lycka om det skulle gå

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Har just pratat med Viktoria riktigt länge i telefon, synd att inte jag var i Visby nu för då kunde jag få träffa henne.. Men får se om vi ska göra något i helgen istället, det kan nog bli mysigt det med. Sen har vi lite planer som händer i januari, men ska inte ha för höga förväntlingar för det är inte helt säker ännu. Men jag hoppas, för det hade vart så roligt.

vad tycker ni om bilderna som jag tog igår ?

Kommentarer

sv: ja mycket :)



otoligt fina bilder !

Åh vad fina bilder.. :D hihi



bra de.. vad pysslade ni för nått då

fina bilder :)

sv: när vet du det då? :D

Snygga bilder :P

det är bra med mig med!



hänt idag då ? :)

sv: varsegod ! :D

sv: ja :D

superfina bilder!<3

Men va gulligt- Det snöar! :)

sv: vad görs? :)

sv.: 700 :)

sv: jag har dukat, städat, lagat mat och gjort godis :) Julafton i morgon ju :)

Hej, var gärna med att tävla om "helges-blogg"

alla som vill får vara med! gå in och anmäl dej här: http://nickkis.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-eller-nej-vanta-helgens-blogg-1.html#comment



Lycka till! =)

sv: vad gör du nu då? =)

sv: då lägger jag till dig också! :D

var så lite så :)

nämen tack så mycket gulligt sagt !:D

SV: nice, skicka gärna om du vill :) eller så lägger jag till dig som vän där så kan jag se alla :)

åhh,så fina bilder!:D

I LIKE IT!:D <3

sv: nja, sådär, hehe ;)

Jodå, det är toppen!

Händer det något kul på jullovet?

KRAM.

sv: ja <3

har jag frågat vad du önskat dig? :D

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till sista luckan i samma inlägg

kram

vad fina bilder =)

sv: (:

tack tack :)

Älskar bilderna tjejen :)

sv: jag kollar på 2012 =)

aw tack så mycket <3

hihih, hur är det med dig idag då?:)

fina bilder!

inga problem =)

Fian bilder och fin blogg!

jättefina! Här är de då ingen sol:(

jag har varit o shoppat lite kläder i sista minuten, städat och klätt granen :)<3

jodå det är bra med mig också dock är jag lite snorig :)<3

Yes:)

Händer ikväll då?:D

Hur länge haru fotat? <3

Spännande ;) Får se vad man får i år, hoppas iaf de jag önskade som t.ex presentkort, kamera statyv, hårdisk osv . Ha en underbar night before christmas! :)

Aa (:

Hur ska du fira Jul ? = )

ja, verkligen! :)

händer ikväll?:)

Allt bra med mig..hoppas du får en trevlig jul.

grymt fina bilder!!

hur är det med dig? :)

ja det är lite dåligt, men skolan tvingade oss att gå ute i en halv timme igår så det är itne konstigt att jag är snuvig:O

okej, det är bara bra! :)

kan du göra header? :)

Okejokej:)

Blir mys med familjen ikväll:)

sv: okej :)

jaha :( vet du någon som kan det? :)

Jäte fina bilder!

Yess:)

Har du några musiktips?:)

du får ha en bra dag

Är du taggad inför morgon dagen?

sv: okej :(

vad har du önskat dig i julklapp? :)

ah förstår inte varför man ska tvingas ut när det var minst -20 ;O

sv: vsg! :)

haft en bra dag? :)

kram<3

SVAR: menar du att det är roligt att jag samlar på tuggummiåpsar? haha, jag vet faktiskt inte varför jag började, det luktar gott och jag älskar tuggummi! :D

svar: hihi :)

grymt fina bilder!

sv. typ inget :D

hur mårs?

Sv. Varsågod ♥



Vad ska du hitta på i kväll då?

sv: yesyesss :)

Super fina bilder :)

Fina bilder =)

okej, jag har städat hela dagen ! sjukt jobbigt.. :o

Sjukt fina bilder! :)

åh fina bilder

fina bilder! :)

GUD VILKA FINA BILDER! helt fantastiska :)

fina bilder!

jättefina bilder! :)

gillar alla dom bilderna! men mest den längst ner i mitten :D

vilka fina bilder! hoppas allt är bra med dig denna kalla vinterdag + julafton! :)

finabilder! :)

Jättefina bilder verkligen. kika gärna in mina foton jag också har tagit :D

kramis

fina bilder

snygga bilder :D

Åh vilka fina bilder! :D

fin blogg förresten!























Follow my on Bloglovin







Trackback