jag älskar fredagar


Kom just hem från skolan, eller hem kanske man inte ska säga men till visby. Idag i skolan har vi inte gjort så mycket rätt mycket fredagmys för det mesta. Har skrivat ut lite bilder, som ni får se imorgon sen har jag bara fixat lite andra saker. En helt okej dag, men riktigt drygt att bara vara i klassrummet hela tiden. (viktoria hatar att vara i caffis) & vill inte sitta själv där.

Sen när jag kommer in till Visby hoppas jag på att det finns en buss, det gjorde det men lagom när våran buss stannade då åkte den bussen riktigt drygt hatar när det bara är några sekunder ifrån sånt. Iaf ikväll blir det hockey och lite mysigt med Emma & Viktoria vad jag vet.

vad ska ni hitta på för mysigt nu när det är fredag?
ska ni se idol, det hoppar jag över ikväll (ser på imorgon)


Kommentarer

haha va? :P

sv; okej, vad bra att det är bra med dig med!

Händer det någon speciellt under helgen då ? :D

Sv: Jodå, det hade jag väl. Helt okej! ;p

ja ska på födelsedags fest, dudå

vadå? :D haha

:)

haha ja vet inte ens vad vi snackar om, men hur äre då? :)

aha, på tv ?

vad görs?

jaha men va kul..

haha juste, :P

okej vad bra.. jorå de funkar! :D

nån du känner som ska spela?

jättbra(:

jag e sjuk så ska ta de lugnt, vad ska du göra ikväll?

ahaa okee

fredagar är bäst!

idol blir det absolut



sv; haha =)

Naw, du äre:)

Skönt med fredag :)

väntar på att min kaka ska bli klar :)

ah,så skönt med fredag också!:D

Okej, tack för din åsikt:)

haha :D

åt nyss :)

hihi joda:D

SV: sKa se på Idol finalen och bara ta det lugnt.

inte så mke just nu:)

är framme på hotellet nu. allt bra?

japp det är de :D

SV: Okej! Ska nog kirra en sådan då :)



- Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ta en hemmakväll, eller dra iväg på fest. Tv:n funkar inte, så borde inte vara så svårt val - egentligen... Dudå?

sv: juste vila! tack:D

nähä :P

sv: tack :)

KRAM

jag ska se idol idag, känner mig inte helt frisk, så de ska bli mys att mysa me mamma :)

sv; Tack :).

sv: Jo lite galen men bra. haha sj då?

Fredagar är himla bra! :)

- okej :) jo jag längtar ganska mycket :P

sv: ja ifall fler undrar samma sak så vet de svaret:)

Visst såg det mysigt ut! nästan så att man vill lägga sig ner på datorskärmen, haha, fast kanske ändå inte.



Jag har också en mysfredag:) och usch vad jag hatar när bussarna kör iväg! ibland springer man precis bredvid men ändå stannar de inte:S

fredagar är bäst :D

sv' ska sitta och kolla när Jay vinner idol. :)

Riktigt snygg font. Vad heter den och vart laddade du ner den? :D

sv : Jag svarar på kommentarer :) !

Verkar som du haft en mysig fredag =)

Fredagar är underbara :)

tack!! :D

SVAR Tack :D

älskar fredagar!

svar: så lite så :)

vad gör du?

sv: tack!

ah okej,samma :D

Ja visst är de det. :)

Då har vi något gemensamt! :)



Sjukt fina bilder du tar, föressten! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback