saknaden var stor


en bild från några veckor sen när jag och Emma var ute och gick.

Igår när jag kom till Visby gick jag ner till Moa L med Emma, Moa M & Farre. Allt folk som var hemma hos Moa L, har jag inte träffat på flera år känns det som. & äntligen fick jag träffa dom och verkligen prata med dom super mysigt. Har inte träffat Ronja, Filip, Albin, Robin osv..  sen sommaren nästan, skönt att få träffa dom.

Under kvällen fick jag reda på att jag skulle bli elefantskötare, hur nu någon kunde tro det när jag går media. Kom hem rätt sent efter som vi var i Visby rätt sent med. Men en riktigt bra kväll var det iaf..

Vad gjorde ni igår & vad ska ni göra idag?


Kommentarer

inte mycket mer än att handla julgran & pynta & sånt ;)

själv?

SV:JO men hade MVG i svenska innan men nu då vi fick ny lärare satte han ig direkt :S

Vad duktig du är! Jobbar du som fotograf?

tack så mycket :)

Fin blogg du har^^

SV: Stora krav nu du vet :)

SV: Gymnasiet asså :)

Jspp..men har du en bra idé brukar det finnas många som vill hjälpa till även när man går i skolan :)

SV: :) Planer för idag dÅ?

SV: Samma här :)

sv, aha :)

SV: Ja har du många julklappar kvar att ge :)

Köpa*

sv: varsegod :)

bara bra, själv?

De e jätte bra, hur e de själv då? ^^

SV:okej :) jag har räknat ut att jag har kvar att köpa till 11 personer :O PANIK!

sv: okej, skönt att höra ! :D

SV: Jaha okej :)

fin blogg!

kolla in vår och lämna gärna en kommentar! :)

Perfekt! Trevlig fortsatt Söndag :)

aa jag tror jag ska följa din blogg :)

SV: :D har nimkt snö ?

Tja! Har frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga :D

SV: NIce :) vi har mkt :/

fina ögon !

sv, tog precis på mej kläder, haha! själv? :)

sv. ja mår bra ja med :)

ska du göra ngt ikv?<3

Vilken finfin bild :D

Igår kokade jag kola och idag ska jag nog bara slappa :D

Du har så fint hår:)

kul att du är uppe på mest aktiva listan, grattis :D

nej är meden kompis du själv då ?<3

söt blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback