nu så kanske det börjar bli bra?



haha, har man tråkigt så har man tråkigt. Men jag tycker det är rätt roligt att sitta och spela the sims, klockan är redan tolv och jag kanske ska sova om jag ska vara pigg tills imorgon. Ska gå på stan med pappa och min lilla syster en stund imorgon sen är jag taggad för att träffa Elin. äntligen efter mer än två veckor får man träffa henne, kommer bli underbart!♥

och tack för ett fint samtal Emma, ha en toppen kväll nu!

annars har jag inte så mycket mer att säga, ska nog kasta mig i sängen snart.
någon mer som gillar att spela the sims?

Kommentarer

skönt=) jo det rullar!

Fina simmar :D

ja ;D

sv; Hihi, tack :).

vad ska du göra i veckan då? ;p

sims ä beroendeframkallande haha, timmarna bara flyger iväg då man spelar det ^^

sims ä beroendeframkallande haha, timmarna bara flyger iväg då man spelar det ^^

sv: hihi ja, tack :D<3

SVAR :D

åh gud va längesen! måste spela lite nu bara för det hah :)

sv; :).

simis in my heart ;)

sv. yes<3s

Så lite så! Säger bara som det är :)

haha fan då..xD

Godnatt :)

aha vad kul:D

Hade ni roligt igår då(:D

Jag vakna nyss , ska iväg och åka skidor idag :)

Tack :)

Hej hittade just in på din blogg och så att du hade ett intresse av just fotografering:) Så jag undrar hur länge du fotograferat? Har själv ett intresse för detta.



Fin blogg:) Fortsätt så.

// Elin

sv; hehe, allt bra ? :)

SV: Min morbror fick en storke och hjärnblödning dan innan julafton.. :(

haha jag har aldrig ens testat det spelet :-)

Tycker du jag ska ha ljusare eller mörkare bakrund? :) eller ska jag byta färg?

du, jag älskar sims! har du sims 3? :)

Jag gillar att spela sims!;)

- Okej!:)

sv: vad har du för planer idag? :)

nej men gud va kul. kommer ihåg när ja spela de jjämt när ja va liten, längesen nu. :D men åh va kul!

sv: hihi :)

läget idag då? :)<3

Sv: Jag gillar The Sims! :) Fast inte 3:an utan 2:an. :)



Sv: mmm :)

sv; tackar! :D

hoppas du har en bra dag! kram :)

Aa (:

sv; joorå, det är bara bra här med =)

Sv: Ska jag göra lite ljusare på bakrunden? ;)

sb: härligt! samma här :D

sv; yää ;)

sv: jag ska till stan och handla lite :)

sv: ja!

händer idag då? :)

Sv: Nää okej :)

Sv: Okej, tycker du jag ska ha grått eller dka jag ha nån annan färg? ;)

sv; vad ska du göra idag då? ;)

Sv: Inte så mycket,var mest med min lillebror.;)

verkligen:D

sv: okejj, öland med kusinen tror ja :D

sv; okeej :) kul. nä jag har ingen aning, ska nog kanske vara med en kompis, annars ska jag försöka få med mej min syster ner till solariumet här i närheten ;)

Sv: Jo det är fint! Men provade det härromdagen men det passade inte så bra :-)

sv: va fuskigt! jag ska nog köpa de snart :)

fin blogg, hoppas allt är bra ?:)

Fin blogg, och jättefina bilder i headern :)

Haha är The Sims roligt? xD

sv: jovisst :)

Haha the sims är det bästa spelet när man har tråkigt (y)

hur äre med dig?:)

Det roligaste är att bygga husen och inreda dem :D haha

Dagens blogg på min blogg! Var gärna med! :)

hah, tacK :D

sv. heeh okok :D jhoppas på lite festande jag med

sv; allt är bra med mig :)

Jag tycker jätte mycket om att spela the sims, speciellt då man har tråkigt. Men jag gillar bara tvån, trean är inget vidare.

Bloggar du ofta? =)

Sv: Ja :)

Vad ska du göra idag?

sv: ja snart, funkar de bra att ladda ner? blir de bra upplösning och så? :)

måste bara fråga en sak.

jag har också en systemkamera, men bara inte ett objektiv. Om jag köper ett objektiv blir det mkt skillnad på kameran? Asså när man tar kort osv.

Du har ju en systemkamera :)

jajemän:D

Ha en fin måndag :)

Jag saknar dig också:) <3

sv: aa va bra :) kanske ska testa de då :)

haha älska the sims, alltid så bra tidsfördriv :)

Haha åh the sims <3

ja, jag vet inte, får se vilka dagar lowis är hos mig, vi kan se i morgon :)

Ohja :D

Sv: Jag vet faktiskt inte. Hade ont i huvuvdte imorse så hade inte tänkt göra nått men nu börjar det gå över så hade tänkt gå ut och fota eller nått & ikväll ska jag rida :-)

sv; :).

haha ja, det är jätte roligt att spela sims när man har tråkigt :)

sv: Japp, jag fotograferar jätte mycket.

Neeej .. trean är inte lika bra som tvåan jag vet int riktigt, det är bara så!! ;pp

SV: Jo, men han mår bättre nu och vi tror han kommer klara det här. Men han är förlamad på hela höger sida och har tappat talet..

Sv: Hah ja :-)

jadu .. pengar, kläder och smink osv :D

jättefin header! :D

ja :))

Förut spelade jag sims hela tiden men typ aldrig nu (A)

vad gör du ? :)

musica (A) planer för helgen ? :)

Sv: Ja faktiskt lite :-)

planer för dagen ? * :)

Sv: Tack vännen. :)

Hittar du på idag då ?

vad gör du? :)

sv: Hihi okej ;)<3

Jag ska precis in till stan <3

- Ja!:D

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! Ger även toasters och skriver en kort text om din blogg. ;)

http://SCME.blogg.se

ska nog ta en dusch snart :)

vad gör du? :)

sv; okeej :D

Ohja :)

sv: hiihi jaa :D<3

Man blir aldrig för gammal för sims!

sv: vad gör du nu då? ;)

händer i veclan då? :)

vad trevligt, letar du efter något särskilt ? :D

SVAR tkr jag med :)

firar ni redan nyår ? ;O

Jag ska åka till mina kusiner idag och kommer hem på onsdag. Sen ska jag till stan och fira nyår med vänner :)

sv; okejokej :) ingenting har just fixat mejj :D

sv. taack :D:DD<33

vaknade oså typ hoppa runt haha xD<33

sv; okej :)

sv /(:<3

sovit gott?

Jag spelade The sims för nåra år sedan (a)

Jag Är Beroende Av sims 3 ^^

Jag gillar att spela The Sims ibland :)

sims är ju typ världens bästa dataspel ;D

The Sims är ju riktigt kul :-)

jag som sitter här och är riktigt uttråkad, du gav mig ett väldigt bra tips. Varför inte ta fram sims spelet, alltid varit väldigt roligt att fixa o hålla på :) tack för tipset!

Jag var ett större fan av dom första spelen, satt klistrad hela dagarna. Med Sims 2 var det så att jag ibland fick ett ryck och tyckte det skulle bli kul, sen installerar jag spelet och sen spelar jag i 5 minuter innan jag lessnat.



Inte provat The Sims 3 dock, kanske borde göra det.

sv: Kanske :D Värt ett försök i alla fall.



...tack, rätt nöjd med bilden själv. Hade suttit bättre med en systemkamera men har inte råd och har inte orken att bära runt på den ;P

The Sims är faktiskt kul. Tyvärr tar jag mig nästan aldrig tid att spela det nu. När jag får tid över blir det alltid annat. Det är trist! Jag hade ett annat spel också som var jätte kul: Theme Park World. känner du igen det? :)

sv: Förstår det :D

För ett par år sen spelade jag ganska mycket sims 2. Men jag har aldrig vart någon spel-människa. Numera spelar jag bara lite Civilization ibland med min kille.

sv: jag har börjat spela the sims 2 igen, vilket brukar du spela ? :)

ohh, hur har du fått the sims? :))) vill med ha.. hihi

haha okejdå!

Älskar the sims :D

Det är kul, the sims :)

Ja :)

Hihi, ja the sims är så roligt!:)

Här är en till inbiten Simsnörd :P Fick ny stationär dator i julklapp så nu sitter jag och spelar mest hela tiden. Älskar jobbexpansionen och reseexpansionen till Sims 3! Jag gjorde en sim igår som nu försörjer sig som fotograf, såklart ;)

Vill också spela the sims! Verkar så kul.

Haha, ojoj länge sedan jag spelade The sims, spelade när de första kom ut men sedan när 2:an och 3:an kom ut(har det kommit fler?) så bah"Nej" haha, vet inte, aldrig gillar the sims....

haha the sims är så kul. jag kan komma in i perioder där jag spelar det typ hela tiden :D har du the sims 3?

sims är verkligen ett bra tidsfördriv! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback