mr muffins

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

titta vad min lillasyster har gjort, men jag fick inte smaka ännu. jag måste vänta tills efter maten och pappa ska snart åka och köpa mat. det blir pizza, gud vad gott! jag är riktigt hungrig, efter som jag bara ätit gröt idag i skolan. sen har jag fixat lite bilder, men är ännu inte klar nu tar jag bara en liten paus. har även fixat lite julklappar och nu försöker jag lära mig skype och ser om det är bra.

snart är det jul, taggad?

Kommentarer

men du är ju inte inne på msn :O

ser gott ut :d<3

Hej!

Är allt bra idag? :D

sv: vad bra! Jodå min dag har varit helt okej :)

Sv: Gött att höra! Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

inte sådär jättepepp på jul iår faktiskt.. själv?:)

sv' så goda dom såg ut :)

Så härligt :D Det är bara bra här med.

Vad har du gjort idag??

bakar med mamma :)

sv. :d<3 var muffinsen goda?

Gillar din blogg :D

okej säg t isf :)

gotttt :D

jaa:D<3

sv; ah ok :)

venne,beror på när jag åker hem

sv: ska inte göra så mycket heller, mest slappa :)

ja ;)

Japp :)

sv' usch vad jag har tråkigt :(

Sv: Okej, tänkte eftersom du höll i en mick :) satsa på att vara med och tävla om att bli veckans blogg? :)

Okej :D

Jag har mest tagit det lugnt. Vad händer resten av kvällen? :)

vad har du gjort idag? :)

underbart :D

sv' mycket illa :(

SVAR Tack ;P

Hihi :D

sv; aa :)

händer imorrn?<3

sv: najs, yes ;)

sv: najs, yes ;)

Okej, här tvättas det. Sen efter det blir det lugnt.

Vad händer för dig imorgon?

sv' men men :(

Vad ska du ta för kort? :)

Jag vet inte vad som händer.

sv..:D <3

va görs?

inte, varför inte då? :(

Gott med muffins =)

sv. musik typ gammal musik <3 i like!

Okej, frost är fint. Tar du mycket bilder varje dag? :P

sv; venne,har lust att gå på bio,fårse xD

vad gör du? :)

sv' hehe okej :D

åh mums :-)

sv. ja typ<3

hehe ;p

okej:)

goda dom ser ut!

mums :D

Skola och paketinslagning! Vad ska du hitta på imorgon då?

Kram

åh vad gott de ser ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback