mysdagargillarjag


bilder från camen på datan..

igår hade jag en mys dag med Emma och ville bara inte tänka tanken på att sitta vid datan fast jag kollade facebook ett par gånger. Först vaknade jag och fick ta bussen in till Visby, Emma satt i skolan och pluggade lite. efter hon var klar gick vi hem till terranova. Emma somnade på min säng och jag kollade datan ett litet tag, sen iväg till körskolan (emma skulle övningsköra) och jag fick åka med i bilen. Efter cyklade vi hem hade en mysig middag, sen en sväng ute & sen var det nästan säng dax. Vi satt även och tog kort i weebb cameran mysigt. En hel dag med Emma och vi skrattade så sjukt mycket. (bättre stunder finns inte)

Idag har jag vart i skolan och tagit lite kort i studion på mina fyra små bröder, mamma & jörgen. (bilderna kommer upp imorgon, när jag fixat dom) mer än det har jag inte gjort, haft en helt okej dag.nu är det bara 6 dagar kvar sen kommer Elin hem sköööönt!

har ni haft en bra dag idag & igår?

Kommentarer

tävling på min blogg, tävlingen är att du ska gissa djuret, interesserad? läs mer här:



http://lisahofc.blogg.se/2010/december/tavling-gissa-djuret.html#comment



hoppas du är med!

Kollar teve :)

alllt bra söötsak?:D

i ängden kan du göra det ja! :D

Jaa:) jag har kvar bilden på dig:) <3

händer idag? :)

allt bra då ? (:

sv; :)

Hej!

Nya smycken rullar in lite då och då,

ta en titt och se ifall du hittar något du

tycker om. Ifall du vill göra det enklare för

dig att se när jag lägger upp nya smycken kan du

följa mig via bloglovin ♥

jag har haft en bra dag! :D

ska på spanska afton ikväll också ^^

jo tack...det har varit ok...haft en bra dag?

SVAR Hihi :D Hur är det idag?

sv: tackar :D



allt bra?

tack! :D

yes:) vad gör du?

riktigt fina bilder tar du :)

TAck! <3

göres sötnos?

sv: åh, jag gillar också mysdagar! haha

SVAR: Jo verkligen!

samma här :) riktigt skönt med helg nudå!

sv; yesbox! när får ni jullov? :D

- allt bra med dig sötnos?:)

SV: okej :) jag ska iväg utomlands och fira med familjen o släkten :)

hej! sjukt snygg blogg! (: jag följde dig från en annan blogg eller vad man nu ska skriva.

iallafall, jag diggar ditt namn, jag heter också beatrice! :D

huuugs!<3

sv: okey :) några planer för helgen då? :D

sv: rud nånting men jag kommer inte riktigt ihåg.

tack!

vår dag var grymt bra! jag gillar alla våra stunder! :) <3

allt bra?:)

Allt bra? :)

Hej, jag har en tävling på bloggen!

Vill du vara med? Vinnaren vinner en

länkning och 5 kommentarer i 5 dagar

(alltså en kommentar varje dag)! :))



Kram! /myhannas.

Kolla gärna in min blogg och fråga en fråga på min frågestund =)























Follow my on Bloglovin







Trackback