spotify, kärlek



Beatrice ♥ spotify

nu kanske det är dax att jag börjar göra något istället för att bara sitta inne på spotify och lyssna på musik. ta kameran och gå ut en stund innan solen försvinner helt, men det är ju så kallt ute så jag vill ändå inte gå ut. sen tror jag att jag ska städa mitt rum lite, har inget annat för mig och mitt rum ser ju inte så bra ut som det brukar göra. eller kanske ta och sova en stund det skulle vara super skönt, får se vad jag gör. något kommer jag alltid på, fast det slutar att jag sitter vid datan igen..


Kommentarer

Jag älskar spotify!:)

- Jag kollar några bloggar:)

SV: :) hehe brukar bli så att man hamnar vid datorn.

Nu finns svaret&vinnarna uppe ifrån i söndags!

Kika in och se om du gissade rätt! kramar

sv; Ja, de är den. :)

Sen gillade jag LasseMajas detektivbyrå också. ;)

kan du inte visa bilder på ditt rum? :D

men det gör inget desutom tycker inte jag de är det inte du som gjort din egna eller den är ju jätte fin <33

Hah, det brukar bli så för mig med. Vad man än gör så hamnar man vid datorn ^^

Fett roligt dåe :) <333

Oja, :)

Hur är det idag då?:)

okej ;)

hejj!! Allt bra med dig , ska du hitta på nått kul i jul?<3 kram

Braaaaaaaaa! Hur är läget? :)

- Ja:D

men den måste inte vara perfekt den kan se ut hur som helst du kan till och med göra den på paint bara du har en header att tävla med liksom om du fattar??!! <33

aha okej! tack så mycket =)

Just nu har jag en fototävling på min blogg i samarbete med johanpixels.se. Temat är vinter, och det man kan vinna är ett stativ värt 349 kr. Vad väntar du på? anmäl din bästa vinterbild nu! :D

sv: hehe okejj :P

sv: yesyes! :D

jeeeei tack för att du e me :D <33333333

sv: haha, jag börjar förstå det du(A) Fast det är väl bra att man gör det, annars vore det himla skit om man var tvungen att gå där hela dagarna och hatade det.



hah,jag är precis sådan själv. Det blir typ ALLTID så att jag sitter vid datan tillslut, fan vad tråkig jag är egentligen♥

Okej,jag ska bara slappa!:)

Var med och bli dagens blogg! Vinnaren dras mellan 23-25 december.

Direktlänk: http://claraofsweden.blogg.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment



Kram

- Ahh, hur mår du?:)

sv: jodå :D

Jo:D <3

- Bara bra!:)

Ikväll ska jag och mitt lag packa varor på Ica Maxi :)

sv. det behöver inte vara någon ny bild, meningen med denna tävling är inte att ha snyggast bild, det kan även vara att ha en jättebra förklaring till varför man just valt den bilden :)

tjadär ! :)



snygg blogg, allt bra med dig då ? <3

??? Vaaaah <333

sv: så va med vettja :D du har ju inget att förlora precis :D

jag tycker bara att det är kul att se hur andra har sina rum, deras stil typ :)



okej :)

hah jaa, hoppas inte att alla gamlingar klagar för att man packar fel. Det är det som jag mest gruvar mig för ;/

Tråkig blogg.

mm tack :) älskar din blogg

Längtar du till julafton?:D

love spitify =)

tack så mycket ^^



vgd?

ska också städa mitt rum faktiskt (:

önskar att solen kunde kikar fram här också men icket.. bara mulet och snöstorm typ:;(

Joo men jag menar vill du inte vara med och tävla?? :D och om du ska ta bilder ifrån min blog så kolla på bilder asså kategorin och sedan om du ska kopiera eller spara bilden måste du gå inte på komentarer det går int e att högerklicka :D

Hehe varsågod var så lite (:

Okej,jo jag längtar JÄTTE mycket!!:D

sv: slå in alla julklappar och drick glögg :b hihi!!

blev de några bra foton?? :D

sv: eller hur! Min enda vän typ... verkar det som iallafall. Det fula är ju att jag sitter vid den hela dagen typ, men försöker verka extremt upptagen med annat när det gäller bloggen iallafall(A) Eller oerhört lat... haha:D



Spotify är också en sådan sak man lever för, men blir sur att man inte kan lyssna på det hur mycket man vill...

spotify är bäst:D

görs?

okejokej, jag ser på film och dricker te :)

vad ska du göra idag då? =)

Gjort idag ? = )

lr hur, skulle ju vara typ perfekt med en klädställning i sitt rum ;o

tack så jätte mycket! :D

Allt bra med dig då?:)

okej ;D

Bra;)

alla älskar spotify <3

OKej, härligt:)<3

SAmma här. Längtar som fan till Fredag:)

ja! :D svara gärna på frågan i inlägget :)

ingen dator utan spotify!

snygg blogg :)

kolla in min :)

gör du?:)

SV: Har du ngn bra spotify lista du kan skicka?

Sv: ja:)

svar: inte mycket :)

tack!

fin blogg ! :D

oki, kollar topmodel just nu och svara kommentarer sedan blir det lite städning inför gröttävling imorgon:D Vad får du i julklapp, tror du? ;)

Spotify har fan förbättrat mitt liv! Haha. :D

spotify är bäst! ;D

har du premium på spotify ? :)

jag vet inte hur jag överlevde innan spotify kom!

hej på dig igen :D super lätt bloggtävling http://manki.blogg.se/2010/december/bloggtavling-1.html#comment :)























Follow my on Bloglovin







Trackback