tomte, kalle anka, namnsdag och mera

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det som sagt den 24 december, det betyder att det är julafton. Och jag har till och med namnsdag, det har min syster och mamma med grattis! Det bästa av allt är att vakna tidigt på morgonen och så ligger det en tidning på sängen, riktigt mysigt. Åkte till min halvsyster sen, nästan hela familjen var där med några som saknades..

Hade en super myisgt dag med mat, kalle anka och jultomten. Dock var inte julen som alla andra gånger, men helt okej juafton ändå . jag får ju dela den med underbara personer. Fick inget speciellt av tomten, för jag har redan fått alla mina. Men en sak fick jag, men ni får vänta och se vad det är..

hoppas ni haft en bra julafton och om ni inte firar hoppas jag ni haft en bra dag!
kommer mer bilder senare.

Kommentarer

godjul sötnos! :)

God jul :D hoppas att dagen varit till belåtenhet? Och att tomten kom med några klappar? :P

sv: min dag har vart okej för att vara julafton, gillar den inte alls längre men det funkar! :) har du haft en bra dag ?=)

det är sådär. göres?

tack gumman :D



ja fast jag längtar till värmen nu haha :p <33

taaack :D

Väntar på att mamma kommer hem.

snart kommer mamma. :)

sv: vad bra! ;) har du fått något utav tomten än då? hahaha :D

Va fin header bild!

God jul på dig:)<3

god jul ;D

hihi snygg bild :D

hehe ja :D har du haft en underbar julafton då? :)

sv: åh tack så mycket! GODJUL på dej med;)

gjort nåt kul idag på självaste julafton? :)<3

Haft en mysig dag?:)

sv. tack dsm<3

gjort idag då? <3

sv: ja detsamma! :D

allt bra?

God jul! :) hoppas du haft en trevlig jul med många fina klappar!



/Jossies.se

fin blogg :D ♥

god jul !

Svar: tack detsamma! God jul <3

Skitsöt du e! :D

har du haft en bra jul? :D

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

sv: samma här :)

GOD JUL PÅ DIG! ♥

sv: det låter verkligen jätte mys! :)

jaaa :) samma här :)

åh vad mysigt du verkar ha haft det :)

aa hehe :p ska du göra under annan dagarna då? :p

sv: åh tack så mycket! haha ah det va väldigt mysigt(a)

favorit julklapp? =)

va har du fått i julklapp då?:D

sv; Hihi (:

Kan bero på att jag har skilda föräldrar, dubbelt av allt! :D

sv: den har varit helt okej!

sv; Tack :D.

Tackar, detsamma! :D

sv: ah, ska du resa bort eller göra nåt annat kul på lovetdå? :)

sv: javisst! :D

okej :)

jag ska hälsa på svärfar och svärmor och familjen :) sedan blir det till och handla lite saker som behövs hehe :p



sv. ska nog se en till film snart :d har så tråkit ändå xD<3

sv; aha :P

jamen precis :p

sv: okej,men det är ju jätte mysigt att vara hemma också :)

nu har vi haft julklappsutdelning.

funderar på om jag ska gå och lägga mig för kvällen nu.

sv: jaha okej :)

sv. musikm :D<3

vilken film då ?

sv' trevligt!

släkten :D

hoppas du har den bästa julen ever :)

älskar din blogg ! <3

okej :) trevligt !

jaa, orättvisst söt :/

sv: haft en bra julafton? =D

haha jag tänkte precis skriva samma till dig, men nej det e jag inte :) ni är!

hoppas du haft en fin jul =)

detta året var jättekul !

Fira med min kompis :D

God Jul!:)

sv: den e gammal men tack endå :D

sv: okej :)

sv: God jul! :)

sv: hihi :) vad händer imon då?

hihi :)

ja underbart :D

kan du länka mig i ett inlägg ? :) <3

Grattis på namnsdagen och god jul på dig! Hoppas att din julafton blev bra, även om den inte blev som den brukar.. :)



Ja mycket!

sv. okej :d händer senare då sötnos ?<3

sv. typ inget , tråkar :/<3

sv- okej :o<3

sv. haha japp :d<3

va roligt, min mamma har med namnsdag!

sv' ja, men det är ju lite små lamt att det är likadant varje år, men de är ju en tradition så ;)

Hihi, tack :)



Allt bra annars?

Jotack, bara bra! :)

God Jul önskar den nystartade bloggen partynights :)

Svarar på kommentarer :P

absolut!

fin bild :)

Det har jag allt, eller ja - den har varit bra precis som den brukar vara! :D

Tack själv :)

God jul :)!

hejsan! vad fick du i julklapp?

Mysiga bilder :)

Hejsan! Hade du en bra dag igår? :)

jätte fin blogg

Jag har också namnsdag på julafton! ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback