vad för foto tips?


Jag har fått många söta kommentarer där det står '' snälla, snälla kan inte du skriva lite foto tips'' Självklart varför skulle jag inte, men jag behöver ha lite idér på vad för foto tips jag ska skriva för er.. Jag ska försöka göra så gott jag kan, fast jag inte är så duktig på att förklara och så.. men jag gör vad jag kan så får vi se, nu är bara frågan vad för foto tips vill ni ha?

Har fått för många kommentarer om frågestund, men ställ din fråga här (länk)
även fått många kommentarer som blir fel adress när jag ska svara tillbaka!
tänk på att skriv rätt så får du ett svar tillbaka från mig jag lovar!

Kommentarer

Ja :D

haha juste .. sorry är helt borta :/

imorgon - shopping i uppsala

och fredag - fest med kompisar :`D

hur ska du fira nyår? :)

sv: hihihi ja :)



gör du nu då? :)<3

Nu har jag lottat ut dagens blogg! kolla ifall det var du som vann! :)

okej ? eller alltsåp va C:

Hej!

Hur mår du ? :D

Kram

jajamen :D

SVAR ja :D

väska, klocka kläder! :D

mysigt :D

sv; mmm :) <3

vad gör du just nu då ? :)

sv: Så bra!

Jag mår också bra :) <3

sv: härligt! spelar gitarr :))

sv. HAHA :D

mamma trodde att ja såg en spindel. o min bror trodde att någon ahde hoppat på mig ;(<3

sv. sovit gott ja med :)<3

sjukt med ett nytt år..

musik :D

sv; jadå :p

sv. jaa :>

sv; mmm ;p

Vad gör du?:D

sv: hihi ja :)



<3

sv; JARÅ! :DDDD

sv; aha :D okejdå. ingenting faktistk, tar det chilloch kollar lite tv :D

sv; hihi, skulle du på stan? :D

sv; okejokej, ha det så kul där då! :)

okej :) samma och va med pojkvän ;P

sv; okejokej nice ;))

Du kan ge tips på hur man tar bra porträtt. :) Eller hur man får bästa makrobilderna. :) Kram!

Hej allt bra ? :D

SV: Samma här :) Kan du inte lägga ut tips på hur man får vitbakgrund på bilder :)?

sv; händer ikv då? ;)

sv: taack :D

SV: Alltså typ att man har en bild och sen vill man för ex skära ut människan och få en vit bakgrund :)

sv: :) har du haft en bra helg då?

Sv: Tack :)

sv: hihihi :D<3



sv: hihi :)



ska du göra något roligt på jullovet då? ;)

SV: Just precis det jag tänkte :) vilket ps har du?

Ja :D

sv: hihi säger detsamma :D

SV: nice, ser framåt detta tips :)

sv: hihija :)

Vsd tycker du om min blogg? Berätta gärna :D

sv; nja min dag är rätt seg... :(

ja :D

- Tack!:)

sv: härligt och höra :D jo jag lever men är lite sjuk ;< <3

sv. runt två tror jag /:<3

just städat klart lite hemma oså<3

sv. :D<3

sv; Händer idag då :)?

jättefin blogg, jag kommer följa den. följ gärna min blogg oxå :)

nej :(

Jättefin blogg! Vilket program använder du för att göra din bloggdesign? eller har du fått hjälp av någon? ;)

sv; trevligt, trevligt! :)

jag ska nog vara med en kompis, osv. :)

sv; :)

vad tjänar man typ i månaden på att ha annonser med bloggerfy? :)

jag har faktiskt precis införskaffat mej en canon :)

Vilket märke skulle du rekommendera en nybörjare att köpa? :)

Fin blogg! (;

Vatten bilder;)

vad gör du?

lycka till

Sv, jag är au pair (sveriges största aupairblogg ^^)

Hej! ju har jag utsett dagens cutiepie! kolla in om det var du som vann :) om inte?

ny chans igen :) kram!

Godmorgon eller man kanske ska säga goddag nu ?^^

Härligt det är okej med mig.. förkyld :(

händer idag då?

sv: okej, är hundvakt :P

allt bra idag? :)

sv: tack det är mycket bättre!

Har du något husdjur?

Tack, ja det var roligt o få chansen att bli veckans blogg på Blogg.se:s framsida.



Önskar en trevlig fortsättning på året!

Sv: Kom nyss hem från en kompis :-)

sv; aa :)

allt bra med dej då? :)

sv: Okej :D

hur står det till med dej idag då?? :b

sv: jo min söndag var bra, din då?:D<3

så bra :)

vgd?

SVAR Tack så mkt :)

fin blogg :)

hur du redigerar bilder kanske, i vilka program på datorn? :)



hur äre idag? ^^

Jag har jobbat, du då?

Var gärna med och tävla om dagens blogg!

KRAM från systrarna Backström :-)

Var gärna med i dagens blogg :)

sv: :D

Sv: Hehe okej :) (Förlåt för sent svar) Har du haft en bra julhelg då? :)

Små vardagstips som du brukar göra, lite allmänt bara:) Jätte fin blogg btw!

Härligt!

Jodå det är bra :)

sv: tack! :D

- håller med den är super, din med :)























Follow my on Bloglovin







Trackback