små fint med julpyssel


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, hur är det med er idag? Själv är det helt okej, känner att jag har lite ont i halsen. Just nu har jag sett julkalendern, imorgon är det sista avsnittet. Plus att det är den 24 december, det betyder att det är julafton och jag har namnsdag då. Jag åker bort den här julen med min pappa och mina syskon till min halvsyrra. Det blir riktigt mysigt tror jag, men kommer dock inte bli den bästa julen..

Idag blir det julpyssel, har inte orkat fixat alla julklappar men får ta och göra det idag istället. Sen har jag nog inga mer planer, sitter just och lyssnar på julmusik mysigt! Men får ta och göra något istället för att bara ligga här i sängen.

Vad har ni för er dagen innan julafton?

Kommentarer

Hoppas du får en fin jul :)

Så lite så! =) Jodå, det är bra. Hur är det med dig då?! =)

fint namne du har ;)

händer det något speciellt idag? ^^

sv: hehe okii s kul :d

ska snart iväg med mitt tåg (

sv: hehe vad å varför ? XD ska ner till malmö (:

sv: vad bra jora gårdagen var helt okej :P

sv;:D

Vad har du önskat dig i julklapp?

är du klar med alla julklappar eller blir det stressigt idag? ;)

jao :))

Fina bilder!

- Ja:)

:D

Jodå, är lite förkyld, annars bra:D

jaa! Jag med, den är verkligen hur bra som helst :D Fast bara ett avsnitt kvar, huhu... :(

KRAM

vi är klara med våra :D både inslagna och färdigköpta :D

Sv. Tack!

Mysigt med julpyssel!

Sv; taack! :D

Ja samma här :) har också redan fått av mamma, + lossaspappa lite pengar sådär :D

vad har du önskat dig i julklapp da? :)

jo jag med :/ längtar till imorgon då :)?

- Varsogod:)

sv: så lite så! :)

sv. hehe jo de sant, men alla är panka under jul :D haha, jag tkr bara det är kul!

fina bilder!



kolla gärna min blogg! :D

- Ja!:)

okej,jag ska snart hoppa in i duchen!:D

sv. ska snart upp o fixa frukost :)

sovit gott?

sv. (:<3

va görs då?

Hihi varsågod. :D säger ba sanningen de vet du . :)



Ja, visst är han söt. :)

dagen inna julafton passar jag alltid mina småsyskon så att mamma kan handla de sista julklapparna :P Sen ska jag på uppesittarkväll hos några kompisar :)

Är du laddad inför julafton imorgon eller ?

härlig blogg ! :D

sv: allt är bara bra =)

vad gör du då? =)

Hej! Vad tycker du om dom senaste bilderna i min blogg? Skriv vad du tycker, skulle vara jättekul :D kram!

Sv: oja, allt är kanoners!

NICE =)

svar; såliteså ! :D allt bra med dig ?

Imorgon är det julafton! :D

Hoppas du har varit snäll så att tomten kommer förbi med några julklappar till dej. God jul! ♥

vad fin blogg med massor av härliga bilder :)

sv. jaoo :D

hur mårs?

sv ja med :d<3

görs imorn? <3

sv... jo de sant, som tur är har jag ju fyllt år nu nyligen.. så fick massa presentkort då :D längtar som satan till rean

samma :D <3

jo det man man verkligen säga att jag är :D

SV: ta det lungt och kanske vara med kompisar :)

Lugnt !

Händer idag ? = )

Sv; japp! :)



är du laddad in för julen då? :)

fin blogg :) hoppas du får en fin jul!

tack! :)<3

ojoj det var skit längesen jag kollade din blogg, hur äre med dig?:)

Titta gärna in på min blogg och kommentera gärna vad du tycker :) kram. hoppas du får en bra dag <3

SV; Okej:)



God jul!

svar: okej ! :D

sv: jag gör inte så mycket ^^. chillar bara =P

jag ska på stan snart och köpa de sista julklapparna :D och sen så måste granen upp :D<3

japp ;D

ja haha :) mysigt med julpyssel :D

sv:Det är bra här med:)

Har du gjort något julgodis?

sv: så bra,jorå :)

göra något speciellt idag?hehe

ahaao keej, låter bra :D

Toppen bra :D

jag har helt glömt blort att kolla din blogg för förut gjorde jag det varje dag;p

härligt, bara bra med mig<3

Det är bara fint här. Lite kallt bara :P Själv?

sv: jag har varit i stallet med en kompis :)

kollar teve :)

sv: okejokej,samme här :)

hejsan tjejen! allt bra?

vet inte hur mycket bloggning och kommentarer det blir från mig idag. Är inte riktigt på humör. :P Men ville säga Hej i alla fall. :)

Idag ska jag städa lite och bara ta det lungt! :)



Hoppas du får en mysig pysseldag! :D

Jätte Fin blogg!

kolla gärna in min och släng in en komentar :)

kram

juuuuuuuuuuuuul(a)

dagen innan julafton var jag med min bästavän och vi gick på stan och handlade det sista julklapparna! :)

Om du vill kan du komma på en utmaning du vill att jag ska utföra :) Hittills har jag fått 4 st :P

Ja :)

Hehe, ja det märker jag!

Du tar jätte fina kort, :)

En av dem bästa "fotograferna" jag har sett är du, :D

Läs det som står under rubriken "Utmaningar hittills" .. Man ska typ komma på någon utmaning, vilken som helst som jag ska utföra. Dock kmr jag självklart välja den minst pinsamma :P

ah :)

Svar: tack så mycket, vad är det för kamera du har ? :)

Sv: ja:D

sv: haha ja, längtar du till julafton imorrn? :D

sv: hur är det idag ? :)

Sv: Hihi tack ;)

Kom på att jag hade några saker till att slå in så det blir lite pyssel också för min del! :)

Svar: okej, jag har canon eos 450d :)

sv: jadååå :)

ja :)

allt bra? :) <3

Jag väntar på att pappa ska komma hem!:D dd?

fina bilder!



allt bra med dig nu dagen innan julafton? :D

fiin blogg ! :) Hur är det idag då? :)

God Jul! :)

Kollar teve :)

haha jag sötnos , nej nej du är de :) <3

- :] så vad händer idag då? själv har jag inga planer, men får se! :)

sv: jo det är kul att få presenter så.. :D

så lite så :) !

jo här e dt bara bra !<3

GOD JUL ! :D

Svar: samma här, har du haft din länge ? :)

Sv: Jaa, det är faktist riktigt kul! :)

tack så mycket söta du =)

sv: ye :)

sv. är du taggad?

ja du för mej blir de vanligt :D

svar: det är toppen med mig :D

va göru? :)

Toppen :) Handlat färdigt allt?

sv krya<3

lite ont i magen här då :o

fin blogg D:

sv: bara ta de lugnt faktiskt :b skönt!

hur står det till idag då? Laddad för imorgon?? ;)

sv: jag har nyss kollatpå adam&eva och sitter och lyssnar på musik nu, vad gör dudå? :)

mysigt :)

jag ska åka till gotland :)

Kul med julpyssel. :D

härliga bilder:D

Idag har man hängt med pojkvännen och haft det mysigt. Blev paketen bra? <3























Follow my on Bloglovin







Trackback