våran egen Olle på Gotland


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Åkte till Ica maxi med Emma & hennes kusin, det var riktigt kallt när man står där och ska ta kort. Först ut kom E.M.D helt klart värt att åka ditt efter som då fick man se Erik på riktigt för typ 3 eller 4 gången. (han är så snygg, bilder kommer senare) Sen kom Andreas ut och sjöng en låt där efter kommer Linnea.

Sist ut kom våran älskade gotlänning ut på scenen, han kommer från Gotland och helt klart bäst. vet ni vem det är ? självklart är det OLLE! Många gotlänningar var ute och frös bara för att se honom. Hans röst gör han riktigt bra & han är ju gotlänning. Skulle gärna kunna stå och sen när alla fick går fram och få hans autografer, men det var så kallt. & min värd går ju inte under, för han kommer flera gånger. Sen var GT och frågade oss lite frågor. Får se om det står något i tidningen imorgon, fast måste vänta tills jag kommer till skolan.

Ingen idé att ta bilderna för mitt namn står på dom, fast ni lär inte kunna se det.

Gotlänningar är bara för bra, eller vad säger ni?


Kommentarer

ja, åh jag vill oxo träffa olle från idol haha :D

Haha :D

haha, olle är bäst ;D

God morgon!:)

Allt bra?:)

Svar: Jag mår sådär. Är sjuk (har feber, ont i halsen m.m.). Så det är jobbigt :(

Hur mår du då?



Ha en fin Lucia-dag! =)

sv: ursäkta mitt super sena svar, men kom ju hem nu i torsdags från semestern :D

allt är bara toppen med mej.. Hur är det med dej?? :b

sv: min helg har bara varit bra :)

KRAM

olle är sååå bra! :)

Ho det är fint med mig :) Tycker din blogg är bra så jag har lagt till dig på bloglovin :) Du får gärna lägga till mig med ;*

hehe ja

jora kanon! :D sett något lucia tåg?

hehehe ja..xD

fan nu har man ju inget att göra fram tills att vi ska åka. :

sv: härligt!! :) ska du fira lucia idag då? :)

hehe segt bara..xD måste upp till halvnio för att se ett luciatåg i 10 minuter och sedan har man inget fram till 12. :P

haha ja om inte annat är olle snygg xD

Allt bra idag?

Sv: :)

Händer idag då ? Fira lucia ?

va händer idag hos er ?

ja hehe :D

va kul! :D

Olle är grym!

när kom olle dit?! :o

jag träffa olle i lördags <3<3

Första bilden var härlig! :))



Svar: Tack!

ååååh andreas weise! <333333333333

sv: har hon svarat ? :DD

tack så mkt :)

oh ah det gick bra faktiskt.. men nu känner jag mig svimfärdig oh borde sova HAHA

vad gör du? :)

sv' hehe ^^

Snygg header! :D

Okej,jo de e bra!:)

ja :)

kikar in :)

yep :)

görs då?

hahah andreas ser galen ut ;)

SV: Japp, allt är bra hos mig ;P

Hos dig då?

super med mej:D vad gör du?

sv: hihi=) Åh vad nice! Är Olle gotländsk? haha Jag är lite efter, I know. Dum fråga egentligen eftersom du sa det klart och tydligt iprincip, eller skrev kanske... Allt bra med dig då B?♥

tack! :D

aha vad kul :)

vad gör du?:)

jag har precis kommit hem

ohh där fick du med våran egna halmstadbo med :D



dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :) o inte anmäl dig till lucka 14 i samma inlägg

kram

slappar slöar:)

asså, har du tänkt starta eget företag inom fotografi:) ?

Jodå!

Vad har du gjort i helgen?:) Kram På diG

sv: niice ! :D

samma:)

okej,kollar på oth :)

ja men vet du hur man gör för att bli egen företagare:D?

Svar:

Haha,det gör inget. ;)

Jaha vad kul!

Typ samma, och träning;)

Sv: AJ då.. Va tråkigt.. :(

Jag va o kollade på killens systerdotters lucia imorse.. :)

sv: tack så mycket! :)



åh, ja ville också åka och kolla på dom, men det kommer väl flera gånger! :)

ja vill meed träffa olle!! Kommer han från gotland? :)

yes :)

jag vill också veta :) funderar på att starta upp ett:*

tack =)

sv' vad gör du då? :)

haft en bra dag? jag har haft en asbra dag! :D

Fina bilder:)

Var alla idoler där??

hihi ja, gillaru den serien då? :)

SV: Vad hittar du på nu då ?

Joodå:]

fina bilder! :)

Olle är helt grymt bra! :D

oooh :D OLLE!

kul att se dom live :)

naw, du kan va söt! åh olle är bäst!























Follow my on Bloglovin







Trackback