mammi <3


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Eva Hoffman (mamma)
Kamera: Nikon 5000D (skolans)

här är en av alla 331 bilder på mina fyra halvbröder, min mamma & jörgen.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, min lillebror har vart snäll. han brukar bara sitta vid datan men för en gångskull börjar han göra glass & hallon till mig, snällt av honom. sen har kollat på tv och tagit det lungt, det är det man gör när man är ledig. eller?

det blåser jätte mycket, hoppas man kan komma iväg imorgon. nu tänker nog jag ta och sova så man är lite pigg imorgon för jag drar till skolan och fixar mina lite bilder och tar det lungt. Enklaste att ta sig till skolan för att sen åka till visby.

hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon ♥



Kommentarer

allt bra idag då?:)

Godnatt sötnos! =)

sv' men idag är de fredag så då har jag tid med bloggen :D hjälper du mig att komma med på listan? :D

Godmorgon :)

sv; heh vad bra :d

mjoo ja mår fint !



när har du jullov ?

SV: Helt ok med mig.. trött bara

sv: härligt :)



jodå det är bra :D

Vilken härlig bild. Glädje. :-)

härlig bild :-)

Sv: Hehe.. Hittar du på idag då ?

Sv: NÄ inte mkt.. Bara vara hemma och ta det lugnt tror jag..

härlig bild :)

Dagens lucka är öppnad, kolla om det va du , om inte så kan du anmäla dig till morgondagens lucka (18)

redan nu i samma inlägg

sv. Yes allt är bra här. hur e de sj? :)

så braaa:D super häär:D vad gör du gumman?

Så bra du:D

vad ska du göra i helgen snuttis?

sv: jotack, det är fint! själv? :)

ska luncga med min kompis:D<3

fin blogg! (:

händer idag? :D



KRAM!

sv: härligt att höra! :)

Jag ska hoppa in i duschen!

yes.



är du inte på snack humör?:D

Tack så mycket fina du! :)

vad händer idag? :)

KRAM

Sv: Ja så heter han ja! Gud vad kul :) Jag trodde väl att han gick samma år som du. Hälsa till honom från hans Kusin Elin :)

svar: tack!

allt bra idag?

svar: det är bra med mig också :)

va göru? :D

Okejkändes ej som de:/

jag ska börja blogga igen nu hade jag tänkt.

Ha en fin dag.

love bella :*

typ inget...har fått jullov nu.. :P

sv: lite julklappshandling & utgång ikväll.:)

svar: okej, jag ska snart hoppa in i duschen :)

vad händer idag då?

vad bra hörre du, du:D

Jag ska snart slänga mig i duschen tänkte jag:D du sj?

härlig blid på morsan din, btw. :)

svar: jag ska åka och julshoppa med pojkvännen :D

vad använder du för ps`?:D

Yes!

Okej är de bra:D?

vad ska du göra?

så sant som sagt;)

Tack ska du ha:D

hehe jo... :P

kom nyss hem :)

jag kikade in, ha en go fredag och en fortsatt trevlig helg!

tack snäckan

undra om man ska göra något eller bara dega vid datorn..vad tycker vi? xD

Ja :D

tacktack :D

hihi Julbak & pyssel, du då?<3

har du lov? :)

jatack , med mig är det prima :) sj?

hehehe ok.. :P jo dega känns grymt nice.. :P

vad kul du:D jukklappar`?

härligt :)

hehe jo.. :P

ska nog städa mitt rum också..

hehe jag är klar:D eller nej en kvar:D

sv' härligt :D

sv. tack :)

ja jätteskönt med jullov! har du några planer?

sv' vad gör du då? :)

ja eöllerhur:D

Fin hon är :)

göres?

cool mamma du har med tungpiercing och grejer haha :)

Vad tycker du om Isadoras nya vinter & höst kollektion? Jag har laggt upp alla nya färger på bloggen vilken är din favorit?



http://lovehannah.blogg.se/2010/december/isadora-autumnwinter-collection-2010.html#comment



haha fan va cool mamma :D med piercingar :D

hha enej :P

v

va fin bild! =)

svarar på kommentarer och skriver mitt mellansnack.

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

fan vilken cool morsa önskar min mamma var så istället för en häst nörd haha:P<3























Follow my on Bloglovin







Trackback