man måste prova något nytt!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag har jag vart ute med min pappa på stan, det var länge sen man var ute med honom. Vi handlade dom sista julklapparna, nu ska jag bara se om jag hittar en julklapp till pappa. Måste gå på stan oftare med pappa riktigt myigt, sen kom Emma en stund förut mysigt!

Vi åt mat på frasses som är nytt i Visby, men jag vet inte om det var så bra som jag hade tänkt. Jag tycker det är bättre att äta någon annan stans då. Istället för att äta där, fast vem vet nästa gång kanske det är godare.

vad har ni gjort den fjärde advent ?

Kommentarer

åh vad gott! :D

Skärholmen :)

jag ska nog sova nu. natt natt sötnos!

ska gymma, sen hem till min pojkvän :) och sen ska jag se minnah och jay live :DD

durå? ;p

Åh va gott !

sv. skola bara :p själv?

jag har åkt tåg :)

Gillar din blogg btw :D

hihi :D

Fråga i bloggen ;) allt bra med dig?

låter härligt! :D

jag har varit med massa kompisar och köpt julklappar :D

fin blogg! :D

kram♥

mja, :D vad gör dudå?

mmm, nu blev jag hungrig ;D

sv: idag är det skola för min del och sen hem och bloggar/umgås! själv ? :D



kram

Godmorgon! Vad händer idag då?

Kram

Jag ska till skolan snart och sen hem till en kompis och ha julmys typ, du? :)

Idag ska jag gå på stan och lite sånt :) sjdå?:)

Sv:Tack så mycket:)

Sv; Ja men det tycker jag också! Jag fick kolla på datorn eftersom jag också missar på morgonen x) ♥

gotttttttt ;)

mm! nu blev jag hungrig :)

njaa ska till skolan en snabbis o plugga :)

Mums vad gott =)

vad gott =) Du läskas :P

hih du själv då? :)

himla gullig blogg! ^^

hur är det?

okej, har du jullov?:)

dock har jag redan avslutat som du kan läsa i inlägget du kommenterade :p

sv: allt e bra här med. ^^

händer idag?

Mums! :)



Jag jobbar idag, vad gör du då?: )

Frasses finns på massa ställen i norrland! ;d

bland annat i arjeplog, där jag ska säsonga ;D

kram

:)

gott med hamburgare :D

okej bra :)

tack för din röst, vinnaren ät nu utsedd:D

Mm!

haha mjoja då förstår jag ;)

Heej! jättefin blogg :) hur mår du idag då? :D

Anmäl dig till dagens blogg! :)

jag hade en bak-dag igår :)

vad ska du göra idag? :)

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul!!!!

Är du taggad :)?























Follow my on Bloglovin







Trackback