love ringar



ringarna är från http://www.cocoo.se/

Jag älskar ringar som ni redan visst och dom här är bara för snygga, jag vill ha dom. Men när jag kollade fanns ingen på lagret, tråkigt. Sen är det ju så mycket lättare att prova ringarna med.. (så skulle nog ändå inte vilja skicka hem dom)

Har läste lite bloggar ikväll, så nu ligger jag inte så mycket efter sköönt. Nu sitter jag och är på lite dåligt humör, finns så mycket som jag bara vill sluta tänka på men det är svårt. Ska nog sova så hoppas jag på bättre tankar imorgon och Elin jag tänker extra mycket på dig ♥

Kommentarer

Good jul=)

Tack så mycket!



Om någon har tips, eller har frågor så är det bara och höra av sig!

galet fina! :D den i mitten har jag aldrig sätt, riktigt cool

God jul kära bloggläsare & er som jag är inne hos dagligen och kikar ♥

god jul!! :D

sv; jaha, så trevligt! Jag är säkert blind som vanligt och så är jag jättedlig på att känna igen ansikten! haha! :)

god jul! :D

sv; tack så mycket! :D

btw, ja får typ panik när ja har ringar, vilket är synd för de är fint o sånt :( dock är jag alltid rädd att ja inte ska få av mig dom sen :(

jag älskar med ringar men är jätte dålig på att använda de :O

Men den där med kortleken var jue riktigt läcker! :)

smnygga!!, du med gmn ^^

Ja! Tacktack :)

Hoppas du får en riktigt bra jul! :D

Det var ju bra att du vet det nu, god jul iaf:)

Bea <3 jag älskar dig!

God Jul :)

Ha en jättemysig dag :)!

sv: Söööta Beatrice Jakobsson,man ska alltid tänka och bry sig om sina vänner, och det är du verkligen bäst på, man blir så bortskämd med att ha en som bra vän som dig <3 det finns inte många i världen som är lika fin som du, jag önskar bara att jag kunde vara lika bra på det som du, du har ju inte heller det så kul med allt med leo och det, du måste tänka lite på dig själv också <3 det behöver du <3 jag älskar dig

god jul på dej

god jul <3

sv; ja visst är den :)



GOD JUL PÅ DIG!

Hihi :p Gud vad snygga ringar :P <3

God JUl <3 <3 <3 <3 <3

SV; Tack:)

är du säker för jag ser bara stora bokstäver

god jul!! hoppas du får en jättemysig julafton :) kram

:))

God jul :D

sv: det är superhärligt att de har 18-årsgräns, hahaXD

kallt, brrr. Här är det -14 och igår var det -17. Lite bättre.

Älskar också den:D

GOD JUL!

Vill bara passa på att önska dig en riktigt god jul. :)



TACKTACK :)

aa, verkligen ;D god jul! :D

Älskar dom ringarna!:D

- Ahh, god jul!!:)

ha en underbar dag!

God Jul :D

tack desamma! kram

Görs ?? ^^ <3333

Ha en bra julafton sötnos :) God jul♥

God Jul! :)



allt bra?

svar: det är bra här med :)

var så lite så! jag säger bara som jag tycker :)

älskar den första ringen, sjukt snygg

hoppas atT du får vad du har önskat dig. Kram

riktigt snygga ringar, särskilt den i mitten, grym!

god jul!

guuuuuud vad fina! jag älskar ringar!!

Sjukt snygga ringar!

cocoo har helt underbara ringar, baah! Haha måste beställa hem några snart :p

dom va coola:)

vad fina ringar!

hoppas att du har haft en bra jul :)

åh den med kameran va snygg!! ;D



fick fu i julklapp då?

älskar kors-ringen ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback