mr bean's holiday


Bilderna är lånad från google..

Ikväll har jag haft en mysig kväll med pappa och min lilla syster först såg vi fångarna på fortet. Åt lite godis och ris a la manta. (det är grädde, gröt och appelsiner) super gott älskar det (y) Sen gick pappa och la sig då såg jag och Fanny på mr bean's holiday.

Älskar filmen, skrattar riktigt mycket av den. Fast det kanske bara är jag som har dålig humor, men jag gillar den iaf. Har sett den ett par gånger, och den är lika bra varje gånng. Det bästa är nog iaf, när han dansar så snyggt en bit in i filmen. Värd att se till er som inte sett den och jag hoppas ni med kommer gilla den. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, hoppas ni haft en bra kväll!

har ni sett filmen och vad tycker ni om den?

Kommentarer

jodåå :)

hahahha, jag älskar mr.bean, så jääävla skön kille alltså :D:D

sv: hihi ja :D

sv: hihi ja :D

thihi jo :)

vad ska du göra i veckan då? ;D

HAHAH mr bean är rolig, jag har sett den filmen tror jag :D

samma och vara med pojkvän ;D

Såg dn nyss :P ahah den var fett kul ! Xd <3

Nice :) <3

sv: jadå, det var kul =D

sv: aa, så nu kommer det snart fler bilder! ;)

- haha löve it!

den e bra ;)

oj shit :o as dyrt ju! :p

sv: hihi ;)



gör du då? :)

kram<3

sv; härligt! Jo, det är bra :).

sv. yes (:<3

tror nog att du sover gott nu :oo

sv: okej :) nej, jag mår inte så bra, jag har halsfluss :(



Vad händer imorgon då, ska du ut och armbågas något på mellandagsrean?

ja :)

Tror jag har sett den inan tidigare.



Hr du sett rat race?

haha såg lite av den förut!

han e ju sååå jäkla go! hahaha

Joda:) ska du göra imorgon då=)?

jag har sett filmen och jag har för mej att den är lite knäpp ;)

godfortsättning på dej:) allt bra med dej?

SV: JA.. :)

Haft en bra jul ?

Hade du en bra julafton? :) kram

sv: tusen tack :D!

Så lite så;)

Vad ska du göra idag då:D



smekizz.blogg.se

Hur mår du idag? :)

sv; nä, faktiskt inte, ligger i sängen och myser med min hund :)

- Tack;)

Ska bara vara hemma är lite sjuk:)

Ha det så roligt när du handlar då:P

yyes :)

jag hoppas du har haft en underbar jul och får ett fint slut på året! :)

sv; aaaa :)

- :D Vad ska du göra idag?

sv: den vart superbra!



förresten; svara gärna på "dagens fråga" i min blogg :)

tack:)

Vad har du tänkt köpa för något då:D

Aha okej hoppas du hittar några snygga smycken då:D

thihi, tack :)

vad gör du ? :)

Nej, jag har ingen aning. Blir väl mest att chilla osådära. Har du haft en bra jul?

KRAM. <3

sv; häärlish! :) händer på nyår då?

koej samma här typ :) vi kankse träffar x och y också ;) hahhahaha

jaså :) vart ska du då ? :)

jag vaknade typ precis :p

- Ska till mormor:)

haha, mr bean är alltid lika rolig! :D

- Ahh:) Vad gör du nu då?

- Inte så mycket!:)

Såg den igår, jätte skoj:D

han är så jäkla bra :D fin blogg :P

Mr bean är verkligen min favvo :D

Såg också den igår, han är sjukt rolig. Har du sett den när han har en kalkon på huvudet?

Jag såg med på den igår, älskar den! Han är så otroligt grym! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback