livet är hårt


grejer från Bik bok

Jag gillar verkligen inte när man hittar saker på internet och inte i affären. Ibland är det lite mobbad att bo på Gotland, då inte allt finns som man vill ha. Dom här ringarna skulle jag vilja ha, men dom fanns inte när jag kollade och inte när jag frågade heller. Jag blir seriöst sur när det inte finns, det finns så mycket som är fult som dom inte borde ta ner till Gotland i stället. Men som sagt livet är hårt.

nu ska jag äta frukost och kanske ta mig ut med kameran.
vad tycker ni själv om grejerna?


Kommentarer

de är fina :)

gillar ringarna :D<3

- japp snygga saker!

sv: yes me kommentera inte kommentarer som inte har med tävlingsinlägget att göra i tävlingsi9nlägget

Okej, jaa =)

SV: Då tkr vi samma :)

sv: hoppas! ;)

hur klipper du ut bilderna? :) gillar ringarna (tror det är det iaf..) heeh ;p

fin blogg :D

haha :D

svar: vad för musik? :)

sv: okej, funderar på det med picasa men vi får se senare om jag skaffar det! :)

önskar du dej nåt skoj i julklapp?

Gillar den ringen med rosetten:)

- Ja:D

sv. härligt <3

hur mårs?

allt bra med dig idag då? :D

Sv: JO tack bara bra med mig. Ska iväg på julbord nu med jobbet på Kaknästornet =)

tack så mycket att du kan fråga frågor det betyder så mycket för mig ♥

svar: jag lyssnar också på julmusik och fixar väldigt sen frulle, haha :P

jag ska på spa :)

sv: ja, jag önskar mej mycket. men det dyraste är nog kamera och mp3/4 spelare! :)<3 får hoppas på nåt av det iaf! ;)

Tröjorna såg rätt så sköna ut!

Jag gillade den svarta ringen :D

sv' jätte snällt av dig ^^

sv. haha du kan ju alltid önska dej presentkort i julklapp :d<3

ah :)

sv: japp :P

sv; joa. det är helt okej. Vad händer idag? :D

Lust att följa vår blogg med bloglovin? ♥

sv; joa. det är helt okej. Vad händer idag? :D

Lust att följa vår blogg med bloglovin? ♥

jag har lagt till dig lägg till mig :D

- Ja:D

haha :D

sv. mår okej, är dock lite trött :)<3

va gör dudå sötnos?<3

sv' yes :D

Svar: Ja jag älskar ringar!

visst verkar den mysig :D

Snygga tröjor:)

hehe okej .p

sv: lugnt

sv' nu fungerar min domän :D

vad gör du? :)

- :D Synd att dom inte tar dit vissa kläder där du bor!

Är det inte mysigt att bo på Gotland?^^

sv. yes :d

hur mårs ?

Sv; men typ samma, slappa. fota. sitta vid datan. :)

Samma nu är det loooov för min del har du lov? :D

god morgon sötnos! allt bra med dig idag då? :)

Vad händer idag?:)

sv, jag med :)

vad lyssnar du på då?

är du med?? :D

Fin blogg!

SV: :) gör du nu dÅ?

sv: godmorgon! allt bra?:)

sv: bra! hehe ;) hoppas du får en trevlig snöig dag :D

Spotify eller vare nu heter haha :)

sv' ja :D

så kul att du tycker de:D



skitsnygga grejor=)

sv. mår bra ja med :D

ska du göra ngt kul idag?<3

- Ja;/

sv. Okej :)

va gör du förutom musiken då?<3

sv' vad gör du då? :)

sv. äter nån arabisk sak :o<3

sV; ja. :)

sv. samma :d<3

va görs då?<3

- :) Vad gör du?

jo det är ok. ont i magen men annars så. :P

sv: tack själv! :) lägger snart in ett inlägg som jag behöver hjälp med, om du vet hur man fixar det så skriv gärna en kommentar! :)

SV: Samma här :)

jag ska strax åka in till stan och köpa dom sista julklapparna :) vad gör du då? :)

sv: sommaren helt klart ;)

hur mås det idag då? :D

Fin blogg! Vad ska du göra idag? :)

vad fina!

haha, okej, det förklarar ju :)

sv, mm :D

vad gör du nu?

kram!

vrf inte?? ...:(

sv: va bra! jodå, det duger :)

Fint!

fin blogg!

yes jag fick lov igår! =') dudå?

Okey!synd :( Men du har nu eller? :)

hehe :p

Bra att du mår bra! Mår också bra <33

brukar vara så för mig med, så irriterade:S

fina!

sv: vet du hur man fixar det med bloglovin-ikon? rulla ner på bloggen för att hitta det! :)

Riktigt fina tröjor!

Vad fina färger























Follow my on Bloglovin







Trackback