nu är det över..


Fredagen var inte så lyckad, först fick jag inte cykla till bussen för att det var för mycket snö. så det blev att jag fick springa till bussen, när jag kommer fram hittar jag inte busskortet & bankkortet. men det var någon som hittade det så jag fick tillbaka det efter skolan. hela fredagen var vi bara i skolan, vi gjorde inget alls då. på kvällen var jag med Emma & några andra. det blev en pulka, ishockey kväll för oss.

Igår åkte jag hem för att jag skulle hjälpa till med konfirmationen jag är ledare för er som undrar. vi hade en redovisning på kvällen & annars åt vi mat och hade mysigt. jag gick hem för att sova hemma, men dom andra sov kvar. Imorse försov jag mig en timme, så fick springa bort ditt. & vid elva konfimerade dom sig, så nu är det slut för att vara ledare för den gruppen.

haft en helt okej helg, hur har eran helg varit?


Kommentarer

hur är det idag då? :D

okej, samma här :)

Hej! Var ett tag sedan senast! Hur mår du, allt bra?

Kram :)

japp allt är jätte bra med mig :) hur är det själv?

Hejsan, några planer för kvällen? :)

Härligt!

Jodå, det är bra :-)

sv: jag har nyss suttit och kollat på oc i några timmar, sj? :)

SV; Tack! :D

haft en bra helg?

- helt okej du!

sv; :)

sv; tack så mycket :)

Jättefin bild :)

sv: haha då får jag börja tjuvträna nu med andra ord ;)

hhaha nej det är du som är söt hörredu :*

JO de är bra:) hur är det själv?

Wow!

Vilken fin & bra blogg!

Får man följa dig? :o

gör det mer än gärna:)

Kram!<3

fin blogg ! :)

min helg har varit helt ok :)

nej kunde inte vart sämre. hur är de själv?

sv: jo det är ganska bra, själv ? :)

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

vilken fin bild!:)

Min helg har varit helt underbart bra :)

vad har du gjort idag? :)

hhe..¨~ allt väl?:D

mysig bild :) har också haft en bra helg!

skönt o höra! ;D jo det är bra (:

Sv: Okej :)

Min helg var toppenbra (:

Kolla in min sidecut på bloggen och säg gärna vad du tycker.

Hoppas att du oxå får en bra måndag imorgon!

Idag har vi bara tagit det lungt. Jag har fixat med min nya design och nu ska jag lägga in min nya header.



Hur ska du spendera kvällen då?

Puss & Kram

Varsegod ;) allt bra ?

Låter ändå som en helt okej helg.

Min helg har varit bra.



Sv: Japp :=

Hejsan kika gärna in hos mig!:)

sv; varsågod :).

sv; varsågod :).

sv; varsågod :).

God kväll! :) Allt bra?

jadå, själv?

skönt!

Godmorgon :)

gött :D

Min helg har varit bra, har varit med en kompis hela helgen. :)



sv; Bara bra med mig också. (:

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

Låter som helgen gled på trots lite små problem längst vägen ;)

inga problem:) är det bra med dig?:)

Vad kul att du ville delta i dagens lucka :)

nummer 6 är nu öppnad, så kolla om de va du som va bakom :)

om inte, så kan du anmäla dig till lucka 7 i samma inlägg

Hahah tack! ;P

Vad händer idag? :)

fin bild :D

allt bra? :))

bra :D

sötnos! du har så fin blogg=)

svar: jo det är toppen :D

fin din nya design blev!

god eftermiddag sötnos! :D

allt bra med dig denna måndag? jag hade sovmorgon så här är det bra..xD



Glöm inte att delta i tävlingen på bloggen om du inte redan är med! :D Vore superkul ju fler som är med! :)

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

med mej är det bra med dej me? :)

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback