ny design, och header



Har nu ny design, vad tycker ni om den? Den designen som är på bilden, det är min gammla. Nu är jag extra taggad för ett år med ny design och header. Kommer byta ut några bilder sen när jag fixat lite nya bilder, men just nu får det bli bilder från 2010. funkar det inte tryck f5, och se min nya design och header! (dra musen över bilden på mig och kameran så ändrar det bild, bara så ni vet)

Sen vill jag tacka en underbar tjej, hon har häjlp mig med en hel del i bloggen och det gör mig så glad. Utan henne hade mig blogg sett ut som hej kom och hjälp mig. Hade vart hur underbart och få träffa henne med, så mycket kontakt som vi har haft! Hennes blogg, gå in och kolla (Länk) ett måste till er alla, kolla hennes blogg!

Kommentarer

snygg design

VINNAREN FINNS UPPE NU :D



FORSTÄTT VARA MED JAG DRAR 2 VINNARE I MON :D



WWW.ONLYERIK.COM

fin header!

sv; ska vara med några vänner :D

nu är dagens blogg vinnaren uppe på bloggen!

var det du som vann? kika in och kolla om det blev du! :)

jag gillar din nya design! :D



svar: har addat dig nu :D Men jag ska gå och lägga mig, men vi kan höras på msn imorgon (idag alltså)? :) För jag ska börja om på bloggen på lördag så :)

Hejsan, jag har en frågestund som pågår just nu på min blogg så gå gärna in och ställ en eller flera frågor :)

http://ninaalfbo.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment



btw snygg design ;)

sv; hehe :)

Javisst! :)

Snygg designen blev förresten. Klar förbättring snygging där :)

vad bra att du blev nöjd.

sv. jajemään :D

vad hardu gjort i dag då?

God natt sötnos!:D <3

Riktigt snyggt får jag lov att säga!

- GOTT NYTT ÅR :)

sv. mysigt själv har jag varit i stan och shoppat lite till nyårfirandet och lite till

Tjinixen! var gärna med och tävla på min blogg om en as snygg ring jag tillsammans med min sponsor delar ut! DIREKT LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2010/december/tavling-med-min-sponsor-calli.html



Ett till tips är att kika in på min killes feta låt med t-pain på denna Länken: http://www.youtube.com/watch?v=qtQi2HMjcnE&feature=player_embedded



Tack för din röst! :)



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

sv; Varsågod! Tycker den är jätte fin :).

mm men det var ganska mkt folk i stan

Wow, jag gillar designen :D

SV: Du är det Beatrice <3

sv Härligt! Det är bra här med :D

Gott nytt år! Hoppas vi hörs av sen, kram

haft en bra dag? :)

kram

:D

- aa! fin din header blev! har du gjort den själv? :-)

snyggt!

vgd?

ja skit kul ;)

- okej!

blev bara lite nyfiken nu, men i vilket program

redigerar du dina bilder? :-)

sv. okey god natt.

själv ligger ajg i sängen och kan inte sova.

sv: :)

Fint det blev :)

hihi ja men eller hur, synt att man inte kan skita ut pengar bara :c haha

de blev jättebra ju! :)

sv; hehe ;P

snyggt blev det i alla fall !:D

Jag känner på mig att 2011 kommer bli mitt livs hittills bästa år. Lyckligare, lättare och bara allmänt bra. Vad säger du, är du med på att göra 2011 till the year of love!? I sann hippie-anda ^^

Tack så mycket, vad roligt att du gillar den :D

såååfint de blev<3

Härlig blogg :)

Kika gärna in på min.

Händer över nyår?

Peace

fin den blev! du gör den i photoshop eller? headern asså!

Gå gärna in och kolla på mina grymt snygga skor jag säljer !

http://www.tradera.com/Skor-till-fest-Hogklackade-skor-Plata-skor-oanvanda-skor-auktion_340307_125131078

fint teckensnitt på rubriken! vad heter det? :)

Fin design :)

Fint :)

vad fint det blev!

gott nytt år fina du :)

jätte fin! :) har du gjort den helt själv? :)

GRYMT SNYGG!

Sv: Ska fira nyår :)

Jorå bara bra! :) händer idag?

Sv: Kan förstå det, det var riktigt snyggt med färgen kletat eller vad man säg ;)

- Gud, vaf fin den blev!:D

Sv: Var det du som gjorde det eller hon som hjälpte dig? :D

Allt bra? :)

- det skulle jag också ha varit;D

Fint det blev! Men hur lägger man en footer?

fin design! :DDD

VÄLDIGT snyggt ;3

sv : tack ! :D



fin header, gillade det färglada " mönstret ! i bildcollaget. riktigt fint ! :)

taggad inför nyår då ? :D

Sv: Okej, den var riktigt fin iaf :)

- Ja!:D

Sv: Jag med :-D

Sv: Han kom vid 23.30 tiden igår. :P

Händer idag då ?

Sv: eh, jag vet inte.. ;o

GOTT NYTT ÅR!:D

snygg den var! ;D

Sv: Ja typ, fast jag vill inte sluta äta godis :-(

Den blev jättefin! :D

Grymt snygg!























Follow my on Bloglovin







Trackback