stress


Foto: Beatrice jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

vilken kväll, nu har det börjat lugna ner sig iaf. Först var jag taggad på att Emma skulle komma till Visby men blev inte så, har börjat fixa lite med bloggen med en underbar tjej. Som ni kommer får se 2011, sen började jag lite med min header som jag ska göra ny. Folk skriver på facebook, folk är dryga gör mig iriterrande. och ikväll har jag verkligen inte kunnat skirva, stavar fel på allt jag skriver..

men nu har jag avslutat fixa bloggen för idag, så nu är det mycket lättare att kunna göra flera saker. men haft en riktigt bra kväll annars fast jag bara fixat i bloggen bilder och annat.

har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

Tack så jättemycket (:

sv; hihi, tack!! :D

sv; hihihi ;))

SV: Du är bäst! :)

Okej,musik!:D

fin bild <3

sv; vad ska du göra sen då? :D

SV: Förlåt om jag stressade dig innan :/

visst det :D

Viken fin header kram ...

Viken fin header kram kram ...

sv; ;)

hur länge ska du va uppe?:D

sv; så lite så :)

SV: Förlåt om jag nu gjort det iallafall <3 MIn pojkvän satt bakom och tjata jag skulle vara med han hela tiden och nu när jag har tid för honom så somnade han... :(

sv; HEHE :D

fin bild

Okej,snart eller jag vet nt!:) haha x)

sv; hehe, halå händer imorn då?? :P :D

sv. samma :/<33

SV: haha ville ju sitta vid datorn istället men det kunde jag ju inte säga te han (A) hah :] Jag hinner vara med han hur mycket som helst i två veckor så det hinns nog det med :P :) höhö

vilken härlig bild :D

Yess:)



Läcker bild:)

fin bild :D

sv: tack sötnos :D

var gärna med och tävla om att bli årets blogg :D

kramar♥

vilket kamera märke du tror e bäst för nybörjare? :) <3

hittar du på nu då?

:)

Nu har jag gjort en blogg till våran föreställning. http://jagskablistjarna.blogg.se/ . kolla gärna in och tyck till! :D haha jag är sån som måste ha saker att göra hela tiden så har jag lite det gör jag en blogg...fuuuullt normalt, eller vad säger du!? xD

sv: Nice, inte mkt :)

jättebra!

kika gärna in på min blogg. kommentera,följ & sprid :)

Är du vinnaren av dagens blogg?

kolla in vetja!



(ni får ursäkta att vinnaren blev utsedd så sent)

hejsan tjejen!

Du...jag har fått ett litet stort problem... :P

det har alltid varit något fel på min bloglovin'-knapp...den går till min blogg fast som har en punkt på slutet (alltså http://cajsa1.webblogg.se. ) och det är ju ganska superfel men nu har jag fixat det och det innebär att alla som följer mig måste byta till den andra länken om de fortfarande vill göra det. Vill du snälla göra det? :) Det är alltså den länk som jag minst bevakare. Skulle bli superglad då sötaste! Eftersom att vi följer varandra liksom.. :P Luv ya! ♥

fin bild :)!

godnatt <3

söööööööötisar <3

Vad fina bilder du har

jaha okej, vad köpte du för något:d

smekizz.blogg.se

SV: Idag ska jag med mamma och mormor och hälsa på min morbror på sjukhuset. I veckan händer inte så mkt..

Jag har haft en jättebra kväll. Hoppas att denna dag blir bra den med. :-)

Sjukt fin bild! ;D Duktig du är!

sovit gott?:)

- Ja!:) Vad ska du göra idag då?

va bra!! jo det är bra :)

allt fint med dig? :)

Hahah ja det är ett grymnt bra spel. Jag har en gammal dator på mitt rumm och skulle kunna spela det men den datorn är så seg att man inte har tålamod :) Jag minns att jag öppnade alla parkerna på en anvndare men på den näst sista blev det någonting knäppt. Besökarna gick pga för lite läsk men jag hade 42 stycken....ahah det blev nåt fel ;) Hur långt kom du? :D

Tack så mycket :D

godmorgon !

sovit gott ? <3

Det är kul att fixa bloggar:D

- Ska vara med en kompis!:)

- ja!:)

allt bra? :)

Hejhej ville bara hälsa god morgon såhär på morgonkvisten :D

- ja, dagens planer?

Nu ska jag till stan och shoppa på mellan dags rean. Har presentkort på 400 hundra :D

Fin blogg ! Följa varandra på bloglovin ? :)

- shoppa, typ ;), är allt bra?

Allt bra idag? :)

Sv: Inte mycket faktiskt :)

fin bild :)

tack! :) allt bra?



så fin bild förresten :)

Jag undra om du kanske kunde berätta lite om din systemkamera för jag har tänkt mig och köpa den systemkameran men vill veta mer om den från nån som har använt den? :)

fin bilD :)

Fin bild, allt bra med dig ? :)

Först - vilket fint namn du har ;)

Och för det andra - vilken fin bild!

var gärna med och rösta fram åretsommarbild 2010 i min blogg?

gott nytt år!

Fin bild :D

Underbara bilder du tar!



galet fin blogg också för den delen, :)























Follow my on Bloglovin







Trackback