the sims


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Just nu sitter jag och hoppas på att det ska gå snabbare att ladda ner the sims 3. När jag har tråkigt ska jag ta och spela det hade jag tänkt, bättre än att bara sitta och glo in i väggen iaf. och snart ska jag fixa en liten grej och sen lite bilder på facebook, annars händer inget roligt ikväll. Finns ju ingen tv som funkar här, ska snart ta hit min tv så det blir någon ordning här.

Våra katt som äntligen hittat hem till oss igen.

vad har ni för er just nu då?

Kommentarer

Ny tävling och ny chans att vinna ett kitt från body shop.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.

Lycka till



Kram natalies.se

sötis katt :)

sv: Åh, tack vad kul att höra! Och detsamma :)

Söt katt!

- Ahh:D

söt katt! :)

Sv: inte jag heller :(

sv: Härligt att höra ! Ja det är bra med mig med :)

Okejokej=)

ska på mellandagsrean imorgon!

sv; Ha en fortsatt bra dag :)

hahaha ja det är han!:D

sv, typ inget tråkar bara <3

sv. yes :d

söt katt d

sv: Tack gulle! :D<3

DUUUU är söööt!!!

sv. :)

vagörs nurå ?<2

härligt, fick du det du önskade dig? ^^

min va helt okej :)

Sv: Jag skulle vilja ha som ''vanligt'' som du har :)

sv: kläder, pengar, smink, voffelgärn och lite andra saker :)

aaw , tack så jättemycket! kan bara säga dsm sötis ! <3

:)

sööt blogg! ska vi följa varandra via bloglovin? kram

sv: Yes ! Vad har du för planer för imorgon då ? :D

sv; mmm ;)

söööt!

nu är jag tillbaka och äntligen klar med ettornas film från krogshowen. :P

Åh fett kul med sims 3 :D <3

sv; så lite :) haft en bra dag? :D

Har du varit iväg på rean något? :)

söööt<3

Yess:)

okej bra säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! =) men skriv klart när du har lagt till mig kram

aww, va söt! :D

sv: aw :D <3 hihi läget då? :D<3

sv; ja en helt okej dag i alla fall :)

sv; tack så jätte mycket! :)

Söt katt :)

Njaa, ser inte framemot att trängas bland allt folk(A)

sv; aa super <3

så söt katt:D

Fin blogg,vad har du gjort idag då?:)

söt katt :)

hihi ja verkligen! xD jag älskar kissekatter! :D

sv: härligt, jadå :D hehe haft en bra söndag då? :D<3

det står inte att du har lagt till mig :/

Hehe e den bättre än sims 32 +? :P

sv. typ inget tråkar :d<3

neej vad söt katt!

ååhh fan vad söt katt!

äre din?:D



sv: allt bra då?:]

hur är läget? (:

- Ja, är det din?:D

sv; ;)

Just nu sitter jag och kikar på lite bloggar! Hehe ;)



Vad har du gjort idag då? :D

Jag ska in till stan imorrn för att handla lite till ;D

okej vad kul:D

uh, gullig katt =)

just nu har jag en tävling där just du kan bli ÅRETS BLOGG! :) skulle vara super om du kunde varamed! :)<3

kramar!

sv: ha en underbar söndags kväll gumman :D<3

Varit i stan hela dagen och sen har jag varit och käkat middag hos min moster !

gör du?

Tack så jättemcyket ! :D

tror det hehe :)

sv: joo allt är braa (;

fick du nått roligt i julklapp då? :D

Bara bra tack. Vad ska du göra i veckan?

sv; allt bra? :D

Hahaoj menade e den bättre än sims 2? :D XD <3

hihi sims är kul :D söt katt btw! ;)

Oki :)

Görs ? ^^

Fin katt!

sv; Ja :).

hur länge har du bloggat ? :)

sv. yes <3

va görs?<3

sv; skönt :)

jodå.det font ;)

söt kisse ^^

Ja, jag älskar kläder :D

naw, tack =)

jadå ;D

Sv: Mysit! :)

Jag har varit hemma och inte gjort så mycket!



Vad händer i morgon då? :D

sv; görs nurå? :)

sv. typ inget funderar på att gå ner o sitta med mammsen<3

sv; kul :)

inte inte,bara fort. sega med skön musik ;D

vet inte*

sv: ja verkligen :)



just nu har jag en fototävling på min blogg i samarbete med johanpixels.se med temat vinter där man kan vinna ett stativ värt 349 kr! Är du intresserad? Anmäl dig med din bästa vinterbild nu! :D

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html

sv. okej<3

Oja :D

Tack, är supernöjd med bilden:)

sv; nån favvo låte just nu? :)

sv; mmm ;-)

Oki <3

Åh vilken sötnos, jag vill med ha en kisse!!

sv: Hihi ;)<3

Vad gör du då? <3

jo det är kanon med mig:dsjälvdå`?

typ inget...degar...

vilken kamera var det du tyckte var värd att köpa på elgiganten? Du skicka det för ett tag sedan men minns inte vilken det va längre! :O

Hihi^^

Vad gör du?

oj de tackar ja för:D

nej va söt :o

sv; haft en bra dag :)?

sv: så bra :P

göru? :)

Hoppas kvällen varit fin :)

jag fick veta att en av mina bilder hade blivit länkade på flashback:D<3



fan så kul! Jag vill också festa!

hihih :D

sv (:<3

hur äre sötnos ?

hehe jaa. :)

händer på nyår då?

tack!! :D

sv: ja :)



gör du nu? <3

japp, fin bild! :D

Vill du ha snygga och ovnaliga smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se

har haft egna bloggar innan men den här 3 dagar haha :P

vad gör du? :)

sv: allt bra med dig då? :)



förlåt för sent svar!!!

Bara att knuffas tillbaka:}

Bara att knuffas tillbaka:}

Gullig katt, kul att hon/han hittat hem igen :D

Åh, the sims som är så kul ^^



Sv; Jag hade också en bra jul :)

Det är konstigt hur katter bara kommer och går:) men de är ju djur.

sv: okej :D Min favorit är nog Mulan. Om jag bara får välja en. Men jag älskar alla jag har sett ;D



hur är det med dig.?

GUD! Du är grymt bra på att fotografera! Jag har ett stort foto intresse själv! Älskar att fotografera! Kan inte du göra foto tips? Skulle vara jätte roligt!

ohh tusen tack :D

och ja önskar dej en god fortsättning :)

SV: Nice :) gör du dÅ?

gör du då ? :)

Hoppas att du haft en underbar jul :)

film :) du?

vad gör du? ;D

Go Natt <3

Vilken söt katt :)

Vadå hade den sprungit bort eller nåt?

söt liten kissemiss:D

Okej :)

sv: Okej , vad roligt :D Vad ska ni hitta på :) Själv ska jag till stan och shoppa med min bästavän :)

för nån månad sedan frågade jag dig vilken systemkamera på elgiganten du tror skulle vara tillräcklig för mig. minns inte vilken det var nu...xD

Okejokej, ska gå och lägga mig nu. ^^

Godnatt sötnos:*

gjort idag då? :)

Hoppas att du haft en underbar jul :)

sv: hihi okej, den var verkligen hur söt som helst!:D



Joråå, det är toppen!

sv; vad fråga jag? haha favvo låt?

eh aa,bruno mars - grenade <3

sv; vad fråga jag? haha favvo låt?

eh aa,bruno mars - grenade <3

sv; vad fråga jag? haha favvo låt?

eh aa,bruno mars - grenade <3

sv: åh tack så mkt :)

Sötekatten :)

Sv; jobbar som au pair i london, så det går inte riktigt /: sedan är min mammas man allergisk, och min pappas fru också /:

Sötnos :) <3

sv. de är bra me mig med :d<3

det va en fin bild du lyckades näppa där :)

okej ;) inte alls mycket :p

fin blogg!! :D

Sv: Jaha. Skönt att den är tillbaka i alla fall då :)

sv: okejj , samma här ;)<3

Allt bra annars då=)?

sv; Ja :D.

sv: Hehe nice xd

sv: Hehe nice xd

ååh älska the sims ;)

hoppas du hade en härlig dag idag :)



svar: tack så mycket :)

Naaw, så himla fin tisse =)

vad fick du i julklapp då ? :D

sv;ja visst är den :)

Jätte söt bild på katten :)

Söt kisse :)

kan inte du lägga upp eller komentera i min blogg vilken länk du laddar ner sims 3 ifrån?

tack för svar!

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback