sämsta julen på länge?
























första december, och jag har ingen önskelista?
Har fått många frågor, vad jag önskar mig. Men om jag ska vara riktigt ärlig vet jag inte, drog ihop några saker som jag kom på nu. Men det tog ett tag innan jag kom på något, det känns som att jag inte önskar mig något i jul. Eller jo en sak önskar jag mig & då ska ni se på nummer ett på min önskelista. (om det ändå gick att få)


Jag vet vad du tycker om detta mamma, men jag vet att det inte går. Men det är ändå något jag önskar mest här, en jul med hela familjen. Om jag ska vara ärlig kommer det nog bli den sämsta julen på länge. (min mamma & pappa har vart skilda i 10 år) vi har alltid firar ju tillsammans, men i år går det inte. det finns mycket som gör att det inte går, något jag tycker är synd om alla ska gå åt varsitt håll. Men den som bryr sig mest att vi inte är hela familjen i år, det är nog jag. Hoppas min familj kommer saknar julen lika mycket som jag kommer göra.

vad önskar ni er & är ni taggade till julafton?

Kommentarer

härligt :p



jodå toppen det :) vilka fina bilder! är det du som har knäppt dom ? :)

sv: vsg:D

shit vad duktig du är! :D



Härligt, händer idag då? :)

sv; helt okej, själv då? :)

har inte heller en önskelista,haha :)

Svar: Ja :)

vad gör du? :)

(y)

härligt att höra :) nej samma här faktiskt :)



Det var så lite så sötnos :)

en fråga syns min header när du klickar upp min blogg? :)

Hej fin blogg! Allt bra? :'D

okej, inget speciellt :)

Men tusan .. också.. vet du hur man fixar det ? :) vore jätte gulligt om du ville berätta :) kram på dig <3

sv; toppen :)

yes:)

ska skriva önskelistor idag, vad önskar du dig då? :)

hur är det med dig idag? :)

ja :)

fin blogg :) kram<3

tack :D



men man lär jue kunna se utan att trycka f5 hur gör man då? :p

haha.

sv: jag läste, riktigt tråkigt !

varför går det inte ? :(

jag minns inte ens när mina föräldrar firade tillsammans .. jag firar alltid först hos pappa och sen hos mamma<3

sv; :)

svar: ja, jag läste det, tänkte om du önskade dig något mer än det :)

det är helt okej, va göru? :D

jag kom inte ihåg vad jag skrev ;o

ska åka iväg o köpa mattor

yaaa ;D

göres sötnos? :)

Det va inte den längsta önskelistan! :D

Åh.. hoppas för din skull att julafton blir bra iallafall!



Tack så jätte mycket :D

inte mycket. själv?:)

Varsegod! Det är bra :) Vad har du hittat på idag då? :P

hihihi ;)

vad tråkigt:( familj är viktigast på julen, men ska jag säga som inte har en pappa, fast har du aldirg fått uppleva skillnaden mellan att vara "hel" familj och "halv" familj. Jag hoppas det blir en fin, kärleksfull jul för dig ändå:)

Själv önskar jag mig en jättebra jul, el-aukustisk gitarr, systemkamera, gitarrställ, ny bra micsladd, photoshop cs5 och pengar för CD skivor.



Tack för att du röstade förut btw:D<3

haha japp det va den :D

jahaa hehe :D tack gumman vad snällt ! :) Händer under veckan för din del då? :) kram <3

inget...kollar på tv...

Jag önskar mig kläder, ringar, nytt objektiv och 1 reflexskärm som är guld och silver!



Trådlös fjärrutlösare fick jag i november när jag fyllde år!



Låter det som en bra önskelista? :D

är i skolan, sj?

samma.. :) Vad ska du göra i helgen då? :P

haha min önskelista är flera kilometer lång typ haha (a)

naaw :) vad sött av dig! :)



Okej, roligt :D är det mycket i skolan nu innan jul eller? :) hehe kan tänka mig att det är det :p



Nej jag ska packa och så under veckan sedan hem till gävle på söndag :p händer i helgen för din del då? :) <33

ja :D

Så lite så, det är klart att jag vill ditt bästa <3

bor i new york

asså kul ;)

jag ska snart på ica med carro nu. :)

bra önskelista där! :D har också fixat ihop en ;)

Kramar :)

vadå? :o haha

Hej, jag har nu en julkalender på min blogg! Det händer nya saker varje dag! :D Vill du läsa mer om det? Du får ju bara inte missa det! Direktlänk:



http://nattafoto.webblogg.se/2010/november/1dec-till-24dec-overraskningar.html#comment



(ett tips till dej) min önskelista kommer upp ;) (nån dag)

Jaha ja .. jag känner inte att jag har lust att må bra just nu .. så mycket som hänt! kram

<3 hoppashoppas!

Okej, tack för ditt svar :)

jahaa vad skönt :D



jaha okej vad trevligt :D nej jag ska nog packa, tvätta dricka ett glas vitt vin eller mer får se vad som händer om det kommer främmande till oss :p



kramar <33

okej vad mysigt :) just nu svarar jag på kommentarer och ska snart duscha :)

hihi :D



ja det ska bli så underbart :D

tack detsamma gumman :D, hoppas din helg blir toppen hehe :D



tack sötnos, jag älskar din header med dina färger och bilder! :D <33

nä!

okeej, just det.. nej för att jag blev väckt av en kille.. och sen imorses så kunde jag inte vakna..

jag somnade så sent igår.. sen tror jag att jag drömmde en mardröm :/

Okej. Ska spela match vara med en kompis och ta de lugnt ;)

tack hehe :D vad söt du är ! :D

Svar: Härligt! ;d

Ja de är de :

hur e de med dig da :)?

tack så mycket!

jag önskar mig en ny mobil i julklapp och ett par hunters (a) vad önskar du dig?

varsågod bea :)

hur är läget? <3

ja men absolut :D, det är ju det hehe ;p <3



ja jag tycker att du ska satsa på det stenhårt! :D du är ju grym! jag skulle kunna gå till dig och knäppa modellbilder hehe :p <33



jag jobbar på ett företag med allgöra, flyttarbetare,städare osv :p



haha jaa (a), men vissa saker måste man ju typ vara miljonär för att få men man kan ju alltid önska sig :D

hihih ;p gullunge!<33

tack gumman :D hälften hälften ;) hehe <33

Gud va gullig din första önskning var... (a)

men usch att det har blivit så, kan förstå om det inte är kul att fira jul med en splittrad familj.. men hoppas de löser dig!

Svar: Ja, :D

händer idag då? ;)

okaaj, är du bra på att sjunga ? :)

jag har inte heller börjat skriva önskelista, alla frågar mig om vad jag önskar mig men det jag kan svara är vet inte :)

Lottar ut en bloggdesign hos mig om du är intresserad :). Ber om ursäkt om du inte tycker om kommentarer som den här.

Hejjsan !

frågestund på bloggen

svarar på frågorna imon kväll, så fråga på nu!



Ha de bra ,Puss ;*

Yes :P Vad ska du göra imorgon då? :)

heh, okej. är det mycket i skolan ellor ? "/

jag vet inte riktigt, mår inte så bra. men jag överlever nog :) du kan va söt! <3

ja verkligen :) hur mår du idag då?

jaha hahaha :$

haha jaao :/

längtar du till jullovet? :D <3

Okej, det blir skolan först sen så ska jag ha jul show för föräldrarna i skolan :)

Aa den är cool! ;P

Högst upp på min lista är också att fira ihop med hela familjen, ha en mysig julafton och sådär. Men det går inte, mina föräldrar är också skilda nämligen. Vi har firat tillsammans innan med det slutar alltid illa. Så i år blir det lite splittrat och jag ser INTE fram emot det..



Kram

aww, tack ! :)

nej vad jobbigt ! "/

Svar: Samma :)

svar: jag ska ringa nåt företag och kolla om jobb, sen fortsätta med mina önskelistor :)

TPL! :(

ja men precis :D hihi



hihi, ja jag får komma till gotland jadå i sommar och knäppa lite fotton hehe :p



kramar <333

du är gumman ;p <3

nej precis hehe:p

okej ://

Okej, vad ska du göra ikväll då? :)

hihi aa ;) gör du nu då gumman ? :) <333

hihi, jag har inte heller någon önskelista du... jag kan typ inte komma på något heller. Känner mig hur dum som helst, bara jättedyra saker som en ipod och sådant typ till kameran haha:( ♥

svar: yes, annars får jag ringa imorgon, om dom typ har stängt :P yes, jag fyller nästa vecka, så jag måste snabba på med mina önskelistor :D

sv: okejs :D, jag vet inte =)

Hej ! Grym blogg du har! Kika gärna in hos oss! :) Kram !

Nytt objektiv hade varit nice:D























Follow my on Bloglovin







Trackback