt att läsa eftersom det inte alltid står så fina saker i den!



www.ourliife.blogg.se



Kram

// L <3

Yes, you have. Annars så skulle jag väll inte skrivit det?

underbart:D

sv; ja det är bara bra :) trött bara, såklart men nu får man äntligen vila :)

sv; ja det gör ju det.. :)

okej , så bra! :)

jätte fin bild !

vad gör du? ;p

bara bra tack! hur är det själv?

Jaha, ja men det är ju huvudsaken :D

Vad får man lära sej/göra på media då? :)

vad gör du vaken nu :D?

vad roligt att du ville vara med i tävlingen.

Sv: Bara bra :)

God jul! :)

sv: jaha, fan vad nice !



fin bild :D

vart bor du? :)

Hmm, menar du varför jag tycker den är tråkig?

Mysig bild

sv; utanför södertälje :D

är det roligt att bo på gotland? det är ju så himla fint!

sv: varsegod :)<3

vacker bild.

vilka fina bilder du tar! :D

okej, svarar på kommentarer ;)

hehe men det har jag ingen aning om hur de tog..xd det va ju itne jag som fota dem. :P

hehe men det har jag ingen aning om hur de tog..xd det va ju itne jag som fota dem. :P

Vacker bild :)

hejsan :D

ett galet bra tips om du vill ha fler besökare på din blogg så registrera dig här gratis: http://blogstart.se/ref/5541























Follow my on Bloglovin







Trackback