man ska inte för vänta sig för mycket..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Godmorgon, har ni sovit gott?
för mig har det var helt okej, riktigt mycket som bara snurrar runt i mitt huvud. och saknar elin så grymt mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen. idag blir det att åka till min syster och ha lilla julfton med mamma, får se hur lyckat det blir.

Igår gick vi bort till gustav och var med hans kompisar det var riktigt mysigt faktist. sen skulle dom börja dra vidare och vi följade med bara för att lämna av dom. dom där grabbarna är bara för härliga, riktigt roliga typer där. bort till moa där dom var ett par stycken, var bara inne och hälsade sen gick jag och emma hem. den hände så mycket mer än vad det låter, men det kanske inte är så intressant för er..

vad händer idag denna lördag?

Kommentarer

sv' så fin bild :)

sv' de var så lite :)

så bra:D jo tack de funkar, lite trött bara

Sv. Det va snällt :) Fin bild!! Vad har du för kamera? :)

God morgon!:)

Händer idag?:)

sv: tack så mycket! vilken fin blogg du har :D

sv' tack så jätte mycket :D

Sv: Oh det har jag också! :D Fast jag har inte hunnit lära mig så mycket på den än :)

hih jaa :)kram

Sv; Tack så mycket:)

kan man kanske säga

ja det ska bli lite små mysigt! :)

men vad kan man köpa till sin pojkvän? asså gud, det är så galet svårt!!

Sv: Joo jag med!" :D och det är alltid lika kul :)

Okej,jag ska julpynta,julbaka,julhandla mm!:D

aaaa

Jo det är helt okej.

själv då? :)

ja de är de :D

sv: tack, gjort den i urgammal photoshop :D gillar din kamera, har också en 500D :)

Vad tror du blir årets julklapp? Var med och gissa!

Direktlänk:http://alwaysthai.blogg.se/2010/december/arets-julklapp.html#comment

Allt bra ? = )

Hej ! Fin blogg!



Händer idag då??

Vad tror du blir årets julklapp? Var med och gissa!

Direktlänk:http://alwaysthai.blogg.se/2010/december/arets-julklapp.html#comment

Dagens lucka är nu öppnad :) kolla om de va du som gömde dig bakom den :)

Om inte så kan du anmäla dig till lucka 19 redan nu i samma inlägg :D

kram

- absolut, det är inte helt fel med film :D

cool bild! C:

fin blogg :)!

vad gör du för mysigt då :D?

Tack! :)

- nej:) verkligen jätte fin bild.

Jag tänkte köpa de sista idag. Vad ska du göra idag?

sv: eellerhur :) det var väldigt mysigt också :)

ska vi följa varandra via bloglovin? :D<3

är med amanda :D!

sv: lägger till dig nu <3 :D skriv när du har lagt till mig :D

okej. igår hände inte så mycket. tog det lugnt framför tv:n och datorn bara!

- så lite så:) redigerar du bilderna du tar?

hur många läsare har du? :)

sv.härligt:)

Jodå bara bra :)

Nåra planer för idag ? :)

SV: Halva familjen med :/

ja klart de är kul att va med amanda ;)

jaaa Faktist:D

okej skönt!

vad händer idag då?:)

SV: Me yoo :/ Fy. mamma eller pappa?

haha yes fast ja har ont när ja andas :(

haha ja, men den va piss kass värdelös. Super snälla silversara och stålhenrik:P

SV: nice tur du får träffa båda <3 Jag är glad jag inte träffar mamma men saknar enda syskonen :/ <3

nej de är typ stick´ningar :;(

haha de va inget du missade:D

SV: Ja :( får ni julklappar idag dÅ?

sv: varsegod :D

jajemänsan:)<3

nej jag får panik snart :(

SV: Trevligt :) vad önskar du dig dÅ?

ja , de är inte första gången ja får så :(

aaw tack :D! <3

haha ingenaning, :D bra hoppas jag hihi sj?

SV: Okej ganska dyra saker med andra ord xD

fiin bild ! allt bra? :)

okej men jag tänkte unika sidvisningar :)

så skönt :)

åh vilken fin bild!

ja kanske de :)hihi

jaha va roligt!

Jag ska nog vara med kompisar eller något sådant.

Om vi pratade om vad vi skulle göra idag? :)

jaja :)<3

sv' vad gör du då? :)

Tack så jätte mycket :D jag är faktiskt nöjd!

naw tack så gullig du är :)

men vi vet både du o jag att de är du som är den söta här hihi!

re: Tack! :D bara bra :D göra idag då ?:)

sv; :).

fin bild! :D

fin blogg:)

God morgon sötnos :)

sv' städar lite på rummet :)

jag har runt 1000 om dan :)

yeah :) längtar du till jul då ?

- okej!:)

sv' nja de vet jag inte, men de är roligt när de är klart :)

vsg! :D

de går, själv? :)

- Tack:)

nej inte så som ja brukar :o

okej :)

Hej hej gud vad fin blogg :)<3

sv: hahah tack :)

jag är iof klar med alla mina julklappar så då kändes det bra att bara kunna unna sig själv lite :)

Vilken fin bild ♥ Det blir verkligen snyggt när det blir sån där frost och man fotar med en systemkamera ♥



ps. Vill du bli länkad? Kolla på min blogg i det första inlägget! Där står det hur du snabbt och enkelt kan få en länkning ;D

Hoppas du får en fortsatt en bra lördag ♥

vilken fin bild! :)

fin bild :)

Älskar bilden!

Kanonfin bild!

Ha en fin söndag!! :)

Fin bild.

Hallå!



Frän klädnypsbild, fint med snön, man längtar lite till våren, eller främst sommaren när man faktiskt kan hänga tvätt med just klädnypor : )

























Follow my on Bloglovin







Trackback