mys kväll med barn & syskon



Mysig kväll i Folingbo, vid min syster & hennes barn.

Vi skulle bara hämta bilen och prata lite med dom, men jag fick följa med hennes barn upp på deras rum och leka med dom lite. Nadia är ett av barnen, om man går in i hennes rum finns det ingen grej som är en annan färg är rosa. jag fick vara prinsessa & sen lekte vi med lite andra saker mysigt. Sen när vi kommer ner skulle vi åka, men nej vi blev bjudna på mat med.

Riktigt gott var det iallafall, det tackar man för. sen efter ett tag drog vi mot Ica maxi handlade sen dumpade pappa av mig vid Johannes & Kristina. Då är man i Visby igen & ska snart ta och sova lite, imorgon blir det skola plus att jag har namnsdag glöm inte det.

hoppas ni haft en bra kväll som jag ♥

Kommentarer

Låter som en kanon kväll ju :)

Men va härligt då :D

hihi :)

Händer i helgen då? :)

sv: haha okej! får ni inte ta med er macbookarna hem? :o

okaaj, jag ska hjälpa min bror när han flyttar typ :)

gjort idag?:)

Svar: Okej ;) Har du hunnit vara sjuk något den här vintern än?

är det bra med dig?:D

lyssnar på musik och svarar på kommentarer :) kram

japp! haft en bra dag? =)

tvek på den faktiskt haha :D

god natt sötnos! :D

sv: jahaaaa, då är jag med :)

- mysigt!

gillar ljuset!

- vad mysigt!

Gillar ljus nr 2, assöt:D

snälla ska vi länka varandra??

:D

nej gud vilket gulligt ljus!























Follow my on Bloglovin







Trackback