den tredje



dagarna går & nu är det redan den tredje december det är kallt ute så det gäller att klä på sig.

Godmorgon, värden har ni sovit gott?
själv har jag sovit riktigt gott, men inte alls så taggad till att dra till skolan. Eller bara om vi har fredags mys i skolan, det hade vart bra knäppa på en film eller något. Det hade inte vart helt fel, men iaf den här bilden är tagen igår. Våra jul bilder, det kommer nog flera under dom här dagarna. (något jag vill ha är en studio)

Efter skolan idag ska jag vara med Emma hon har bokat mig ikväll. Så vi ska göra något, sen ska jag ta mig till Rone dagen efter. Sen på lördag & söndag blir det konfirmation mysigt!

vad har ni för planer idag & ikväll?


Kommentarer

jodå, min med :D

yes, haha, händer i helgen? :D

fin bild :)

fin bild :)

jag har också sooovit gott :D

hehe ;D

naep;p

fin blogg :)

Skönt att det snart är helg? :D

söt bild :D ha en bra fredag!

har du något bra filmtips? :)

3 veckor till julafton!

:/

SV: Nä inte mkt. Ska ut med hunden snart.

Fin bild! : )

hihi okeej :D

Först blir det pizza med några vänner, sedan IDOL såklart! Heja Minnah!

sv: taack<33

vilka är de på bilden? :P

Hur mår du gumman? <3

a :)

sovit gott?

SV; Okej, vad bra! Jo, här är det lite sådär, har hosta:(

vilken härlig bild

god morgon, eller något i den stilen...allt bra med dig idag?

Okej ingenfara :D



allt bra med dig? <33333

Lucka nummer tre är nu öppnad! inn och kolla om de va du som gömde dig där, om inte så har du en ny chans att anmäla dig till lucka 4 i samma inlägg.



Tusen tack för att du ville vara med

kram

gud vad härlig bild ! (:

hur mår du ?

<3

kram

Dagens Lucia är nu slumpad! :)

Kika in och se fall det blev du!

Du har även chansen att vara med i dagens blogg lucia igen, även om du har vunnit! :)

KissN'Hugs<3

nä inte jag heller faktiskt :)

Hej! :D Jag vill bara tipsa om att du kan vinna 300 kronor i presentkort på sumopix hos mig just nu! Ge bort i julklapp kanske? eller beställa hem till dig själv? :)

Gå in på min blogg och följ anvisningarna för att ha chansen att vinna!:D

LYCKA TILL!

Kramar :)

Härlig bild:D

Svar: Hehe Okej ;) Jag har varit mer eller mindre sjuk i fyra veckor nu, inte roligt. Vad gör du idag då?

Härlig bild, verkligen fyld med glädje!

ahh :D himla söt bvild på er :)

Okej, jag tar det bara lugnt :) Är lite sjuk.

Haft en bra dag då?

sv; tack för svaret =)

Varsågod:)

Jag ska till Lidl och köpa mat och snacks och sen ska jag bara ta det lugnt! :)

Hej vad gör du idag

julig header :)

händer ikv?:)

Sweet, jo bara bra. Vad ska du göra nu i helgen? :)

Kram!

Hoppas du får en toppen helg! ♥

Tack du :D

Jul tema ser jag :)

- fin bild!

sv; ja.:D

Händer i helgen då ? :)



kram/ carro!

sv; okej, gud vad roligt!

Häder uner helgen då ? :)



kram/ carolina!

arrå :)

Vilken söt header du bytt till! :)

Ursäkta för sent svar, har haft en hel del i veckan att stå i... Hur är din fredagkväll?

Kram

hehe :)

Svar: Okej hehe :) Jag har varit sjuk till och från i fyra veckor nu, bläää. Vad gör du idag då? :)

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss! <3

hoppas du får en bra kväll! :)

ska ha en myskväll med tvn, haha :)

sv: haha :)

sv: varsegod :)

Hejhej:)



Vad händer i helgen då?:D

sj e hemma igen, varit i gbg sen i onsdags..svinkallt där:( Uff~~



önska dig en trevlig helg^^

Trevlig helg!:)

sv: visst såg det gott ut:D



Sweet pic!

Det är bara bra, hur ska du spendera din helg då ? :-) kram

för bra! :D hihi. :)

fredag, har den vart bra då? :D haha. x))

kramm! :)<33

hejjsan :)

svaren från frågestunden är ute nu :)

kolla vettja :!



Kram

sv: förstår. Skulle kännas helt fel för mig om en familjemedel var inte med eller liknande. Nu vet jag inte om min syster kommer:/ tråkigt tråkigt.

kram<3

Vilken härlig bild!

hur är de idag? :)

Hoppas du får en trevlig kväll:)

Vad gör du för något då? Förutom att svara på kommentarer :)

fin blogg :))



Hur är det med dig då? :D

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

hejhej, hur äre ? :D

ååh vilken fin blogg:D

- varsågod! gör du? :) <3

Ha en fin lördag :)

SV: Ja verkligen :D

10/12-2010 är det dags för FowZie's comeback!



Det bjuds på bilder som är lika gott som fika och en trevlig pratstund med alla som minglar runt!

Intervjuer kan förekomma medan ni får ta del av nya heta ämnen som kommer att cirkulera runt här på bloggen!



* Plats: http://feliciaaulen.blogg.se

* Tid: Runt 17:00 till sena timmar

* Vid frågor, kontakta: [email protected] eller via FACEBOOK: felicia ericson aulén



Ni är varm välkomna till ny-invigningen på Fredag!

Hoppas vi ses då!

popssR' / FowZie

allt bra`? :)

Ledsen för väääldigt sent svar, allt bra? :)

svar: jaaa, det var det väl!

allt braa?:D

allt bra? :)

Haha, vilken härlig bild! :)

Jag ska hem till min kompis och ätagodis för 121kr och kolla film :P haha

jätte fin blogg kolla in min blogg och kommentera .)



händer i dag ? :D

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi tävlar just nu ut en söt vinterdesign :)



eller kanske behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

fin blogg :)

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

sv: Kul att du höll med:)

sv: händer då? :)

Läget idag? =)

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu så x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

söt bild :)

vilken fin bild :D

visst är det mysigt att det snart är jul? :D

har du en egen studio?

kram kram

snyggt du gjort om din header!(:

sv; haha härligt;d



fin bild!:)

Härlig bild! :))

sv: haha, det är så varje år för mig(A)

Nej, vad söta ni är i era små luvor♥

ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG HOS MIG!!

Vinnaren får ett gästinlägg som kommer läsas av mina flera 1000 besökare dagligen!

Kommer garanterat höja din läsarstatistik!



Missa inte chansen! :D

himla mysig bild dedär : D

vaad coolt :) Va gör du då?























Follow my on Bloglovin







Trackback