detfinnsalltförunderbaravänner


vad mer ska man säga nu, jag har jullov nu sköönt! varför har jag jullov så tidigt, vi får en vecka innan efter som vi ska jobba några dagar på sommarlovet. så idag var det sista dagen i skolan, eller jag ska ditt på torsdag och fredag. men då ska jag låna foto studion.

ikväll har jag vart på rätt bra tankar ändå, först skrev Elin till mig på facebook att hennes chatt funkade. fast vi pratade inte så mycket efter som att klockan var så mycket hos henne. sen har det bara var otroligt många vänner som gjort mig glad ikväll & extra tack till Emma som får mig på mycket bättre tankar. jag hoppas nu att det löser sig för dig & mig, vi brukar ju klara allt tillsammans. (och vi har ju våra planer)

nu ska jag nog ta och sova, godnatt.
har ni haft en bra dag?

Kommentarer

ja vill också ha jullov :D

kej :)

:D

sv: ehhe åhh vad bra :D mjoo ja mår fint !



planer för idag då ?

sv: oh yes :D och hur sjukt bra va inte avsnittet igår då.. :b hihi, längtar till säsongen drar igång igen ;) hihi..

Hur står det till med dej idag då? :)

igår hade jag ingen bra dag, blev hemma liggandes, pga att jag hade feber:( & hostat hela natten . blää

sv; hihi tack :D det är jättebra med mig! :D själv då? =)



du, jag har blivit en av fem finalister till att vinna en bloggsvar invite! har du snälla lust att rösta på mig så skulle jag bli superglad. Jag är nummer 4 och man får rösta så mycket man vill! SJÄLVKLART SÅ LÄNKAR JAG ALLA SOM RÖSTAR! :D här är länken :) tack på förhand!



http://spoink.blogg.se/2010/december/finalisterna.html?_tmp=b9b3345eeadb485d64a98c1c30c33d342fefb63c

dagens lucka e öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till morgndagens

kram

vad skönt med jullov :D

Gud vad skönt att få jullov redan nu! Jag går sista dagen imorgon :).

sv; så lite så:)

jag sitter på lektionen och svarar på kommentarer, vad gör du själv?:)

sv: sitter i skolan och arbetar .. :)

sv' jadå ^^

sv: tack snälla du ;)

sv; okej, jag skriver till dig när vinnaren är uppe, lycka till! :)

sv: tack snälla igen! ;) haha.

Tack :D

kul när man har lov o få sova ut

sv: hehe vad kul :D

hehe ja ska nog packa :D

vad gör du? :)

GUUUUUUUD SÅ UNDERBART! Är lagom avundsjuk kan jag lova!!



skönt med jullov :)

åh va skönt med jullov!

fin blogg ni har:)

sv: okej :)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna bloggsvar :D

va gärna med och se om du blir den lyckliga att vinna!!

sv; Ja :).

hehe :)

Hehe okej (:

jo de kan man väl påstå! :) händer ikväll?

sv. hehe ja :) tacktack!

oh härligt! imon får jag jullov

sv. aa :d

sv' ja men jag har ingen som helst chans till det nu när jag har så dåligt med tid för bloggen :/

vem gillar inte jullov? =)

Han är så snygg och bäääst! :D

vad har du för dig?

toppbloggare elleR? kommer inte ihåg exakt va jag skrev ;)

SV: allt brA?

skönt!

sv': okidoki, jag svarar på kommentarre :P

ohh fan vad gött med jullov asså :D

oj.. de låter som ni har ganska lite?



jisses redan lov eller? jag har en hel vecka kvar.. -.-

Ja men precis! Och man undgår ju inte vinnarens låt precis :)

Åhh så skönt med lov :D

gött, jorå det bra förutom att jag är fortfarande trött efter helgen som gått x) haha.. vad gör du ikväll? :)

tack:) <3

hehe :)

haft en bra dag? :)

WHAT?`:O har du redan gått på jullov?<3

sv: hur känns det att ha lov nu da? :D

KRAM

haha vem är snygg ?

:D:D

Hejsan! :D Hur ska du fira din jul i år? :D Kram

hur mår du ? :)

kul att du har lov nu !

jag får det nästa tisdag :p

Vad gör du? :D

jag är dunderförkyld så det är inte sådär jätte bra med mig :( hur är det med dig?

Kan tänka mig det! :D

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, in och kika om det var du! :)

Snygg header! :D

Hääärligt med jullov!! =D

okej:) jag ska plugga lite nu!

gör du nu då? :)

härligt!

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte kan du anmäla dig morgondagens lucka (17)

redan nu i samma inlägg

kram

sv: sött av dig! tack igen!

SV: :) Hur ser dina planer ut inför jul, hur ska du fira den?.



Förlåt för sent svar men inte haft tid för bloggen nu för allt plugg . Kram

SV; Hihi:)



Längtar till julafton då? ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback