uppochner


♥ glögg, pepparkakor, lussebullar, knäck och annat gott bjuds.
♥ jul filmer går på tv hela tiden, mysigt.
♥ julgranen kommer upp, och snön ligger på marken.
♥ brasan tänds, och mysiga stunder med sina vänner
♥ julmusiken spelas.
♥ den goda ju maten.



♣ att det kan bli slask om det blir för många plus grader.
♣ mycket pengar går åt när man köper julklappar.
♣ det blir snabbt mörkt på kvällen.

det finns så mycket tummen upp & tummen ner, men hur som helst jag gillar julen.
godnatt ♥

Kommentarer

Hej, hur är läget? ♥

Gillar din blogg :)

kikar in:D

babe, kan du hjälpa mig?!

VILKEN HÅRFÄRG SKALL JAG HA? :(((

gomorron!



allt bra idag? :D

Förlåt för sent svar.



SV: Allt bra idag ?

Okej men hur gör man om man vill skaffa dåe :) <33

Mys mys! =)

Jag önskar mig lostbox 5, smink, pengar, kamera, presentkort osv :D

hmm på nåt sett känns det som om jag har frågar dig men jag gör väl det nu iaf ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

- :) Vad ska du göra idag då?

sv' sovit gott? :D

Dock var det den mörkaste natten igår, så nu går det mot ljusare tider :)

- allt bra med dig idag sötnos ? :)

Vad önskar du dig i julklapp?



Kram, kram!

hejsan. förlåt om jag stör igen, men min vanliga bloggadress nettys.se fungerar inte. så sök på jeeanetteekarmark.blogg.se istället :)

ja :)

Vill INTE ha slask :(

ah okej :P

Tack för kommentaren. Blir så glad när folk kommenterar och svarar på frågor, då lär man sig nya grejer :D

Okej = )

sv: ja, det får jag hoppas! :) jag är 14 år, så jag går i åttan. :)

Älskar julen :D.

Hej, hej! Har en tävling på min blogg om ett supercoolt en-örhänge, så var gärna med och tävla så kanske det blir just du som vinner! http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling-avalutas-pa-nyarafton.html



God jul och kram!

älskar din blogg! vad ska du hitta på idag då? :) kramar <3

sv' jag har också sovit gott :)<3

- en lila mjukis dress! Vad händer idag?

Allt är toppen :D

Själv?

Liite kallt med -25 bara xD

sv: jag försöker skaffa fler med bloggtrafik men det går inte bra ändå :s har du några tips? :)

sv' absolut:D

händer idag då?

fin blogg :)

- pulka baken! Hur länge har du varit med på aktivaste lisatn?

håller med tummen upp =) pch ner :)

sv: härligt! Det är bara bra här med.

Hoppas du får en bra dag :)

sv' samma :)

sv: det är toppen här ;D vad gör du?

- hoppad att du stannar kvar där då ;) Varför godkänner du inte kommentarerna jag skickat till dig?

Godmorgon )

sv' jadå ^^

sv: okej! tack så mycket! :) får hoppas det funkar.

sv: ska precis dra mig från datorn och kolla på film ;D <3

- att jag inte godkänner all på direkten?

sv: händer något speciellt idag då? :)

SV: varsågod :)

Sov du gott? :)

- jaha haha!

sv: har skrivit lite om det i ett inlägg på bloggen. ska iaf till min kusin imorron och vara där tills på lördag och fira jul. får hoppas jag får min kamera då! :D

- Jag ska till Liseberg:)

- jepp ;).

sv' vad gör du då?:)

- Ja!:) Vad önskar du dig i julklapp då?

SV: Nja , kanske måste stanna på sjukhuset över jul :/ sj dÅ?

sv' spelar på facebook :)

sv; :D.

sv; :D.

JAg med :)

sv' helt okej :)

SV: Jadu säger jag med :P Hur e det sj dÅ?

- Kläder, rid grejer, pengar och lite annat!:)

sv' ja de tycker jag med :(<3

Vad gör du? :)

SV: Jade hade inte velat jobba jul iallafall :P



Härligt :)

- Ahh:) Hur ska du fira jul?:)

sv' slutet av sommaren, <3

ska nog jag med :)

julklapparna är bäst tycker jag :D

allt bra idag?

SV: jo det är bara bra, sj? :)<3

sv' de är mycket möjligt. men dom har inget att spärra mig för:o

jo, jag antar det :)

- Okej:)

- Mhh ;).

SV: Så bra! :D

Ska du göra idag då? :)

sv' jag ger de några dagar. kommer jag inte upp så mejlar jag dom :)

sv: haha! håller tummarna? ;)

då blir nog bloggen också bättre om det kommer bilder upp.. nu har jag bara bilder från google ;p

svar: bra :)

vad gör du då?

ha en fin dag!

- :D Vad gör du nu då?

- ja, sj?

sv' ja. tack för att du sa de :)

Händer idag då? :)

svar: det är toppen med mig :D

va göru? :)

SV: Bara ta det lungt och sen senare kompisar :)

Fin blogg med härliga bilder!

- Jag kollar lite bloggar!:D

sv: det gör jag med! :D längtar, längtar! två dagar kvar! ;)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

Nu börjar det ju ljusna iallafall :)

Sovit gott?! =) Kram

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

bra tummar upp & ner :D hhihi

dock tkr jag inte det gör ngt att man slösar massa pengar, bara roligt att få ge bort massa tkr jag :)

Thihihi älskar fonten på tummen upp och tummen ner ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback